VW GOLF VII GTD 2.0TDI 184PS NEW SOFT-226PS 489NM
Napsal: 28 led 2014, 09:58
VW GOLF VII GTD 2.0TDI 184PS 380Nm - DYNO RUN: 196PS @ 388Nm SOFT-217PS 481NM

SOFT


SOFT

Auta, auta, auta..
https://www.dieselpower.cz/forum/
..ak sa mozem opytat.. aky to ma dovod, resp. preco PT postupuje takto, ako si uviedol.subz3ro_tdi píše: PT dava (standardne) vysoky prevodovy stupen pri merani, zataz tiez dost velku oproti inym brzdam...![]()
Slovo neryp neviem kedy pochopim....ale nebudem s tym dorabat to co s IVckom ale urcite tam chcem iba struny eibachy 2-3cm dole,zimmermany vrtane,bud miltek alebo supersprint vyfuk,a na soft cakam tu kedy to budu robit lebo som rozmyslal z http://www.diesel-performance.co.uk/sys ... hp?id=4128 ale je to len powerbox radsej to chcem mat spravene tak ze to niekto odladi a nie ze nikto nevie ako je ten powerbox nastaveny....aj ked parametre powerboxu pisu 235ps 500nm s krasnym priebehomsubz3ro_tdi píše:@Toreto, Torgan: Preco by to malo mat ubrane na vrchu?95% vykonu do 4500 ot. na neupravenom motore so 7000km..... sa mi zda ze niekto uz nevie od roztopase co by chcel od serioveho auta
PT dava (standardne) vysoky prevodovy stupen pri merani, zataz tiez dost velku oproti inym brzdam...
![]()
@Wlado92: Pekne to je... hlavne do toho neryp
NE-RYPWlado92 píše:Slovo neryp neviem kedy pochopim....ale nebudem s tym dorabat to co s IVckom ale urcite tam chcem iba struny eibachy 2-3cm dole,zimmermany vrtane,bud miltek alebo supersprint vyfuk,a na soft cakam tu kedy to budu robit lebo som rozmyslal z http://www.diesel-performance.co.uk/sys ... hp?id=4128 ale je to len powerbox radsej to chcem mat spravene tak ze to niekto odladi a nie ze nikto nevie ako je ten powerbox nastaveny....aj ked parametre powerboxu pisu 235ps 500nm s krasnym priebehomsubz3ro_tdi píše:@Toreto, Torgan: Preco by to malo mat ubrane na vrchu?95% vykonu do 4500 ot. na neupravenom motore so 7000km..... sa mi zda ze niekto uz nevie od roztopase co by chcel od serioveho auta
PT dava (standardne) vysoky prevodovy stupen pri merani, zataz tiez dost velku oproti inym brzdam...
![]()
@Wlado92: Pekne to je... hlavne do toho neryp
to mi ty poviesNE-RYP
V Golfe IV som mal pocit ze to auto je silejsie ale zase mozno aj bolo...tu to uz az tak necitit zase tam som mal stelovak tu je zase DCC cize si to mozem nastavit aj ked na tom sporte to fajne skace na R19 dizajn krasa ako interier aj exterier hlavne sedacky su prve v ktorych mozem dlho sediet a nemam problem s golfom a to mam vo vsetkych problem....do G4 som toho vela naprataal atd ale ked to mam porovnat seriu G4 a tento tak sa to neda porovnat...za tych 10 rokov sa toho vela pomeni aj ked vsetci viete ze tieto nove auta su pekne len tie nedostatky su ako zacali fabriky setrit cize nedopasovane diely spadnuta kapota brzdy vobec nestacia potukas ponich par krat a uz menia farbu cize pojdu ine a tie novinky ze pod kapotou z vnut strany neni nastriekana iba v zaklade a takOCTAVIA_ASV píše:A. Co dynamika oproti g4? Pocitovo bola 1.9 na tom asi lepsie nie? Ale objektive? Na rovnako?