Prosím o kontrolu logu - zatuhlá regulace nebo kuna?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Wasp
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2011, 11:31
Bydliště: Capital city of Czech republic

Prosím o kontrolu logu - zatuhlá regulace nebo kuna?

Příspěvek od Wasp »

Ahoj,
mrkne mi prosím někdo na log? Řeším padání do nouzáku při předjíždění do kopce (zatím se to stalo 3x z toho jednou při logování) a jelikož jsem měl v motoru návštěvu (kunu), tak si nejsem jistej, jestli není něco prokousané anebo není zatuhlá regulace turba.
Jedná se o OII 2,0 Tdi 16v BKD jěžděno každý den na dálnici, žádné ježdění na spotřebu a ani žádné huntování. Najeto cca 152000km a turbo má najeto něco kolem 65000km
Logy posílám leteckou poštou viz link http://leteckaposta.cz/869194004
Jeden log na trojku s „cihlou“ na plynu do mírného táhlého kopce od cca 1500 – 4000ot/min, druhý log je na čtyřku do většího táhlého kopce také s „cihlou“ na plynu, ale tam to někdy kolem 3000ot vypadlo, takže je od cca 1500 – 3000ot
Zatím jsem to jen letmo prohlédl bez rozebírání, jestli je něco viditelně poškozené a není. O víkendu udělám ještě hlubší prohlídku hadic s rozborkou.

Předem každému za pomoc děkuji =)

Ps. Při logování bylo ve vyšších otáčkách slyšet jakoby vysavač (nejspíše přisávání vzduchu = prokousaná hadice? Nebo něco jiného?)

Důkaz o návštěvě, takhle mi to tam všude zahamtala (wallbash)
Obrázek
Škoda Octavia II Elegance mr08, 2,0 TDi BKD
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

zaseknuta regulacia v turbe, tlaci to maximum, tak velmi opatrne s plynom
powered by rb-digital.sk_____________
Uživatelský avatar
Wasp
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2011, 11:31
Bydliště: Capital city of Czech republic

Příspěvek od Wasp »

díky za bleskovou odpověď, nechám vyčistit a asi i vypodložit by Huml :-)
Škoda Octavia II Elegance mr08, 2,0 TDi BKD
Uživatelský avatar
Wasp
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2011, 11:31
Bydliště: Capital city of Czech republic

Příspěvek od Wasp »

tak pro objasnění problému. Opravdu to byla zatuhlá regulace turba, kterou jsem vyčistil a vyměnil válečky, které mi vytočil známý soustružník. (bohužel si už nepamatuji název materiálu z kterého to dělal)
Auto jede jako nové ;-)

Jen bych se ještě chtěl zeptat, 4lopatky byly uplně zatuhle a bylo potřeba je s přiměřeným násilím rozhýbat. Začal na mne při rozhýbávání vypadávat bílý prášek nikoliv černé saze. 4ím to může být způsobeno?

odpoledne nebo zítra ještě nahodím log po čištění ;-)
Škoda Octavia II Elegance mr08, 2,0 TDi BKD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“