jde udelat takovej zvuk turba u naftaka?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jde udelat takovej zvuk turba u naftaka?
moc se mi nelibi takovy to tsss, nebo phuuu kdyz ma nekdo trubku..sel by udelat nejak podobne tento zvuk na naftaku? https://www.youtube.com/watch?v=e7rfIjmeSMg
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Zampiona? Nebo jakej hrib je ten pravej?krejča píše:Dej si tam hříbka místo airboxu

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4995
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
tak hriadel sa pritom velmi nenamaha ale co dostava riadne na pysky tak to su lopatky rotora kompresora. Tento nezelany efekt nastava hlavne v turbokompresosr preplnovanych spalovacich motoroch ktore maju vykon regulovany kvantitativne. Velmi zjednodusene povedane. Pri zavreti skrtiacej klapky v dosledku zotrvacnosti rotora dochadza k vytvoreniu tlakovej spicky ktora nasledne spatne tlaci do kompresora vzduch. Co ma za nasledok vyrazny pokles pracovnych otacok rotora a hlavne mechanicke namahanie lopatiek rotora kompresora. Nasledne sa prejavuje aj casova podleva turba. U vznetoveho motora k tomuto efektu nedochadza, teda blow off ventil nieje potrebny a ani principialne nemoze fungovat. Existuju vsak blow of ventily pre TDI ktore tam vsak niesu na ucel ale na paradu (zvukovy efekt). Najdes ich v akokmkolvek v akomkolvek radobi tuning internetovom obchde. instalacie je pomerne zlozita nakolko sa musis vrtat v elektrike a podtlakoch aby spravne fungoval ale bude tam k nicomu, teda iba na paradu.
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
a ako teda logicky vysvetlis surge na TDI pri ubrati plynu?TDI tech píše:tak hriadel sa pritom velmi nenamaha ale co dostava riadne na pysky tak to su lopatky rotora kompresora. Tento nezelany efekt nastava hlavne v turbokompresosr preplnovanych spalovacich motoroch ktore maju vykon regulovany kvantitativne. Velmi zjednodusene povedane. Pri zavreti skrtiacej klapky v dosledku zotrvacnosti rotora dochadza k vytvoreniu tlakovej spicky ktora nasledne spatne tlaci do kompresora vzduch. Co ma za nasledok vyrazny pokles pracovnych otacok rotora a hlavne mechanicke namahanie lopatiek rotora kompresora. Nasledne sa prejavuje aj casova podleva turba. U vznetoveho motora k tomuto efektu nedochadza, teda blow off ventil nieje potrebny a ani principialne nemoze fungovat. Existuju vsak blow of ventily pre TDI ktore tam vsak niesu na ucel ale na paradu (zvukovy efekt). Najdes ich v akokmkolvek v akomkolvek radobi tuning internetovom obchde. instalacie je pomerne zlozita nakolko sa musis vrtat v elektrike a podtlakoch aby spravne fungoval ale bude tam k nicomu, teda iba na paradu.
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967