jde udelat takovej zvuk turba u naftaka?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

citronada
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 pro 2012, 19:19
Odpovědi: 0

jde udelat takovej zvuk turba u naftaka?

Příspěvek od citronada »

moc se mi nelibi takovy to tsss, nebo phuuu kdyz ma nekdo trubku..sel by udelat nejak podobne tento zvuk na naftaku? https://www.youtube.com/watch?v=e7rfIjmeSMg
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1642
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

dej si od turba jen trubku až dozadu.. budeš dělat bordel i zvuk turba..
citronada
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 pro 2012, 19:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od citronada »

S trubkou to dela prave takovy to pfuuu, se mi moc nelibi ma skoro kazdej
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Dej si tam hříbka místo airboxu
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

krejča píše:Dej si tam hříbka místo airboxu
Zampiona? Nebo jakej hrib je ten pravej? (noteeth)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Hřib dubák z globusu (LOL)
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

Ten zvuk vyzerá ako keby to auto sa s tebou rozprávalo (wallbash)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4995
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

krejča píše:Hřib dubák z globusu (LOL)
Ale ten ve slevě!
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
citronada
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 pro 2012, 19:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od citronada »

Takze normalne sportovni filtr? A treba kat ven
Uživatelský avatar
zip2010
Přispěvovatel
Příspěvky: 362
Registrován: 26 říj 2010, 22:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od zip2010 »

Takovy zvuky mi delalo VA pri peefuku 2.2 bar
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Když ti bude turbo surgovat, tak se ti to možná bude líbit jako zvuk, ale věř že jemu určitě ne (noteeth)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
citronada
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 pro 2012, 19:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od citronada »

Cemu to vadi?
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Jsou to zpětné tlakové rázy, turbo se těmi rázy zpomaluje a ničí se axiální ložiska, v extrémním případě může prasknout hřídelka. Způsobuje to problém s regulací, respektive "moc zavřené" lopatky regulace
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

tak hriadel sa pritom velmi nenamaha ale co dostava riadne na pysky tak to su lopatky rotora kompresora. Tento nezelany efekt nastava hlavne v turbokompresosr preplnovanych spalovacich motoroch ktore maju vykon regulovany kvantitativne. Velmi zjednodusene povedane. Pri zavreti skrtiacej klapky v dosledku zotrvacnosti rotora dochadza k vytvoreniu tlakovej spicky ktora nasledne spatne tlaci do kompresora vzduch. Co ma za nasledok vyrazny pokles pracovnych otacok rotora a hlavne mechanicke namahanie lopatiek rotora kompresora. Nasledne sa prejavuje aj casova podleva turba. U vznetoveho motora k tomuto efektu nedochadza, teda blow off ventil nieje potrebny a ani principialne nemoze fungovat. Existuju vsak blow of ventily pre TDI ktore tam vsak niesu na ucel ale na paradu (zvukovy efekt). Najdes ich v akokmkolvek v akomkolvek radobi tuning internetovom obchde. instalacie je pomerne zlozita nakolko sa musis vrtat v elektrike a podtlakoch aby spravne fungoval ale bude tam k nicomu, teda iba na paradu.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

TDI tech píše:tak hriadel sa pritom velmi nenamaha ale co dostava riadne na pysky tak to su lopatky rotora kompresora. Tento nezelany efekt nastava hlavne v turbokompresosr preplnovanych spalovacich motoroch ktore maju vykon regulovany kvantitativne. Velmi zjednodusene povedane. Pri zavreti skrtiacej klapky v dosledku zotrvacnosti rotora dochadza k vytvoreniu tlakovej spicky ktora nasledne spatne tlaci do kompresora vzduch. Co ma za nasledok vyrazny pokles pracovnych otacok rotora a hlavne mechanicke namahanie lopatiek rotora kompresora. Nasledne sa prejavuje aj casova podleva turba. U vznetoveho motora k tomuto efektu nedochadza, teda blow off ventil nieje potrebny a ani principialne nemoze fungovat. Existuju vsak blow of ventily pre TDI ktore tam vsak niesu na ucel ale na paradu (zvukovy efekt). Najdes ich v akokmkolvek v akomkolvek radobi tuning internetovom obchde. instalacie je pomerne zlozita nakolko sa musis vrtat v elektrike a podtlakoch aby spravne fungoval ale bude tam k nicomu, teda iba na paradu.
a ako teda logicky vysvetlis surge na TDI pri ubrati plynu?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“