Jaký druhý turbo a vstřiky do 74KW PD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Jaký druhý turbo a vstřiky do 74KW PD

Příspěvek od dist01 »

Uvažuju o druhých tryskách a turbu tak nevim jaky :?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

oboje z 96kW
Fire
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2007, 21:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fire »

Huml píše:oboje z 96kW
Kolik je cena takovych tysek novych a jeteho dobreho turba ??? :)
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

to bych taky rád věděl
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Fire píše:
Huml píše:oboje z 96kW
Kolik je cena takovych tysek novych a jeteho dobreho turba ??? :)
Cenu trysiek mas tu: http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf
Bud das sprinty alebo si priplatis a das powerplus s vyssou kvalitou prevedenia.
Ceny turba kukni v sekcii Bazar Prodam/Koupim ak tam niekto predava, pripadne sa opytaj Andreho ale 130 PS jazdene rataj okolo 6000 + -
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

do PD sprint ani powerplus nepůjdou, jen trysky pro PD, viděl bych to na ty BSLA150P1043
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Odpovědi: 0
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Každopadně být tebou, tak už začínám uvažovat o větším intercooleru. Ten sériový je dost trapný. A čím víc budeš ladit, tím víc budeš muset tlačit a ten malý intercooler to prostě neuchladí.
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Huml píše:do PD sprint ani powerplus nepůjdou, jen trysky pro PD, viděl bych to na ty BSLA150P1043
To niesu sprinty? :?
Som myslel ze BSLA150P1043 co su v ponuke su sprinty a tie druhe ze su powerplusy(Este to tam je napisane)
Ak sa mylim opravte ma
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Sifon píše:
Huml píše:do PD sprint ani powerplus nepůjdou, jen trysky pro PD, viděl bych to na ty BSLA150P1043
To niesu sprinty? :?
Som myslel ze BSLA150P1043 co su v ponuke su sprinty a tie druhe ze su powerplusy(Este to tam je napisane)
Ak sa mylim opravte ma
Ano,ty BSLA150P1043 jsou Sprinty.Powerplus1043 jsou vylepšené Sprinty.
Obrázek
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

A co tam dát 2 Turba ala SAAB. Ten plnící tlak je bomba :twisted:

Hlavní motorářskou novinkou v inovovaném Saabu je motor 1,9 TTiD (132 kW) s dvojitým přeplňováním. Jde o další evoluční fázi známého motoru s objemem 1910 cm3, litinovým blokem a hliníkovou hlavou válců se 16 ventily, ale s menším kompresním poměrem 16,5: 1 (místo 17,5:1). Blok, válce a většina pohybujících se komponent motoru byly zesíleny. Přeplňování je vyřešeno dvěma sekvenčně seřazenými výfukovými turbodmychadly rozdílné velikosti, z nichž každé může být v určitém režimu přemostěno by-passem nebo mohou obě pracovat současně v tandemu. Motor pracuje ve třech režimech přeplňování. Přibližně do 1500 ot./min je plnící tlak dodáván jen menším turbodmychadlem, mezi 1500 ot./min a 3000 ot./min pracují obě turbodmychadla současně a nad 3000 ot./min je tlak dodáván již jen velkým turbodmychadlem. Maximální plnící tlak je 1,8 bar, předchozí motor 1,9 TiD dodával nejvýše 1,4 bar.

Nový motor 1,9 TTiD (132 kW) bude dodáván do výbavových verzí Aero, Linear i Vector se všemi třemi karoseriemi se šestistupňovou ručně nebo řazenou nebo automatickou převodovkou. Motory 1,9 TiD (88 kW) a 1,9 TiD (110 kW) zůstávají v nabídce.
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

Když mě to někdo udeláte tak vm to zaplatim :D (rofl) :-D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Sifon píše:
Huml píše:do PD sprint ani powerplus nepůjdou, jen trysky pro PD, viděl bych to na ty BSLA150P1043
To niesu sprinty? :?
Som myslel ze BSLA150P1043 co su v ponuke su sprinty a tie druhe ze su powerplusy(Este to tam je napisane)
Ak sa mylim opravte ma
jj, jasan máte pravdu, jsem byl nějakej zamyšlenej, já jen aby to někdo nezaměnil s traskama pro rotačku, sprint 764 jsou asi nejpoužívanější, tak aby to někdo nepopletl :D
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Huml píše:
Sifon píše:
Huml píše:do PD sprint ani powerplus nepůjdou, jen trysky pro PD, viděl bych to na ty BSLA150P1043
To niesu sprinty? :?
Som myslel ze BSLA150P1043 co su v ponuke su sprinty a tie druhe ze su powerplusy(Este to tam je napisane)
Ak sa mylim opravte ma
jj, jasan máte pravdu, jsem byl nějakej zamyšlenej, já jen aby to někdo nezaměnil s traskama pro rotačku, sprint 764 jsou asi nejpoužívanější, tak aby to někdo nepopletl :D
jen jestli to nepleteš ty (LOL) nic ve zlým :P
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
Grygy
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2006, 19:20
Bydliště: HA-FM

Příspěvek od Grygy »

Sezen si jete vstriky z ARl.Turbo tam prdini z 96kw a mas tam s chipem nejakych 170ps.
Cerna kura
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

chiputy to mam, stačí to akorát vyměnit????
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“