
Jaký druhý turbo a vstřiky do 74KW PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jaký druhý turbo a vstřiky do 74KW PD
Uvažuju o druhých tryskách a turbu tak nevim jaky 

Cenu trysiek mas tu: http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdfFire píše:Kolik je cena takovych tysek novych a jeteho dobreho turba ???Huml píše:oboje z 96kW
Bud das sprinty alebo si priplatis a das powerplus s vyssou kvalitou prevedenia.
Ceny turba kukni v sekcii Bazar Prodam/Koupim ak tam niekto predava, pripadne sa opytaj Andreho ale 130 PS jazdene rataj okolo 6000 + -
Kolotoč TUNING
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 665
- Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
- Bydliště: Řepiště
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Každopadně být tebou, tak už začínám uvažovat o větším intercooleru. Ten sériový je dost trapný. A čím víc budeš ladit, tím víc budeš muset tlačit a ten malý intercooler to prostě neuchladí.
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Ano,ty BSLA150P1043 jsou Sprinty.Powerplus1043 jsou vylepšené Sprinty.Sifon píše:To niesu sprinty?Huml píše:do PD sprint ani powerplus nepůjdou, jen trysky pro PD, viděl bych to na ty BSLA150P1043
Som myslel ze BSLA150P1043 co su v ponuke su sprinty a tie druhe ze su powerplusy(Este to tam je napisane)
Ak sa mylim opravte ma

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 412
- Registrován: 19 dub 2006, 14:50
- Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih
Odpovědi: 0
A co tam dát 2 Turba ala SAAB. Ten plnící tlak je bomba
Hlavní motorářskou novinkou v inovovaném Saabu je motor 1,9 TTiD (132 kW) s dvojitým přeplňováním. Jde o další evoluční fázi známého motoru s objemem 1910 cm3, litinovým blokem a hliníkovou hlavou válců se 16 ventily, ale s menším kompresním poměrem 16,5: 1 (místo 17,5:1). Blok, válce a většina pohybujících se komponent motoru byly zesíleny. Přeplňování je vyřešeno dvěma sekvenčně seřazenými výfukovými turbodmychadly rozdílné velikosti, z nichž každé může být v určitém režimu přemostěno by-passem nebo mohou obě pracovat současně v tandemu. Motor pracuje ve třech režimech přeplňování. Přibližně do 1500 ot./min je plnící tlak dodáván jen menším turbodmychadlem, mezi 1500 ot./min a 3000 ot./min pracují obě turbodmychadla současně a nad 3000 ot./min je tlak dodáván již jen velkým turbodmychadlem. Maximální plnící tlak je 1,8 bar, předchozí motor 1,9 TiD dodával nejvýše 1,4 bar.
Nový motor 1,9 TTiD (132 kW) bude dodáván do výbavových verzí Aero, Linear i Vector se všemi třemi karoseriemi se šestistupňovou ručně nebo řazenou nebo automatickou převodovkou. Motory 1,9 TiD (88 kW) a 1,9 TiD (110 kW) zůstávají v nabídce.

Hlavní motorářskou novinkou v inovovaném Saabu je motor 1,9 TTiD (132 kW) s dvojitým přeplňováním. Jde o další evoluční fázi známého motoru s objemem 1910 cm3, litinovým blokem a hliníkovou hlavou válců se 16 ventily, ale s menším kompresním poměrem 16,5: 1 (místo 17,5:1). Blok, válce a většina pohybujících se komponent motoru byly zesíleny. Přeplňování je vyřešeno dvěma sekvenčně seřazenými výfukovými turbodmychadly rozdílné velikosti, z nichž každé může být v určitém režimu přemostěno by-passem nebo mohou obě pracovat současně v tandemu. Motor pracuje ve třech režimech přeplňování. Přibližně do 1500 ot./min je plnící tlak dodáván jen menším turbodmychadlem, mezi 1500 ot./min a 3000 ot./min pracují obě turbodmychadla současně a nad 3000 ot./min je tlak dodáván již jen velkým turbodmychadlem. Maximální plnící tlak je 1,8 bar, předchozí motor 1,9 TiD dodával nejvýše 1,4 bar.
Nový motor 1,9 TTiD (132 kW) bude dodáván do výbavových verzí Aero, Linear i Vector se všemi třemi karoseriemi se šestistupňovou ručně nebo řazenou nebo automatickou převodovkou. Motory 1,9 TiD (88 kW) a 1,9 TiD (110 kW) zůstávají v nabídce.
jj, jasan máte pravdu, jsem byl nějakej zamyšlenej, já jen aby to někdo nezaměnil s traskama pro rotačku, sprint 764 jsou asi nejpoužívanější, tak aby to někdo nepopletlSifon píše:To niesu sprinty?Huml píše:do PD sprint ani powerplus nepůjdou, jen trysky pro PD, viděl bych to na ty BSLA150P1043
Som myslel ze BSLA150P1043 co su v ponuke su sprinty a tie druhe ze su powerplusy(Este to tam je napisane)
Ak sa mylim opravte ma

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 798
- Registrován: 11 zář 2006, 15:35
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
jen jestli to nepleteš tyHuml píše:jj, jasan máte pravdu, jsem byl nějakej zamyšlenej, já jen aby to někdo nezaměnil s traskama pro rotačku, sprint 764 jsou asi nejpoužívanější, tak aby to někdo nepopletlSifon píše:To niesu sprinty?Huml píše:do PD sprint ani powerplus nepůjdou, jen trysky pro PD, viděl bych to na ty BSLA150P1043
Som myslel ze BSLA150P1043 co su v ponuke su sprinty a tie druhe ze su powerplusy(Este to tam je napisane)
Ak sa mylim opravte ma

