Stránka 1 z 1
Trysky na BMW 530D
Napsal: 12 čer 2007, 12:37
od Sonic
Prý se mají zapsat do řídící jednotky číslo co je na vstřikách ví někdo proč? /dajně kvuli tomu aby motor nehupal ví někdo víc? Proč konkretně?
Napsal: 12 čer 2007, 13:23
od pepem
kazda tryska ma nejaky vyrobnu odchylku => prietok, meranim sa zaradia do skupin s +- rovnakym prietokom
ked das iny prietok tak co asi....
Napsal: 12 čer 2007, 22:10
od go.vojta
nesmysl.. možná ti to tvrdí, ale nic takového se nemusí. už jsem měnil mraky vstřiků u 530D a nikdy nebyl problém. naíc mají všechny stejné číslo.. tohle se dělá u systému delphi. ford a renault..
Napsal: 12 čer 2007, 22:33
od conti
Hm, já bych řekl, že u Bosche comonn rail taky

)
Napsal: 19 čer 2007, 20:42
od go.vojta
možná u druhé generace, ale u první rozhodně ne.. už jsem jich fakt pár vyměnil a nikdy nebyl problém.. navíc jak píšu mají všechny stejný číslo.
Napsal: 19 čer 2007, 22:24
od conti
Ono se to taky neznačí číslem. Jde o to, že při montáži v továrně vyberou přibližně stejně seřízené vstřikovače, označí je značkou. Jednotka si to pak pamatuje, protože některému ubírá, nebo přidává, aby měl motor pravidelné otáčky. Když pak některej vstřik vyměníš, má jiné hodnoty, ale jednotka to neví, jede pořád na původní přizpůsobení. Může se to pak projevit nějakou neplechou v chodu motoru. Ale pojede to, to je fakt. Horší ale jak. Než to po čase zase jednotka přizpůsobí. Proto to rozlišování a seřizování jak píše Pepé.
