Stránka 1 z 1
Peugeot chyba P1586!!!
Napsal: 02 dub 2014, 18:25
od karter
chlapy řešil ste už někdo tuhle chybu na Peugeot 308 r.v.09 obsah 1,6HDI č.chyby P1586 -napájecí napěti snimače je přiliš nizké tlak paliva,prutok vzduchu,EGR ventil.Auto přestáva nehodně táhnout a sou už v poslední době horší starty a občas na volnoběh zdechne.
Napsal: 02 dub 2014, 20:43
od geo
čím je to čtený jaký motor to je.U jednotlivých motorů se ten kod liší ve významu.
Napsal: 02 dub 2014, 20:50
od karter
geo píše:čím je to čtený jaký motor to je.U jednotlivých motorů se ten kod liší ve významu.
No kod motoru zjistim a čtený to je diagnostikou Delphi
Napsal: 02 dub 2014, 22:08
od pajda
Má to turbo se snímačem polohy? Nebo EGR... Zkratuje se to a sežere to 5tivoltový napájení na snímače
Napsal: 03 dub 2014, 07:22
od GeorgeB
Taky se přikláním ke zkratu referenčních +5V (například prodřený kabely).
Napsal: 03 dub 2014, 19:17
od karter
GeorgeB píše:Taky se přikláním ke zkratu referenčních +5V (například prodřený kabely).
když by šel egr ventil do skratu tak by to mělo vliv na to že to nechytne nebo třeba i občas na volnoběh zdechne ?
Napsal: 03 dub 2014, 20:09
od GeorgeB
Zažil jsem tento případ (popsal jsem to jako článek do Autoexpertu-má to vyjít v některém z následujících číslech) na voze F-Focus 1,8TDDI - zkrat referenčního napětí normálně chcípl motor (resetovala se řídící jednotka). Jestli by i tento peugeot byl náchylný na zkrat netuším. Vzal bych osciloskop a měřil.

Napsal: 11 dub 2014, 21:07
od pajda
karter píše:GeorgeB píše:Taky se přikláním ke zkratu referenčních +5V (například prodřený kabely).
když by šel egr ventil do skratu tak by to mělo vliv na to že to nechytne nebo třeba i občas na volnoběh zdechne ?
Jj, je to tak. Řešil jsem 307, byl tam v háji potenciometr na polohu turba. Když jsem odpojil 5V napájení auto chytlo. Když bylo připojený tak ne...
A je to dýl, jsem řešil Scudo272 2.0... Byl v čudu EGR. Občas to za jízdy zhaslo a nešlo natočit, když to vychladlo, zas to chvíli jelo. Odpojil jsem EGR a ...
Napsal: 15 dub 2014, 16:48
od karter
pajda píše:karter píše:GeorgeB píše:Taky se přikláním ke zkratu referenčních +5V (například prodřený kabely).
když by šel egr ventil do skratu tak by to mělo vliv na to že to nechytne nebo třeba i občas na volnoběh zdechne ?
Jj, je to tak. Řešil jsem 307, byl tam v háji potenciometr na polohu turba. Když jsem odpojil 5V napájení auto chytlo. Když bylo připojený tak ne...
A je to dýl, jsem řešil Scudo272 2.0... Byl v čudu EGR. Občas to za jízdy zhaslo a nešlo natočit, když to vychladlo, zas to chvíli jelo. Odpojil jsem EGR a ...
Tak dnes ráno už auto nechtělo vůbec chitit.Pár dní na zpět vždy chitil asi na popadesáté.Tak sem dnes odpojil EGR ventil a hned to chytlo.Při zapojení zpět opět to samé tak sem obědnal rovnou nový.