VW PASSAT B6 2.0 TDI CBAB -výměna baňky turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Roman Stejskal
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 10 dub 2014, 12:14
Odpovědi: 0

VW PASSAT B6 2.0 TDI CBAB -výměna baňky turba

Příspěvek od Roman Stejskal »

Zdravim všechny
Chtěl bych požádat o radu s problémem vadného el. ovladače plnícího tlaku turba(baňky) na VW passat B6 cr 1O3KW CBAB rv 2010 . Dle diagnostiky je vadný a pokud tu má někdo zkušenost s jeho výměnou a následným nastavením a poradil by byl bych vděčný. Případně nějak stručně postup a pokud je nutné přizpůsobení pomocí vag-comu tak jak na to ?? Abych něco nedodrbal. Díky předem za užitečné rady :P Roman
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34093
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co to je elektrický ovladač plnícího tlaku :?

plnicí tlak ovládá měníč tlaku ovládanáný lektricky a pak vedou hadice k turbu kde je jen banka na vzduch, která přes táhlo nastavuje lopatky

číslo závady víš :?
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Miloši některý turba nejsou ovládaný podtlakem a baňkou, ale elektromotorem hodně jednoduše řečeno. Je to takovy jakoby zvětšený modelářský servo.
Elektronika auta a technika........
776 829390
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34093
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Martin.R píše:Miloši některý turba nejsou ovládaný podtlakem a baňkou, ale elektromotorem hodně jednoduše řečeno. Je to takovy jakoby zvětšený modelářský servo.
co já vím jen jsem hodil sondu jestli to má roman v hlavě OK

to podání je takové pro mě zvláštní,

v zimě jsem dělal BMW asi F3O a reulaci tahal motorek, řj hlásila že je KO, závada byla ale v turbu jak se ohřálo sekly se lopatky a motorek zůstl viset na max, vyčistěno turno a OK

roman vytágne hadičku co vede k turbu pusou zjisí prasklou membránu objedná http://www.cc-autodily.cz/sada-opravarenska-8

nebo bude turbo samrdané ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34093
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Martin.R"]Miloši některý turba nejsou ovládaný podtlakem a baňkou,

nebo zde je martine dobrá fotka http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 7335,d.bGQ
dobře přístupné

u toho BMW jsem to viděl prvně v žávotě na vlastní oči smích mě přešel oprava se otehrávala spíše v tomto duchu http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 7335,d.bGQ
Roman Stejskal
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 10 dub 2014, 12:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman Stejskal »

Kluci ta závada je popsaná ve vagu jako-snímač polohy ovladače plnícího tlaku kod zavady je P2563 . Asi jsem se uplně přesně nevyjádřil ...je to na podtlakovém ovladači taková el.blbost
Roman Stejskal
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 10 dub 2014, 12:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman Stejskal »

JJ přesně jak napsal Martin. Jde mi o to jestli v té výměně jsou nějaký záludnosti a jak správně nastavi táhlo a jestli to pak je potřeba nějak přez vag přizpůsobit případně nějaký postup. Díky moc
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34093
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nejprve zjisti pusou nebo nějkým podtlakovým zařízením jestli membrána KO pokud se ti sekají lopatky v turbo tak akorát vyhodíš prachy
;)
Roman Stejskal
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 10 dub 2014, 12:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman Stejskal »

To chápu určitě to zkusím . Auta už nějaký pátek dělám :P ale tohle je pro mě uplná novinka a řikal jsem si že zkusím načerpat nějaký informace než něco zdrbu.takže moc děkuju za každou dobrou radu zkušenějších. Nevím u tomto systému vubec nic. Tak moc díky za každý poznatek k věci. Vytahovat tam to turbo bude asi lahúdka moc místa tam teda není :P Auto budu mít po neděli tak uvidím co bude . V každým případě moc díky Roman
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34093
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to je akorát vylepšený systém že to kontroluje tu banku
Roman Stejskal
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 10 dub 2014, 12:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman Stejskal »

V každým případě to hned po sešlápnutí plynu vyhazuje chybu . Jak to budu mít doma mrknu na to jestli to není tržený. a jestli chodí volně nastavení. Auto ale jede jak svině a nabíhá pěkně od spodu tak snad turbo ko nebude
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

na nějaký test pusou se můžes vysrat jestliže to snímač na ní špatně vyhonotí je baňka na výmenu
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Roman Stejskal
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 10 dub 2014, 12:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman Stejskal »

no je to pravděpodobný že to bude v hajzlu. Akorát jsem zvědavej jak se k ní dostanu na to táhlo není ani vidět . zavazí tam ventil dekl pak by to snad mělo být s CR motorem nemám zatím zkušenost
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tunningkiller »

Je to celkem jednoduchý, celá baňka drží na 3 šroubech, sundáš sací hadici turba, sundáš tři šrouby a pak musíš povolit kontramatku na turbu, já si na to ohýbal očkovou desítku, to povolíš vytáhneš baňku, vyměníš za novou cena cca 3600,- ,, hlavně nastav uplně stejně tu origo baňku, seřizoval sem to pomocí šuplery na přesně a zalepit lepidlem co máš v tej opravné sadě u nové baňky. A pak potřeba složit a skontrolovat přes vag požadovaný/skutečný tlak. Jo a když ji vymontujes tak skus vnitřní membránu, když uděláš podtlak pusou musí se zní vysunout ta závitová tyčinka. Jo jinak se to sere jak na běžícím páse, za poslední měsíc sem jich vyměnil asi 5, a všechno tak do 140t km najeto ael většinou membrány v řiti
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Roman Stejskal
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 10 dub 2014, 12:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman Stejskal »

Takže není potřeba ten dekl sundávat? Jasný budu se to snažit dát táhlo do původní polohy . A je to potom potřeba ten novej snímač spárovat přez vag? pokud ano můžeš mi to nějak přesněji popsat ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“