Chtěl bych požádat o radu s problémem vadného el. ovladače plnícího tlaku turba(baňky) na VW passat B6 cr 1O3KW CBAB rv 2010 . Dle diagnostiky je vadný a pokud tu má někdo zkušenost s jeho výměnou a následným nastavením a poradil by byl bych vděčný. Případně nějak stručně postup a pokud je nutné přizpůsobení pomocí vag-comu tak jak na to ?? Abych něco nedodrbal. Díky předem za užitečné rady
VW PASSAT B6 2.0 TDI CBAB -výměna baňky turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Roman Stejskal
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 dub 2014, 12:14
VW PASSAT B6 2.0 TDI CBAB -výměna baňky turba
Zdravim všechny
Chtěl bych požádat o radu s problémem vadného el. ovladače plnícího tlaku turba(baňky) na VW passat B6 cr 1O3KW CBAB rv 2010 . Dle diagnostiky je vadný a pokud tu má někdo zkušenost s jeho výměnou a následným nastavením a poradil by byl bych vděčný. Případně nějak stručně postup a pokud je nutné přizpůsobení pomocí vag-comu tak jak na to ?? Abych něco nedodrbal. Díky předem za užitečné rady
Roman
Chtěl bych požádat o radu s problémem vadného el. ovladače plnícího tlaku turba(baňky) na VW passat B6 cr 1O3KW CBAB rv 2010 . Dle diagnostiky je vadný a pokud tu má někdo zkušenost s jeho výměnou a následným nastavením a poradil by byl bych vděčný. Případně nějak stručně postup a pokud je nutné přizpůsobení pomocí vag-comu tak jak na to ?? Abych něco nedodrbal. Díky předem za užitečné rady
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34093
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34093
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
co já vím jen jsem hodil sondu jestli to má roman v hlavě OKMartin.R píše:Miloši některý turba nejsou ovládaný podtlakem a baňkou, ale elektromotorem hodně jednoduše řečeno. Je to takovy jakoby zvětšený modelářský servo.
to podání je takové pro mě zvláštní,
v zimě jsem dělal BMW asi F3O a reulaci tahal motorek, řj hlásila že je KO, závada byla ale v turbu jak se ohřálo sekly se lopatky a motorek zůstl viset na max, vyčistěno turno a OK
roman vytágne hadičku co vede k turbu pusou zjisí prasklou membránu objedná http://www.cc-autodily.cz/sada-opravarenska-8
nebo bude turbo samrdané
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34093
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Martin.R"]Miloši některý turba nejsou ovládaný podtlakem a baňkou,
nebo zde je martine dobrá fotka http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 7335,d.bGQ
dobře přístupné
u toho BMW jsem to viděl prvně v žávotě na vlastní oči smích mě přešel oprava se otehrávala spíše v tomto duchu http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 7335,d.bGQ
nebo zde je martine dobrá fotka http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 7335,d.bGQ
dobře přístupné
u toho BMW jsem to viděl prvně v žávotě na vlastní oči smích mě přešel oprava se otehrávala spíše v tomto duchu http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 7335,d.bGQ
-
Roman Stejskal
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 dub 2014, 12:14
-
Roman Stejskal
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 dub 2014, 12:14
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34093
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
Roman Stejskal
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 dub 2014, 12:14
To chápu určitě to zkusím . Auta už nějaký pátek dělám
ale tohle je pro mě uplná novinka a řikal jsem si že zkusím načerpat nějaký informace než něco zdrbu.takže moc děkuju za každou dobrou radu zkušenějších. Nevím u tomto systému vubec nic. Tak moc díky za každý poznatek k věci. Vytahovat tam to turbo bude asi lahúdka moc místa tam teda není
Auto budu mít po neděli tak uvidím co bude . V každým případě moc díky Roman
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34093
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
Roman Stejskal
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 dub 2014, 12:14
na nějaký test pusou se můžes vysrat jestliže to snímač na ní špatně vyhonotí je baňka na výmenu
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
Roman Stejskal
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 dub 2014, 12:14
-
Tunningkiller
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Je to celkem jednoduchý, celá baňka drží na 3 šroubech, sundáš sací hadici turba, sundáš tři šrouby a pak musíš povolit kontramatku na turbu, já si na to ohýbal očkovou desítku, to povolíš vytáhneš baňku, vyměníš za novou cena cca 3600,- ,, hlavně nastav uplně stejně tu origo baňku, seřizoval sem to pomocí šuplery na přesně a zalepit lepidlem co máš v tej opravné sadě u nové baňky. A pak potřeba složit a skontrolovat přes vag požadovaný/skutečný tlak. Jo a když ji vymontujes tak skus vnitřní membránu, když uděláš podtlak pusou musí se zní vysunout ta závitová tyčinka. Jo jinak se to sere jak na běžícím páse, za poslední měsíc sem jich vyměnil asi 5, a všechno tak do 140t km najeto ael většinou membrány v řiti
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
-
Roman Stejskal
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 dub 2014, 12:14