BXE zdochlo pocas jazdy a nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
neologic
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 04 zář 2009, 10:57
Odpovědi: 0

BXE zdochlo pocas jazdy a nestartuje

Příspěvek od neologic »

Caute, mam maly problem. Ide o Octaviu 2 1.9 TDI 4x4 r.v. 2006, kod motra BXE, naj. 182 000 km. Posledne dni som si vsimol, ze pri akceleracii citit mierne trhanie. V sobotu som presiel asi 20 km, auto sa spravalo divne, akosi triaslo, bola vyssia spotreba asi o 1 liter ako je zvykom no a asi pri 100 km/h po tych 20 km auto stratilo tah, rozsvietilo sa dobijanie baterky, opat naskocilo, plynovy pedal zacal reagovat ale o par sekund skapalo a uz som ho nenastartoval. Nasledoval odtah. Pripojil som to na VAG-COM, v RJ motora je chyba len jedneho zhavica - chystam sa ho uz nejaky cas vymenit a v inych RJ mi vypisuje, ze sa nevie spojit s RJ motora - 01314. Pocas zdochnutia nevyskocila ziadna kontrolka motora, ani zhavenia. Teraz pri startovani len toci a toci a nenaskoci. Do nafty pridavam VIF aditiva. Momentalne je jej v nadrzi asi 11 litrov.

Pripomeniem, ze pred cca 8000 km do toho byvaly majitel omylom natankoval benzin a po par metroch mu auto skapalo. Nasledoval odtah do Skodovky, preplach palivovej sustavy, vymena filtra atd, auto ficalo dalej bez problemov.

Niekto mi vravi - chyba tandemoveho cerpadla, niekto zase ze vadny vstrekovac. Tie som kontroloval este asi pred mesiacom cez VCDS v kanali 13, vsetky mali hodnoty v ukazkovej norme, do cca -+0,5
Auto som odtiahol do servisu, ale asi zacina dlhodoby kolotoc, kym sa pride na chybu... S autom potrebujem jazdit a mat ho hotove cim skor.

Stretol sa niekto s niecim podobnym?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Základ je shodit vnější řemen, protočit motor zda motor má kompresi, zkontrolovat klapku a EGR, sledovat projevy motoru při startu včetně kouře z výfuku. Ale v servisu na to již přišli, ne?
nepropadat panice...
neologic
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 04 zář 2009, 10:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od neologic »

zo servisu nemam ziadnu spatnu vazbu doposial. EGR som mal dole pred cca mesiacom kvoli cisteniu, ale VCDS by mi tusim chybne EGR ukazalo, ci?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Na sprej vrčí?
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

co napájení a napájecí relé, pokud jednotku ostatní řj nevidí...
***VAG,PSA,Renault***
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Toto iste sa mi stalo na firemnej.Išiel som vyradil som a dochadzal som do križovatky motor vyplo a nešiel naštartovať.Odišla 1 tryska.Začal by som od toho. Trysky na stolicu.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
miko707
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 20 bře 2009, 18:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od miko707 »

Co cerpadlo v nadrzi?
neologic
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 04 zář 2009, 10:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od neologic »

dakujem za prispevky, chyba bola v podavacom cerpadle
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“