Stránka 1 z 1

Hybrid na 2.0 BMM kdo vyrobí?

Napsal: 20 dub 2014, 09:36
od Wenca Diesel
Potřebuji vyrobit hybrida na 2.0 BMM, kdo by to zvládl? Mám případně zdravé původní turbo na tento motor..

Napsal: 20 dub 2014, 14:33
od marena tdi

Re: Hybrid na 2.0 BMM kdo vyrobí?

Napsal: 20 dub 2014, 17:33
od BH motor
Wenca Diesel píše:Potřebuji vyrobit hybrida na 2.0 BMM, kdo by to zvládl? Mám případně zdravé původní turbo na tento motor..
Bez problemov , a garantujem original diely garrett v tbd. Je to odskusane na vela autach a maximalna spokojnost

Re: Hybrid na 2.0 BMM kdo vyrobí?

Napsal: 20 dub 2014, 17:45
od Misík
BH motor píše:
Wenca Diesel píše:Potřebuji vyrobit hybrida na 2.0 BMM, kdo by to zvládl? Mám případně zdravé původní turbo na tento motor..
Bez problemov , a garantujem original diely garrett v tbd. Je to odskusane na vela autach a maximalna spokojnost
Mozem odporucit ;) nabeh turba vynikajuci od nizkych otacok a vykon vyborny.

Napsal: 20 dub 2014, 19:24
od Ladas
otázka by byla na jaký výkon ;)

Napsal: 20 dub 2014, 19:37
od Wenca Diesel
Pardon výkon jsem zapomněl napsat (wallbash)
Stačí tak 200-220 koní..

Napsal: 23 dub 2014, 20:58
od Toreto
bh ak chceš hybrid a nie mellet hybrid :P

Napsal: 24 dub 2014, 14:08
od Andre
Toreto píše:bh ak chceš hybrid a nie mellet hybrid :P
V Melett dílech problém není. V grafech jsem neviděl s VBčkem 212HP ani se 1756kou 267HP , obě turba mají původní jen výfukové svody a to VBčko má naprosto stejný spool up jako původní originál VAčko (na stejný SW).
Netvrdím, že jsem s Melettem problém neměl, ale nikdy se z toho tak vesele nelámaly lopatky jako u B-W, a taky jsem nikdy na nové meleťácké hřídelce nenaměřil větší házivost než 0,01mm, za to u Garretta není problém 0,05mm ani u fungl nového turba, což mě osobně docela překvapilo.

A koupit nové turbo, vybrousit z něj čísla a prodávat ho jako superhybrid umím samozřejmě taky. ;) Ale takto se to nedá moc často řešit...