Stránka 1 z 2
Fiat Ducato 3.0JTD 158PS to 204PS @ 533Nm by DIESELPOWER
Napsal: 06 kvě 2014, 13:44
od JasteR
DIESELPOWER neupravuje pouze Volkswagen Group:
Fiat Ducato 3.0JTD 158PS to 204PS @ 533Nm powered by DIESELPOWER
optimalizace ECU DIESLEPOWER — v DIESELPOWER s.r.o.
Více zde:
https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 5773/posts

Napsal: 06 kvě 2014, 14:05
od xshreck
Není chip u dodávek a podobných na úkor životnosti motoru, když něco pořád tahají?
Napsal: 06 kvě 2014, 15:25
od Torgan
pekne. 50 koni + 100Nm asi to ozilo
Napsal: 07 kvě 2014, 10:28
od JasteR
xshreck píše:Není chip u dodávek a podobných na úkor životnosti motoru, když něco pořád tahají?
3.0JTD je konstrukcne robustni motor (zadne 1.4TDI), pri spravnem servisu a uzivani neni uprana na ukor zivotnosti motoru..
Napsal: 07 kvě 2014, 11:29
od favo
Nó, teď aby ten náklad lépe uvazoval.

Napsal: 07 kvě 2014, 12:13
od xshreck
Jezdím právě v Citroenu Jumperu, dá se řáct toto auto akorát s nižším obsahem. Tak mne zajímalo, co by mu takovej chip udělal taky a co na to živosnost... prootže s tunou za prdelí se jede furt pod plným pomalu (při rozjíždění apod, udržování rychlosti v poho)
Napsal: 07 kvě 2014, 13:12
od JasteR
Problemove jsou spíše převodovky a to i v sérii..
Napsal: 08 kvě 2014, 06:01
od puci
jaster, ešte, že si to napísal. Už som mal na jazyku, všetko je pekné, ale jediné, čo u týchto aut prinesie vačšia porcia NM je rýchlejšia smrť prevodovky. stačí si porovnať ten istý motor v dailyne, tam má ináč naložené a prečo, lebo je tam riadna skrina, ktorú ten krutak neroz.ebe.
Napsal: 08 kvě 2014, 08:17
od octavia.TDI
Nevim,nevim ...ale ty JTD uz litaj v serii,prevodovky ??neni problem aby byla po 30tis. KO
Napsal: 08 kvě 2014, 12:10
od smej0191
u nás v práci máme dve takéto dodávky jedna 160koni tá vydržala 400tis pak šla na výmenu motoru a 130k ta vydržala 500tis skoro
Napsal: 08 kvě 2014, 14:06
od Toreto
3,0 + vozík napr z autom naložéním jazda na 6 stupni pod 110 odrovna prevo do 50 tisic km
Napsal: 08 kvě 2014, 20:24
od puci
Ja mám 3,0 180 ps, s plachtou. To auto je tak na p..u zprevodované, že na dialnici to nedokáže udržať 120 km/h stačí, že sa postaví trošku kopček a už ide rýchlosť dole. Tá šestka je tam zbytočne dlhá. už som uvažoval, že ju prestanem používať, lebo jazdím po dialnici stovkou, nie viac. zatiaľ 90 tis km, tak som zvedavý, ako to bude dalej.
Napsal: 08 kvě 2014, 20:52
od turbo kamna power

tak tohle by se mi líbilo na pracovní ježdění, já jezdím s R. Master 85kw a je to lenoch, ale s prázdným se dá lítat celkem svižně, ale tohle musí být jiná liga
puci: to je takový problém si do kopce podřadit na pětku? Já to dělám tak normálně, když 120kmh do kopce udrží 115ps auto, tak 180ps to musí dát s prstem v nose

Napsal: 08 kvě 2014, 21:47
od Pája 19
Plachta je svinstvo...
Napsal: 14 kvě 2014, 06:13
od puci
Pája 19 píše:Plachta je svinstvo...
a duplom, ked nemáš nad kabínou spojler, ale 1 m vysokú a 2,2 m široku stenu z tej plachty.