Stránka 1 z 1
znovu zprovoznění dlouhodobě odstaveného auta
Napsal: 10 kvě 2014, 10:04
od ráďa99
čau,po 13 měsících mi policie vrací zabavený auto.je to WV Tiguan 2.0 TDI CR dpf.CBAB.Co zkontrolovat a udělat před prvním startem?Před zabavením měněn olej+filtr+paliváč.V nádrži 3/4 nafty bez biosložky.Dík za rady.
Napsal: 10 kvě 2014, 11:57
od Ladas
nabít baterku zkontrolovat náplně a případně obrzdit brzdy pokud stihly schnít a policií bylo auto neoprávněně zadrženo mohl bys požadovat finanční náhradu za poškozené věci (ohnilé brzdy neudržovaná baterie a pod...)
Napsal: 10 kvě 2014, 12:55
od hubo44
Aj tak by som kukol spodok paliva v nadrži.
Napsal: 13 kvě 2014, 21:39
od astra-11
olej bude v pohodě, naftu vypustit, CR jsou náchylný na kvalitu nafty, dej i nový palivák
Napsal: 13 kvě 2014, 21:47
od Tomas.cz
Zprovozňoval jsem Caddy PD co stála venku 1+1/2 roku, motor chytnul napoprvé, což jsem se docela divil, cvakaly teda hydra, ale to budiž.
Trága byly brzdy, po pár kilometrech začaly neuvěřitelně kopat, takže nové jak kotouče ( tenké na stočení ) a desky, jinak pohoda. Aku jsem nabil a jezdila ještě rok než klekla.
Napsal: 14 kvě 2014, 11:18
od tuner
Ja mam bezne odstavenyho golfa 1-2 roky, chyta na brnk i po 2 rocich stani, ani baterku nenabijim. je akorat plnej jehlici a listi tak to vyhazu a jedu. Sem tam vyhodim vajicko od kuny a nebo mysi
Napsal: 15 kvě 2014, 21:31
od Maslo23
tuner píše:Ja mam bezne odstavenyho golfa 1-2 roky, chyta na brnk i po 2 rocich stani, ani baterku nenabijim. je akorat plnej jehlici a listi tak to vyhazu a jedu. Sem tam vyhodim vajicko od kuny a nebo mysi
jasny golfa s nesmrtelnou technikou, ale tiguan s railem bude jiny kafe....
presne, nadrz nafty, palivak a kdyz mas na tiguan tak dej olej s filtrem
Napsal: 16 kvě 2014, 07:59
od astra-11
a rovnou kotouče, desky, brzdovku
Napsal: 17 kvě 2014, 09:49
od ráďa99
olej +filtry samozřejmě vyměním k tomu olej + filtr v haldexu,baterka bude určitě po smrti. Auto jde otevřít jenom dálkou má zaslepený všechny zámky,tak že jestli je zamčený a je zavřená kapota bude docela sranda.Brzdy uvidíme auto stojí v suchu v hale.Příští týden to snad bude pak dám vědět
Napsal: 17 kvě 2014, 11:12
od Tomas-Oaza
loni v lete sem koupil auto mitsubichi colt ktery stal odstaveny nekde pod stromama 6 let. neslo nastartovat a v nadrzi bylo 20 ltr benzinu. jen se vycistil karbec,strikl sem do sani cistic brzd a hned chytlo. nic sem s autem nedelal jen vykuchal interier a skoncilo na zavody. jezdilo bez problemu az do dubna kdy melo kollizi a uz se utrhl chladic. tak slo do smelcu.
brzdy byly orezli ale ojely se za chvilku
ono jinak kdyz vidim jak v bazarech stoji auta treba 2 a vice let a pak nekdo koupi tak si mysli taky co ma za vonavku napucovanou

Napsal: 17 kvě 2014, 11:27
od jurosdi
Baterku napojíš od spodu-na štartér.
Napsal: 17 kvě 2014, 13:12
od jericho-3
Odstavil jsem ARomeo, měl jsem zato, že jen na chvilku, ale byly z toho 2 roky/stála v trávě na zahradě/ dodnes se považuji za idiota. Zmizela kapalina v chladiči a propadly se oba pedály/spojka,brzda/..Jakmile je u hydrauliky hliníkový brzd. válec ,prasátko, je problém, hliník zoxiduje, gumičky netěsní a je to./to tam byla nová kapalina stejně jako v chladiči/. A když jsem s kámošem uváděl do provozu Saaby 95/6, které kupoval různě po stodolách nebo je měl sám odstavené, byl stejný problém..Všude byly hliníkové válce..Ale to byla klasika, žádná sračka s ŘJ, která vyčuchne, komponenty v ní zestárnou, hodnoty poskočí mimo toleranci a je vymalováno...
