Bubnové brzdy Octavie 1,9 TDI 66Kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dada211
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Odpovědi: 0
Registrován: 18 čer 2009, 06:26
Bydliště: Mělník

Bubnové brzdy Octavie 1,9 TDI 66Kw

Příspěvek od dada211 »

Měl bych dotaz na co je v tom bubnu jeden takový malý šroubek - JEHO ÚČEL ?
Škoda Octavie 1.9TDI 66 kW r.v 2004 A-4
karelmacal
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2014, 22:17
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od karelmacal »

jen to drží buben :D
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

aby ti při každém sundání kola nespadl buben na zem :)
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
dada211
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Odpovědi: 0
Registrován: 18 čer 2009, 06:26
Bydliště: Mělník

Příspěvek od dada211 »

takže to je jako pojistka propřípadnému uvolnění bubnu. Pro sundání bubnu je potřeba velká síla (nutnost použití stahováku)? Chtěl bych se podívat na stav brzdových paken nic víc, bo mi to tam nějak drhne.
Škoda Octavie 1.9TDI 66 kW r.v 2004 A-4
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

na obložení se dostaneš bez stahováků ale pokud nevíš postup svěř to raději odborníkovi jsou to brzdy!!!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dada211
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Odpovědi: 0
Registrován: 18 čer 2009, 06:26
Bydliště: Mělník

Příspěvek od dada211 »

ten buben tam je volně ? Stačí tedy sklepnout ?
Škoda Octavie 1.9TDI 66 kW r.v 2004 A-4
dada211
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Odpovědi: 0
Registrován: 18 čer 2009, 06:26
Bydliště: Mělník

Příspěvek od dada211 »

podle nákresu v příručce "jak na to by to neměl být problém sundat pro vizuelní kontrolu
Škoda Octavie 1.9TDI 66 kW r.v 2004 A-4
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Po povolení tej malej skrutky ešte musíš uvolnit klin samostavu. Spraviš to cez dieru pre kolesovú skrutku. Klin musíš potlačit smerom hore.Obrázek
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2009, 09:20

Příspěvek od STIB »

Pokud máš odsoustružené okraje jen lehce sundáš :D
OCTAVIA- ALH
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

pak ho to ještě naučte namontovat změřit buben jeho případnou ovalitu a hlavně nastavit aby chodila ruční brzda určitě má všechny potřebné věci v šuplíku když ani neví jak to rozebrat...

LIDI jsou to BRZDY!!!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jo, to nastavení je dosti důležité, běžně se se setkávám s bubnovkama, co maj samostav někde mimo a je to dohnané utaženejma lanovodama :(
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no právě....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, to je přesný, borca tuhle vyhodili z STK za nefunkční ručku, byl te Peugeot 206, tak dojel že co jako s tím, brzda šla tak na 2-3 zuby, tak se na to dívám-borec to měl dorvaný na konec štelováku a ještě ho podkládal osmičkama matkama (rofl) , no nemohl pochopit že prostě páka je nadoraz a nebrzdí to

tak jsem to povolil, sklepl bubny, srazil hrany, nastavil vnitřek na lehký kontakt s paknama, došteloval, brzda šla pěkně na 4-5 zubů a brzdila jak čert
nejvíc mě nasralo že borec zapíral že s tím nic nedělal... :D

ty klínový samostavy jsou trochu specifický, když někdo neví jak to naštelovat tak to brzdit nikdy nebude ;)
ri53hu
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Odpovědi: 0
Registrován: 03 lis 2011, 20:49
Bydliště: Zlín

Příspěvek od ri53hu »

Roman 1648 napsal,ty klínový samostavy jsou trochu specifický, když někdo neví jak to naštelovat tak to brzdit nikdy nebude,tak Romane můžeš tady pro nás méně zdatné popsat jak se ty klínky bubnové brzdy nastavují.Děkuji za všechny.Riči
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nastavují se na akorát
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“