Stránka 1 z 1

SHARAN AUY 85 kW 4x4 jede od 2200 otacek

Napsal: 21 kvě 2014, 22:49
od king613
Zdravim.
Mam sharana, Motor AUY 85 kW PD TD a mam problem s vykonem. Bydlim v kopcich, kdy po nastartovani potrebuji couvnout a vyjet prudky kopec. Sharkan se vsak v puli kopce zastavi pro nedostatek vykonu a zdechne.
Kdyz pod kopcem udelam brm brm, vytocim nad 2000 otacek a pustim spojku, pak to na 90 procent vyjedu. Trapi me tedy ze auto netahne odspodu, tak jako treba firemni vw caddy, ktera tadny problem nema. (taky PD TD). Nalogoval jsem kanaly 1,10,11 a hodil logy sem: http://www.stramberk17.cz/Logs.zip
poprosil bych uctive o zkouknuti a diagnostiku co s tim vehiklem je.
V ramci reseni uz jsem vymenil privodni trubku k turbu z filtrboxu (u turba byla praskla) zkousel vycistit vahu vzduchu, dokonce jsem ji prehodil do caddy s tim ze tam jede jeste lip jak originalni vaha z caddy (do toho kopce jsem dokonce i hrabal po pridani plynu)
V lozich je log i kanalu 5 a 6 na hrube zjisteni vykonu motoru kdy mi to spocitalo snad jen 70 kw a krivka je jak pohori se trema vrcholama.
sani je tesne od egr po filtrbox (zacpal jsem to u filtrboxu a fouknul do trubky co se strka do egr a vpodstate to unikalo nekde kolem merky na olej, takze netesnost to asi nebude. Puvodni majitel rikal, ze turbinu pred rokem delali. Kontroloval jsem vyvevu (volny vyvod podtlaku sklepan, zalepen) kontroloval jsem hadicky(u EGR byla horsi, vymena) a nez se dam do turba, kdy je demotaz na cca 6h (je to 4x4 jezek v kleci je podle mechose detska hracka) tak bych ocenil vase napady a rady.
mimochodem jak pozam vadny N75?
moc diky za pomoc tomek

PS: u logu koncicich D je v sani misto vahy dioda (je to poznat z logu) auto pri rozjezdu kouri jak dymovnice ale jede to znatelne lip. pak pri zpomaleni kolem 1300 otacek jakoby motor zacal houpat az cukat.

Napsal: 22 kvě 2014, 07:14
od misoVW
kontrola vacky a hydra.

Napsal: 22 kvě 2014, 07:25
od king613
proc kontrola vacky?
co te vede k tedle domence?
ze by se malo oteviraly ventily?
neni to vareni z vody?
motor neklepe, netriska.
nahled vacky sice nic moc...
www.stramberk17.cz/HPIM9580.JPG

Napsal: 22 kvě 2014, 08:21
od Vici
kontrola vačky je u PD na místě. akorát pořádně.. točit motorem a každou vačku zkontrolovat zvlášť.. a podívat se jestli některý hydroštel už není načatý - známka prodření od vačky

zkontroluj i toto http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=61814

a to blbne jen za studena, nebo stále?

Napsal: 22 kvě 2014, 08:26
od king613
chova se to porad stejne. koukali jste ty logy?