
Těsnění pod hlavu - značka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Těsnění pod hlavu - značka
Jakou značku preferujete u těsnění pod hlavu? Chci se konečně pustit do výměny hlavy u Citroenu XM 2,5TD (ano jsem blázen, ale je to srdcovka a náhodou mám hlavu jetou 3000km), tak mu chci dát kvalitu za rozumnou cenu a hlavně se v tom delší dobu nešťourat znovu. Kdo si pamatuje tyhle motory, ví jistě proč.
Díky za rady

Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Vždy byla elita Goetze, nikdy s ním nebyl problém, až teď nemám jistotu u BMW..Bohužel nedodává utahovací momenty k těsnění, což mi zas tak nevadí, ale je to chyba..Dlouhá léta jsem montoval AJUSU se střídavým úspěchem, pro TD to bylo velké riziko..A je dobře Honzo XM, že si tohle auto udržuješ, je to rarita a krása..Sice poslední "pravý" Citroen byl dle fanoušků CX, ale je to věc názoru. Jelikož jsem z podstaty nedůvěřivý ke všem vyfikundacím, které oddělují řidiče od ovládání vozu , nenašel bych v něm pohodu, ale musím říci, že takový komfort nemá ve voze ani president ...Kup Goetze a budeš spokojen.. 

nepropadat panice...
Děkuji za rady. Spoustu lidí mi říkalo, že když se objevili s XM nebo P605 na dílnách, mechanici se pokřižovali, utekli a zamkli dveře. A to byla výzva pro mě.
Už jsem udělal asi 6 hlav na tomhle problematicky chlazeném motoru a dodnes všechny jezdí. Pro sebe dám top díly. Je to pakárna, ale pak ta jízda, to je pohádka. Jericho-3, je to pravda, ale když si můžeš elektricky nastavit i loketní opěrku, v jiných autech se pak cítíš jako okradený o jistou samozřejmost.
Joo CX, těch je málo a už i na srazech ubývají. Osobně se starám jednomu Francouzskému majiteli o dvě DS, to je krásná mechanická klasika.


Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Aha, tak Ty jsi milovník luxusu tohoto směru. Já jsem naopak zastánce spartánského vozu, kde je řidič pánem. Ale musím přiznat, že jízda Citroenem je zážitek, ale je i známo, že Francouzi jsou nad věcí a mnoho věcí nedotáhnou do konce. Ds je sen mé ženy, ale já dobře vím, že shnilotina plná ocelových hadiček je pro renovaci to nejhorší, co může být..Dodnes mi "mrzí", že jsem nešel do kombi CX turbo 3 posledního provedení, kterého se kámoš zbavoval za pár šupů..Ale když jsem tehdy rozebral jeho servo, kde silonové kolečko rozdělovalo olej a mechanická vazba téměř nebyla, řekl jsem si ne.. 

nepropadat panice...
Taky nemůžu sehnat Goetze. Nejmenuje se teď Payen? Podle ceny asi ne, protože je docela levné. Sakra, já chci super kvalitu! 

Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...