Sanie EGR?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Sanie EGR?

Příspěvek od Sifon »

Zdravim vopred sa ospravedlnujem za mnohokrat riesene tema otazky EGR. Avsak chcem vymenit sanie na motore AHU 66kw za sanie zo 130 konovej verzie a chcem sa opytat co je toto za "EGR" ventil zvlastneho tvaru ktory mam pripojeny k saniu. Je to vobec EGR? Na inych motoroch je pripojeny uplne inac a ma uplne iny tvar preto si niesom isty. Je mozne ho cely "beztrestne" vyhodit a dat tam sanie zo 130PS motora ktore bude vedene priamo na hadicu privodu cerstveho vzduchu?Obrázek
Obrázek
Obrázek
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a budeš aji předělávat turbo na 130k, trysky a čip k tomu? protože jinak je to podle mě úplně zbytečná práce
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Huml píše:a budeš aji předělávat turbo na 130k, trysky a čip k tomu? protože jinak je to podle mě úplně zbytečná práce
Na trysky uz cakam od maja ale stale nie su na sklade(PP764) (wallbash) mno a chcel by som to pripravit na turbo ktore by prislo neskor zaroven s chipom ktory potrebujem lebo mam wastegate turbo a ak tam chcem dat VNT turbo tak ten chip tam vraj musi ist aby si to neflakalo sunky(ak by to slo tak tam napasovat turbo zo 110kw) ale na turbo + chip potrebujem este dake dukaty tak zatial by som to sanie pripravil teraz. Toto by som si spravil svojpomocne, ale rad by som po vymene obysiel co najviac zahybov a zvacsil priemer hadic ktore su len 40mm.
Ale este k tej otazke nebude to vadit ked to uplne obidem tym ze to zaslepim pri zvodoch a cele to dam do peecka? S tym ze tu hadicku dako utesnim.(Ak je to ten EGR ventil).
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

vadit to nebude
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Huml píše:vadit to nebude
Diky za radu
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
FlashA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 25 dub 2006, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňský kraj

Příspěvek od FlashA4 »

Jasan, EGR pryč (LOL) (LOL)
Audi A4 TDi, 1Z, Sprint 520, EGR off, KAT off, Filtr Green, převody 81 KW.
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

FlashA4 píše:Jasan, EGR pryč (LOL) (LOL)
Ty by si mal mat presne taky isty motor jak mam ja ;) rozdiel je len v piestoch. Zaslepil si ho len alebo si ho dal cely doprdele?(EGR) Citil si potom nejaky rozdiel ci vsetko bolo tak ako predtym?
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
FlashA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 25 dub 2006, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňský kraj

Příspěvek od FlashA4 »

Sifon píše:
FlashA4 píše:Jasan, EGR pryč (LOL) (LOL)
Ty by si mal mat presne taky isty motor jak mam ja ;) rozdiel je len v piestoch. Zaslepil si ho len alebo si ho dal cely doprdele?(EGR) Citil si potom nejaky rozdiel ci vsetko bolo tak ako predtym?

Žádnej pocit necítim ani ty neucítíš, jde jen o to že ti to nezasírá sání, mam ho tam ale pod těsněnim mam nerezový přesný výpalky takže je ucpanej, ale je tam (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
Prostě kamufláž :D :D :D :D
Audi A4 TDi, 1Z, Sprint 520, EGR off, KAT off, Filtr Green, převody 81 KW.
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

FlashA4 píše:
Sifon píše:
FlashA4 píše:Jasan, EGR pryč (LOL) (LOL)
Ty by si mal mat presne taky isty motor jak mam ja ;) rozdiel je len v piestoch. Zaslepil si ho len alebo si ho dal cely doprdele?(EGR) Citil si potom nejaky rozdiel ci vsetko bolo tak ako predtym?

Žádnej pocit necítim ani ty neucítíš, jde jen o to že ti to nezasírá sání, mam ho tam ale pod těsněnim mam nerezový přesný výpalky takže je ucpanej, ale je tam (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
Prostě kamufláž :D :D :D :D
Kurna skoda ze neni zima bo tu dakto pisal ze sa v zime horsie zahrieva motor. Nemohol si si to spravit uz v zime aby som vedel? (LOL) :)
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
FlashA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 25 dub 2006, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňský kraj

Příspěvek od FlashA4 »

Sifon píše:
FlashA4 píše:
Sifon píše: Ty by si mal mat presne taky isty motor jak mam ja ;) rozdiel je len v piestoch. Zaslepil si ho len alebo si ho dal cely doprdele?(EGR) Citil si potom nejaky rozdiel ci vsetko bolo tak ako predtym?

Žádnej pocit necítim ani ty neucítíš, jde jen o to že ti to nezasírá sání, mam ho tam ale pod těsněnim mam nerezový přesný výpalky takže je ucpanej, ale je tam (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
Prostě kamufláž :D :D :D :D
Kurna skoda ze neni zima bo tu dakto pisal ze sa v zime horsie zahrieva motor. Nemohol si si to spravit uz v zime aby som vedel? (LOL) :)
V zimě nic, vše pořád stejný, neřeš to a ucpi to.... :D :D :D
Audi A4 TDi, 1Z, Sprint 520, EGR off, KAT off, Filtr Green, převody 81 KW.
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

FlashA4 píše:
Sifon píše:
FlashA4 píše:
Žádnej pocit necítim ani ty neucítíš, jde jen o to že ti to nezasírá sání, mam ho tam ale pod těsněnim mam nerezový přesný výpalky takže je ucpanej, ale je tam (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
Prostě kamufláž :D :D :D :D
Kurna skoda ze neni zima bo tu dakto pisal ze sa v zime horsie zahrieva motor. Nemohol si si to spravit uz v zime aby som vedel? (LOL) :)
V zimě nic, vše pořád stejný, neřeš to a ucpi to.... :D :D :D
Parada chcem tam este vymenit trubky k tomu saniu a tie odizolovat takou paskou co odraza teplo aby sa neohrievali od motora
Kolotoč TUNING
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“