Stránka 1 z 2

Točí, točí a nenaskočí - prosím pomoc (Toyota MR2)

Napsal: 30 kvě 2014, 07:49
od LukuL
Zdravím chalani
Mám tu Toyotu MR2 W3 Cabrio 1.8L 16V 103kW rv.2000 1ZZFE
A nestartuje :) začnu úplně od začátku, dovezl jsem ji na přání zákazníka z jiného malého servisu kde MR2 dal na výměnu Z tlumičů. A tam na druhý den mechanik už nenastartoval a nevěděl co s tím, v Origo Toyotě mu řekli že ŘJ motoru je KO. Tak jsem to tu zkoušel...k ŘJ se normálně připojím a je bez závad a všechno normálně ukazuje, jako je např. teplota vody, vzduchu pak váhu vzduchu atd...aji když odpojím nějakej snímač tak ukáže chybu. A já jsem zjistil že se válce úplně zaplavují benzínem, ale hodně! Jiskru to háže na všech svíčkách krásnou aji jsem měnil svíčky a nic. Vstřiky jsem měl venku a napojené na liště a startoval...všechny těsní, žadnej nekape akorát stříkají benzín jak střelené a to všechny a aji se stejným úhlem. Měřil jsem tlak benzínu, měřil jsem to hned u čerpadla...do lišty jde jen jeden přívod takže regulátor tlaku je v nádrži spolu s filtrem a čerpadlem, naměřil jsem 3,1barů. V ESI(tronicu) mi to ukazuje že tam má být 3,0-3,4barů ale je tam napsané "Regulační tlak - s podlatkem"
a to podtlak nema na regulátoru, takže nevím jestli je to správně. Měl jsem aji celé to čerpadlo rozdělané aji ten regulátor a všechno vypadalo čistě a v pořádku. Zkoušel jsem to nastartovat na startovací sprej, odpojil jsem vstřiky a stříkal do sání a motor běžel. Vytáhl jsem snímač chladící kapaliny a zahřál ho na 80stupňů a motor nechytl se vstřikama. Tlaky ve válcích to má všechny dobré. Měnil jsem olej a bylo tam o tři litry více, takže tam byl benzín. Měl jsem to u profesionála na ŘJ v polsku, kde mu dávám už mnoho let ŘJ a nikdy žádnej problém a všechno v poho. Měnily jsme v MR2 ŘJ motoru, sehnal jsem úplně stejnou se stejnými čísli on to předělal a nic.
Mě tak napadá že ŘJ dlouho otvírá vstřiky a tím se zaplaví válce ale nejsem si jistej a nevím jak to otestovat, teda vím jak ale nemám na to ten přístroj a nevím kdo by ho měl. Jsem z Ostravy :)
Tak máte někdo nějakej nápad? Jinač předem děkuji za odpovědi...S pozdravem Lukas

Napsal: 30 kvě 2014, 11:32
od Okura
nekoukal jsem na schéma daného motoru, to má váhu nebo podtlakový snímač?

Chtělo by to vidět.

Napsal: 30 kvě 2014, 11:40
od LukuL
Okura píše:nekoukal jsem na schéma daného motoru, to má váhu nebo podtlakový snímač?

Chtělo by to vidět.
Má to klasickou váhu vzduchu hned za filtr-boxem

Napsal: 30 kvě 2014, 11:42
od Okura
kolik ukazuje při točení motorem?

potom jedině změřit pár na sckopu a bude jasno

Napsal: 30 kvě 2014, 11:49
od LukuL
Okura píše:kolik ukazuje při točení motorem?

potom jedině změřit pár na sckopu a bude jasno
Ted ti presne nereknu kolik to ukazuje ta vaha, mam to jeste v polsku. Pristi tyden pro to jedu, teda jestli se k tomu dostanu ;)
Co myslis jako "zmerit par"? No na osciloskopu bych potrboval videt jak dlouho jsou ty vstriky otevreny. Ale vubec netusim kdo ten pristroj ma nebo spis jsem se jeste moc neptal :)

Napsal: 30 kvě 2014, 14:01
od Okura
zajímala by mě ta hodnota vzduchu
u japonských rj jsem nikdy neopravoval poruchu, ty rj jsou bezporuchové, čili problém bude jinde.

změřit sychronizaci, vzduch atd.., rj ti nastaví dávku podle toho co snímá ze snímačů....
těžko říct, chtělo by to vidět z hlavy se těžko tipuje

Napsal: 30 kvě 2014, 14:22
od LukuL
Okura píše:zajímala by mě ta hodnota vzduchu
u japonských rj jsem nikdy neopravoval poruchu, ty rj jsou bezporuchové, čili problém bude jinde.

změřit sychronizaci, vzduch atd.., rj ti nastaví dávku podle toho co snímá ze snímačů....
těžko říct, chtělo by to vidět z hlavy se těžko tipuje
oki, az to tu budu mit tu MR2 tak se na to podivam a kdyz tak pisnu...kukal jsem na tvoje stranky a mas tam aji kontakt...tak mohl bych ti potom cinknout a nejak domluvit se? Zatim ti moc dekuji za ochotu ;)

Napsal: 30 kvě 2014, 19:39
od Okura
jasně, napiš mi když tak meail a domluví me se kdyby si na nic nepřišel :)

Napsal: 16 čer 2014, 08:32
od LukuL
[quote="Okura"]zajímala by mě ta hodnota vzduchu
u japonských rj jsem nikdy neopravoval poruchu, ty rj jsou bezporuchové, čili problém bude jinde.

Ahoj, tak už tu mam, tu mrchu :) zmeril jsem tu vahu a ukazuje
v klidu (kdyz nestartuju) - 0,34 g/s
pri startovani - 2,05-2,49 g/s lítá to

Napsal: 17 čer 2014, 06:55
od Okura
to bude ok podle mě, tam bude problém jinde

Napsal: 17 čer 2014, 21:31
od dodi911
Chce to oscil, podla mna bude nieco kecat ohladom signalov za synchra.

Napsal: 17 čer 2014, 21:43
od geo
a je tam opravdu benzín?

Napsal: 18 čer 2014, 07:10
od Okura
dle mého budou rozvody špatně nastaveny

Napsal: 18 čer 2014, 07:43
od LukuL
No ale zajimave je ze to prestalo jet ze dne na den, takze ty rozvody nevim nevim. Benzin tam je a je to opravdu benzin :) Snad by pomohl ten osciloskop a vsechny snimace promerit jestli spravne ukazujou ale jeste jsem nenasel kdo by ho mel v okoli ostravy. Jinac kuknete tady http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopi ... 8&start=15

Napsal: 18 čer 2014, 11:19
od jericho-3
Jak píše geo, benzin zkusit zapálit...A když je motor totálně studený a dal bys tam suché svíčky, motor blafne? Výfuk je průchozí, když to blaflo na spray, ale nemá tenhle japonec taky egr součást sání-výfukového potrubí?