Stránka 1 z 1

Padá do nouzáku Octavia I r.2003 1,9-74Kw

Napsal: 08 čer 2014, 15:37
od BIGR67
Zdravím mám problém s Oktávií I rok 2003 motor 1,9-PD-74Kw
Padá do nouzáku. Po přečtení všeho na zdejším foru,jsem se poksil nahrát log.
http://ulozto.cz/xkdK5c2G/log-01-003-010-011c-csv
http://ulozto.cz/x3XSEnDp/log-01-003-010-011d-csv
http://ulozto.cz/xN4Z1QcE/log-01-003-010-011f-csv
Naklápění zkontrolováno (chodí volně),baňka na turbu těsní a je v pořádku,ventil N75 nový,hadičky nové.
Už jsem z toho zoufalej... :(

Děkuju za rady.

Re: Padá do nouzáku Octavia I r.2003 1,9-74Kw

Napsal: 09 čer 2014, 18:15
od NejtoPS
[quote="BIGR67"]Zdravím mám problém s Oktávií I rok 2003 motor 1,9-PD-74Kw
Padá do nouzáku. Po přečtení všeho na zdejším foru,jsem se poksil nahrát log.
http://ulozto.cz/xkdK5c2G/log-01-003-010-011c-csv
http://ulozto.cz/x3XSEnDp/log-01-003-010-011d-csv
http://ulozto.cz/xN4Z1QcE/log-01-003-010-011f-csv
Naklápění zkontrolováno (chodí volně),baňka na turbu těsní a je v pořádku,ventil N75 nový,hadičky nové.
Už jsem z toho zoufalej... :(

Děkuju za rady.[/quote]


hadičky zapojené jak mají být? podle toho logu ti to tlačí moc... stejný problém sem měl taky, ty hadičky na N75 si překonktroluj estli si jeneprohodil viz. tema

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=133408

Napsal: 09 čer 2014, 19:13
od BIGR67
Hadičky jsou jak byly původně. Jestli to někdo už přehodil přede mnou nevím,ale auto když jsem si ho pořídil jezdilo normálně.
Ale zlobilo to už před výměnou ventilu. Proto jsem ho měnil...
Na WAGu to píše příliš vysoký tak. Ale PROČ?

Napsal: 09 čer 2014, 20:01
od NejtoPS
[quote="BIGR67"]Hadičky jsou jak byly původně. Jestli to někdo už přehodil přede mnou nevím,ale auto když jsem si ho pořídil jezdilo normálně.
Ale zlobilo to už před výměnou ventilu. Proto jsem ho měnil...
Na WAGu to píše příliš vysoký tak. Ale PROČ?[/quote]


protože neni regulován, podle me 99% je něco zle zapojené

http://dieselpower.cz/forum/userpix/5802_VTG_only_1.jpg

ujisti se že je opravdu jak ma byt. viz obrazek, myslím že by to mělo být podobné neli stejné. pozor na zpětný ventil aby nebyl naopak a případně hjop usty vyzkoušdej estli jde profouknout . měl by jit jen z jedné strany

Napsal: 10 čer 2014, 06:51
od BIGR67
Tak jsem to pro jistotu prekontroloval podle toho nakresu a mam to spravne zapojeny.
Tak co dal s tim?
Kouknete nekdo,kdo tomu rozumi PROSIM na tem muj log a reknete,co je v prd... at to vymenim a mam konecne pouzitelny auto.
DIKY

Napsal: 10 čer 2014, 13:31
od NejtoPS
[quote="BIGR67"]Tak jsem to pro jistotu prekontroloval podle toho nakresu a mam to spravne zapojeny.
Tak co dal s tim?
Kouknete nekdo,kdo tomu rozumi PROSIM na tem muj log a reknete,co je v prd... at to vymenim a mam konecne pouzitelny auto.
DIKY[/quote]

100%tně ti nikdo neřekne co je vprdeli,.. je víc možností a musíš jít odjednoho konce na druhej. Nebo si stím zajdi do servisu
btw. turegulaci si zkoušel jak že víš že jde volně sundaval si tahlo z naklapění lopatek? Pokud regulace neklade odpor je špatné. zatahne se tahlo na te bance uplně dovnitř? pokud ne je K.O

Napsal: 10 čer 2014, 19:19
od BIGR67
NejtoPS píše:
BIGR67 píše:Tak jsem to pro jistotu prekontroloval podle toho nakresu a mam to spravne zapojeny.
Tak co dal s tim?
Kouknete nekdo,kdo tomu rozumi PROSIM na tem muj log a reknete,co je v prd... at to vymenim a mam konecne pouzitelny auto.
DIKY
100%tně ti nikdo neřekne co je vprdeli,.. je víc možností a musíš jít odjednoho konce na druhej. Nebo si stím zajdi do servisu
btw. turegulaci si zkoušel jak že víš že jde volně sundaval si tahlo z naklapění lopatek? Pokud regulace neklade odpor je špatné. zatahne se tahlo na te bance uplně dovnitř? pokud ne je K.O
DO SERVISU NECHCI. To bych to neřešil tady...
Vše,co jsem prošel (naklápění,zkouška podtlakem atd.) je v pořádku. Kdybych se pořádně vyznal v těch křivkách v logu,tak tady nikoho neotravuju...
Právě proto,že jsem prošel,co se dá a a vyměnil "levnější" díly v okruhu ovládání naklápění turba a NIC se nezměnilo,tak se ptám někoho,kdo s tím má větší zkušenosti. Do servisu jsem mohl jít hned,nechat ze sebe udělat dojnou krávu a jako ovce zaplatit velkou cenu za kravinu.
Nehledě na to,že to už je osobní. Prostě nad tím autem musím vyhrát...

Napsal: 10 čer 2014, 19:41
od UchoTD
tiahlo naklapania dole a skusit ako chodí rukou,bez toho sa dalej nepohneme,môžem čumiet do logu kolko chcem,na regulaciu nedovidím.

Napsal: 13 čer 2014, 05:34
od BIGR67
UchoTD píše:tiahlo naklapania dole a skusit ako chodí rukou,bez toho sa dalej nepohneme,môžem čumiet do logu kolko chcem,na regulaciu nedovidím.
Jak jsem psal. Chodi to volne a po cele draze. I kdyz nastartuju,tak zatahne az dolu. A kdyz odpojim hadicku podtlaku,tak zase vyjede az nahoru...

Napsal: 05 srp 2014, 20:21
od BIGR67
Problém vyřešen. Vymontoval jsem turbo,vyčistil a namontoval zpátky. Ujeto přes 700 km a zatím vše chodí jak má. :)
I když chodilo všechno volně,tak to asi bylo potřeba...