Za 14 dní budu majitelem Volva 740 D24, tj atmosferický šestiválec 2,4l.
Protoze potrebuju koncem července jet na dovolenou dio Itálie, chtěl bych se optat, zda se mam zabývat přestavbou na dvou nádržový systém, nebo zda mam risknout nalít olej do hlavní nádrže a jet na to? Je to cca 3500km, ale v případě "poruchy" by to byl asi problém...
Jinak jak jsem tak pročetl fórum, zrejmě bych to předělal tímto způsobem:
Hlavní nádrž olej, přídávna 10l nafta v motorovém prostoru, u nádrže na naftu je mě záhadou jak zapojit aby se neovzdušňovala do olejové nádrže. U někoho jsem tu viděl jen ventil na naftové nádrži v motoru s tim, že když ho zapnul, čerpadlo si samo bralo naftu aniž by chtělo cucat tužší olej, ale to pořád neřešilo odvzdušnění do olejové nádrže, v tom mam fakt bordel..
Zpátečka přes http://www.rostlinnyolej.cz/cs/konverze ... til-5.html
Do okruhu zpátečky na krátko dát
Předehřívací jednotka paliva - 12 V, http://www.rostlinnyolej.cz/cs/konverze ... -v-55.html
U toho to výměníku, mě nejak nanapadá jak funguje vypínání, při dosažení teploty vody, mimo manuálního na který bych pořád zapomínal, napadlo mě tam dát časovač na cca 10 minut než se voda ohřeje.
Tepelný výměník 1,4 kW - 10 desek Popřípadě nějaký silnější
http://www.rostlinnyolej.cz/cs/konverze ... ek-11.html
Popřípadě na zimu ještě jeden el. ohřev dát hned za nádrž, aby byl olej teplý v hadicích dopředu.
Volím tyto hotové výrobky protože nemam čas ani chuť něco vymýšlet a měšíčně najezdím, tak 4000km, takže se mě to vrátí za chvilku.
Povětšinou kratší trasy do 10-15km, ale 2x týdně i více (150-400)
Tak snad se to pochopilo:-) Tak prosím o váš názor..
Na přímo, nebo to předělat na dvě nádrže?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Naprudko tam dej spatečku pokud ti nedojde palivo budeš jeztit bez problemu ale jakmile ti dojde olej nebo co tam naleješ tak se zapotiš než to ovzdušniš.je lepši ji dat naprudko jelikoř ti nejde ohřatej olej spět do nadrže ale primo do čerpadla a tim, maš pořad ohraty palivo a neničiš tim tak motor .