Scenic roztrhnuty rozv. remeň
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Scenic roztrhnuty rozv. remeň
Na R.Scenic 1,9 72Kw r.v98 F9QA7 majitel nemenil za dobu co ma auto rozvody 170tis Km a pri naštartovaní sa roztrhel remeň. u tychto motorov sa pri pretrhnutí remeňa stretne piest s ventilmi?
- ake počítat škody či to má zmysel rozobrať alebo zháňat druhý motor
dík
- ake počítat škody či to má zmysel rozobrať alebo zháňat druhý motor
dík
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33535
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33535
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Diesel se už z principu potká vždy, jde jen o to, jak mazaně je konstruován. Někdy je to sranda, jindy je to tragedie. Tento motor se potká natvrdo..Třeba u Peugeota 1,9 se zlomí vačka a utrhnou víka ložisek ale ventily to přežijí , takže hlava dolů nemusí. Renault je podobná konstrukce, takže je dobře, jak píše Miloš zkusit kompresi, prohlédnout vačku, když tak ji vyndat ven i s nadzvedáky,prohlédnout -někde musí být destrukce, dát každý píst do Hů a fouknout do válce./a pokud se motor otočí, je to o.k./ Tady je třeba pohovořit s majitelem, kolik je ochoten investovat, aby nedostal infarkt. Už jen u tohoto sráče ta práce s tím.. 

nepropadat panice...
Jo, z toho jsou kolikrát nedopatření, protože samo lidé tomu nerozumějí. Já měnil rozvody na 2,1 TD Peugeot a povídám majiteli, hele je třeba vyměnit vnější řemen, je popraskaný a kladky jsou v háji..Teď ještě ne až potom a koukal na mne nějak nechápavě..Asi po půl roce povídá s výčitkou v očích, kluk jel s Peugeotem , najednou se mu rozsvítily kontrolky, vybil baterku a museli ho odtáhnout..A já, no a divíš se, vždyť jsem tě varoval a on, ale vždyť jsi ho měnil? A já se lekl a povídám a když jste nabili baterku, chytlo to? Jo, hned, ale museli mi dát ten řemen nový a nějaká kolečka..Tak mu říkám, ale já měnil rozvodový, máš ho asi ještě v kufru...Jo,ale ten byl nějakej jinej...A už je důvěra nahlodána... 

nepropadat panice...
jo, to je přesný
mám nejradši když dojde nějakej dědula s představou jak má káru v pořádku ( klasika 1.2htp ) , že to nějak blbne - asi to prý chce naštelovat kladívka a ventily
tak jsem se ho zeptal kde to mám štelovat že to nemá rozdělovač, chvíli na mě zíral, změřil jsem tlaky, dal mu nástřel ceny za opravu a myslel jsem že ho budu muset resuscitovat
tak se urazil, jel s tím do Škodovky, tam mu řekli ještě o 10 víc
na druhou stranu se mu nedivím, fábka najeto necelých 50, má to od nova, těžko už se někdy vzmůže na nový auto

mám nejradši když dojde nějakej dědula s představou jak má káru v pořádku ( klasika 1.2htp ) , že to nějak blbne - asi to prý chce naštelovat kladívka a ventily

tak jsem se ho zeptal kde to mám štelovat že to nemá rozdělovač, chvíli na mě zíral, změřil jsem tlaky, dal mu nástřel ceny za opravu a myslel jsem že ho budu muset resuscitovat
tak se urazil, jel s tím do Škodovky, tam mu řekli ještě o 10 víc
na druhou stranu se mu nedivím, fábka najeto necelých 50, má to od nova, těžko už se někdy vzmůže na nový auto
A jinak co mě dostalo, když jsem měl zaaretovanou kliku vrtákem do díry přes blok tj. píst prvního válce ( zde u setrváku ) v HÚ a dal jsem vačku a čerpadlo na tovární značky, tak se motor při protočení potkával, normálně měli z výrobky značku na vačce o 3 zuby jinde!!!
Takže jsme to dali klasicky, když vačka stříhá a bylo.
A to nemluvím o tom, že při nasazování rozvoďáku je tak málo místa, že je potřeba povolit čerpadlo z držáku aby šel řemen vůbec nasadit
Takže jsme to dali klasicky, když vačka stříhá a bylo.
A to nemluvím o tom, že při nasazování rozvoďáku je tak málo místa, že je potřeba povolit čerpadlo z držáku aby šel řemen vůbec nasadit

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33535
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Tomas.cz"] 3 zuby jinde!!!
taky jsem to měl , ale podle návodu máš nejprve probádat značky a aretace, jsetli sedí, já osobně si poté všechno očmáram kola s řemenem kola s blokem a setrvák s převodovkou a teprve povolím napínací, nebo na klice,
tento měsíc dělal můj tonda rozvody P6O7 2,7 VAČKY SE DALY ARETOAT NA ŠESTÉ HODINĚ I NA PÁTÉ A SEDMÉ, příprvek do setrvák dal blbé, místo aby všechno očmáral tak povolíl kladku a já měl dvě hodiny z nervů hotové rodeo
taky jsem to měl , ale podle návodu máš nejprve probádat značky a aretace, jsetli sedí, já osobně si poté všechno očmáram kola s řemenem kola s blokem a setrvák s převodovkou a teprve povolím napínací, nebo na klice,
tento měsíc dělal můj tonda rozvody P6O7 2,7 VAČKY SE DALY ARETOAT NA ŠESTÉ HODINĚ I NA PÁTÉ A SEDMÉ, příprvek do setrvák dal blbé, místo aby všechno očmáral tak povolíl kladku a já měl dvě hodiny z nervů hotové rodeo

Já už nevěřím ničemu, postupuji pomalu, hlavně proto, že když člověk dělá pořád něco jiného má v tom guláš. Paměť dochází , ostrost mládí je pryč, zůstává jen trochu chuti do práce a to je málo. S málo výkonným, opotřebovaným mozkem si člověk musí přiznat, že se pomalu přeorientuje na výfukáře, jak správně označil Miloš vykopávky z dílny.Nezávidím mladým klukům tuhle práci, a co ještě mají před sebou..Chce to vysokou psychickou odolnost..A ještě když furt slyší od lehkoživek a podpeřiňáků jak to máme snadné, když platíme tak málo na sociálu apod. Mě kámoš dal k výdělku za opravu nějaké bony do drogerie a lékárny, tak povídám co to je? No to dostáváme jako bonus k výplatě,tak jsem šel do lékárny, koupil jsem si hlívu ústřičnou a čučoriedky/kanadské brusinky/ a dal jim 3 papírky v ceně 300kč.. To se to kecá, když mají takové bonusy.. 

nepropadat panice...
Což o tom žádná, ale my se neměli čeho chytnout, jelikož řemen prdnul, ale jinak taky si vše pečlivě značím, myslím, že není za co se stydět.slovacek.milos píše:taky jsem to měl , ale podle návodu máš nejprve probádat značky a aretace, jsetli sedí, já osobně si poté všechno očmáram kola s řemenem kola s blokem a setrvák s převodovkou a teprve povolím napínací, nebo na klice
A ještě si dovolím jednu poznámku, napnul jsem kladku na značku napnutí a řemen byl tak přešponován až hučel/kvičel, tak jsme jí povolil tak, aby na cit byl řemen naplný akorát a bylo, no, byl jsem rád že auto odjelo...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33535
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Tomas.cz"]
tome první rozvody mi učil borec z autorizáku a taky povoloval řemen
vím ojedněch rozvodech alh tam to vyšlo jak struna, fakt napnelizmus
ina, jel jsem za uživatelem beli jestli je tonormální,
jsou tam pomalu deset let a mají přes dvěsta,majitel na to kašle že až se to potká hodí tu vránu do šrotu, navíc tam před pěti lety hodil tu krabici power, připojená na čerpadlo, dá se štelovat a když ji dá na max a je tam víc lidí skočí nouzák
taky dsi pamatuji že ten borec co mi inu prodával říkal měn to fakt po šedesáti jak to má ¨¨
přes sto se to potká stalo se to u nás taxikářům,
v tom našem motykovém kraji to fachčí tak že borec si koupí auto v práci nebo v hospodě žvaní, vyplaší ho s rozvodama nechá si je vyměnit a pak se na to sere až přijde potkan nebo prodá
tome první rozvody mi učil borec z autorizáku a taky povoloval řemen
vím ojedněch rozvodech alh tam to vyšlo jak struna, fakt napnelizmus


jsou tam pomalu deset let a mají přes dvěsta,majitel na to kašle že až se to potká hodí tu vránu do šrotu, navíc tam před pěti lety hodil tu krabici power, připojená na čerpadlo, dá se štelovat a když ji dá na max a je tam víc lidí skočí nouzák
taky dsi pamatuji že ten borec co mi inu prodával říkal měn to fakt po šedesáti jak to má ¨¨
přes sto se to potká stalo se to u nás taxikářům,
v tom našem motykovém kraji to fachčí tak že borec si koupí auto v práci nebo v hospodě žvaní, vyplaší ho s rozvodama nechá si je vyměnit a pak se na to sere až přijde potkan nebo prodá
