Stránka 1 z 1
Výmena hydraulických zdvihátok
Napsal: 27 čer 2014, 10:55
od Mattthew
Dobrý den,zajtra idem meniť hydraulicke zdvihátka ventilov na motorre 1,9TDi 66kw AHU.
Chcel by som sa opýtať :
- nove zhvihátka su zabalene,a je tam trochu oleja.Pri montáži treba do nich natlačiť olej,alebo nie?
- keď ich namontujem,nahodim rozvodový remeň,treba pár krat pretočiť motorom,alebo možem rovno štartovať?
Napsal: 27 čer 2014, 11:02
od roman1648
nový hydra jsou nafouklý konzervačním olejem na max
po montáži je nutno několikrát motor protočit, nechat ho stát v různých polohách aby se přebytečný olej vymáčkl, protáčím to klidně 15 minut, sichr je sichr
hlavně ne hned startovat...
Napsal: 27 čer 2014, 14:20
od Mattthew
Dik

Napsal: 28 čer 2014, 11:10
od Mattthew
Ešte mám jednu otázku,ozubene koleso na vačkovej hriadeli sa doťahuje na moment,alebo len ručne? Nieje na kliniku ale do konusu a nechcem aby mi to preskočilo

Napsal: 28 čer 2014, 11:17
od UchoTD
na konuse je to správne,kvôli tomu,že aj keď meníš rozvod máš mať zrazené koleso vačky,vačku na pravitko a potom zatiahnuť ,ja to taham na 50Nm
Napsal: 28 čer 2014, 12:19
od FandaTDI
Dost lidí nový zdvihátka "vymačká" (nie od slova mačka

) a v dílence je mam pocit něco jako po montáži půl hodiny nestartovat (než si sednou)
Napsal: 28 čer 2014, 13:33
od pavelexc
Napsal: 28 čer 2014, 14:12
od Fenix9555
FandaTDI píše:Dost lidí nový zdvihátka "vymačká" (nie od slova mačka

) a v dílence je mam pocit něco jako po montáži půl hodiny nestartovat (než si sednou)
Presne tak ako to píše tento pán

Napsal: 28 čer 2014, 16:54
od jericho-3
Já je nikdy nevymačkával, nechal jsem to na nich. Oni nejlépe ví, jak se pod tlakem vačky zachovat..
