Stránka 1 z 1
2,0 pd dpf padá do nouzáku-neni dosaženo
Napsal: 04 črc 2014, 22:22
od romanvw
2,0 pd dpf kod BMP padá do nouzáku, turbo se nemuže se rozjet naplno
-hadičky ,vaha, hadice, ventil ,turbo nové vše ok
zajímá mě pokud filtr dpf po regeneraci je prazdej aspon podle vagu ,jestli je možné že dpf je ucpaný i přes to, že vag hlasí ok
přistartu motoru slyším rozběh turba a hned utlum jako kdybych sání u turba ucpal

re
Napsal: 07 črc 2014, 22:35
od romanvw
nikdo neví

Napsal: 16 črc 2014, 05:10
od tom.222
Podobný problém sice ne s turbem,ale s padáním do nouzáku - 2,0 TDI PD DPF, BMM, 103kW, MR 2010 - při nárůstu otáček, hlavně v "mírném zátahu", od ca 1700 se stupňuje syčivý zvuk, po chvíli spadne do nouzáku. Bliká kontrolka žhavení a Maxidot hlásí poruchu motoru. Po vypnutí a zapnutí kotrolka ok, hláška na Maxidotu zmizí a jede se dál. Ale opět znova - syčení - nouzák, kontrolka, hláška...Při kontrole logu závada - netěsnost sacího systému. Budu to teď řešit s mechanikem. Máte někdo ( teoretický ) tip, kde nejčastěji dochází k netěsnostem, co nejvíc "odchází" - hadice, těsnění, nebo může být problém i jinde ?
Jinak - závada se projevila ( naštěstí až

) po návratu z dovolené - 2000km a hodně dálnic. DPF podle VAGu má 36g zaplnění.
Napsal: 16 črc 2014, 05:13
od rami
Co EGR ?
Napsal: 16 črc 2014, 05:23
od tom.222
Zatím nevím, včera jsem s mechanikem jenom narychlo udělal log, závadu to vypsalo pouze zmiňovanou netěsnost v sání. Dnes budeme doufám pokračovat ( pokud bude mít volnej zvedák ) kontrolou trubek a hadic zespodu...Třeba mezitím dostal nejakej jinej nápad...Pokud by to byl EGR - mělo by případné zaslepení ( + samozřejmě úprava softu ) nějakej větší vliv na DPF?
Napsal: 16 črc 2014, 21:47
od mecano
ten log je nic nevypovídající...měl jsi tam dát i buzení EPW turba a ideálně polohu plyn. pedálu
Napsal: 19 črc 2014, 14:49
od tom.222
Takže u mě problém vyřešen..EGR je OK, vyčistili jsme ho preventivně, na km nájezd auta ve výborném stavu.
....byla to prasklá hadice před turbem...asi 1 cm prasklinka na hadici..hadice vyměněna (jde to "skvěle" měnit ) a zatím vše OK, bez problémů.
Napsal: 19 črc 2014, 19:32
od Vici
to ti muselo ale pěkně syčet a auto muselo i kouřit
Napsal: 19 črc 2014, 23:49
od MiroMNE
Taky jsem to htel napsat

Napsal: 20 črc 2014, 09:06
od tom.222
Ta prasklinka nebyla úplně "durch", při volnoběhu nebo pokud jsem jel bez zátěže, tak to bylo v pohodě, až když turbo začalo plnit, tak se zřejmě "rozšklíbla". Měl jsem červenou silikonovou hadici.
A syčení - jak jsem psal výše - ca 1700 ot začalo syčení o podle toho kudy jsem jel ( podle zátěže motoru ) ca 2000 ( max 2300 ot ) nouzák. Kouř jsem nepozoroval (nebo že by ho DPF eliminoval? ).
Ostatně - po vzniku závady auto víc stálo než jelo...
re
Napsal: 30 črc 2014, 22:02
od romanvw
po výměně turba vcelku ok ,akorát zabírá turbo tak u 2200ot
když dám podtlak napřímo tak zabere u 1700ot
ventil n75 ,podtlaky i váha v pořádku

Napsal: 31 črc 2014, 17:57
od dhfool
Turbo nové, nebo repas? Přefuk 2500mbar je dost. Pokud to je repas, tak bych si zkusil pohrát s nastavením předpětí regulace. Chtělo by to nalogovat ještě se střídou n75.
re
Napsal: 31 črc 2014, 21:27
od romanvw
turbo je použitý originál (mám je na zkoušku na jiném autě zabíralo normálně)
spíš premýšlím o špatným softu?
Napsal: 03 srp 2014, 08:54
od MiroMNE
taky menil turbo a to same oe 2300 to zabira...
me to fakt sere
