Stránka 1 z 4
Leon Cupra 3 2TSI 280Hp ---> 370Hp 500Nm
Napsal: 11 črc 2014, 11:28
od mvolesko2
nova hracka
Napsal: 11 črc 2014, 11:29
od mvolesko2
mimochodem se namerilo o malicko vic koni nez na seriove Subaru STI 2.5T 2009, po softu mela 330, tohle doufam bude mit kolem 380

Napsal: 11 črc 2014, 13:14
od eazy20
Preco ste to hned aj neupravili?
Napsal: 11 črc 2014, 20:59
od zero1724
Tomu řikám průběh
Napsal: 11 črc 2014, 21:21
od r.martinec
Michale fakt hezky
Napsal: 12 črc 2014, 20:27
od dolar100
Velmi pekne auto aj motor..
Napsal: 13 črc 2014, 04:07
od JasteR
eazy20 píše:Preco ste to hned aj neupravili?
Taky si rikam, no ale je skoda prijit hned o zaruku, na FWD to stejne nema moc vyznam, neni to STi...

+ DSG se ty Nm taky nebudou zamlouvat..
Napsal: 15 črc 2014, 14:57
od zero1724
chtěl bych se zeptat místních odborníků, která křivka je lepší, cupra 280 nebo nová octavia III rs 2,0 tsi, odkaz na křivku tady:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ctavia+iii
zajímalo by mě proč je co lepší, co jak ovlivnuje a jak se to chová na silnici, vzrůstající odpory s rychlostí atd...
Napsal: 15 črc 2014, 20:37
od octavia.TDI
tady upravujete superby v dsg na 400nm + a drzi to ,tak pros by nemela drzet v tomhle,kdyz ty skrine jsou stejny konstrukce
Napsal: 15 črc 2014, 22:40
od dolar100
zero1724 píše:chtěl bych se zeptat místních odborníků, která křivka je lepší, cupra 280 nebo nová octavia III rs 2,0 tsi, odkaz na křivku tady:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ctavia+iii
zajímalo by mě proč je co lepší, co jak ovlivnuje a jak se to chová na silnici, vzrůstající odpory s rychlostí atd...
Krivka krutaku je cca rovnaka len u octy pri 4500 pada a u seatu drzi do 6000, to vidis aj ty...
Napsal: 15 črc 2014, 22:57
od zero1724
To chápu, ale proč nastupuje max výkon v 4400ot. a drží až do 6500ot., kdežto cupra má výkon vzrůstající, co je tedy lepší? Dejme tomu, že mají obě auta stejnej výkon, jaká křivka je lepší? se vzrůstajícím výkonem, nebo ten co nastupuje dříve a drží...
Napsal: 16 črc 2014, 08:45
od dolar100
Vykon je vyratany z krutiaceho momentu. Samozrejme keby mali rovnaky vykon je lepsie ak ho mas od nizsich otacok, s takym priebehom ako Octa, ...bola by silnejsia od 4500.
Napsal: 16 črc 2014, 11:16
od zero1724
jen mě zajímá, jaký je ideální průběh výkonu a krouťáku, jelikož teď budu dávat nové turbo a ladit, a nyní mám max výkon od 2900 ot., který drží do 4000 ot. a zajímalo by mě, jestli je lepší nechat průběh tak, nebo aby byl výkon vzrůstající, jako je v případě cupry 280. Křivku mám tady. jen posunout otáčky a výkon nahoru, průběh by zůstal stejný

díky za rady. Tom
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=129837
Napsal: 22 črc 2014, 07:36
od Mishaw
Jezdil jsem se seriovou Cuprou a víc výkonu si tam nedovedu představit. Už takhle se s tím elektronika strašně pere a to to má "jen" 290k. Škoda, že to není 4Motion jako Golf R

Ale za tu cenu, jakou se dá Cupra sehnat, těžko najdete lepší nový auto.
Napsal: 22 črc 2014, 14:00
od JasteR
Mishaw píše:Jezdil jsem se seriovou Cuprou a víc výkonu si tam nedovedu představit. Už takhle se s tím elektronika strašně pere a to to má "jen" 290k. Škoda, že to není 4Motion jako Golf R

Ale za tu cenu, jakou se dá Cupra sehnat, těžko najdete lepší nový auto.
Musis si pockat na CupraR 4motion, jestli bude jak slibuji
