Stránka 1 z 2

Passat 96kw 2001 rano nestartuje...

Napsal: 24 čer 2007, 22:22
od tayron
Muzete mi nekdo poradit - rano na prvni start to nahodi a hned zhasne pak to musim nastartovat az na potreti jako by nesla nafta... dalsi starty pres den uplne v pohode i auto jede normalne... na pocitaci to nic neukazuje... (wallbash) diky za pomoc
vim ze uz se to tu resilo ale nejaka rada by prisla vhod...

Napsal: 24 čer 2007, 22:37
od Huml
mohlo by to dělat tandemový čerpadlo, zkus to někde postavit na prudší kopec zadkem nahoru, pokud to chytne dobře bude to pravděpodobně ten tandem

Napsal: 24 čer 2007, 22:40
od tayron
OK ale problem je ze to dela jenom rano a pres vecer to nemuzu nechat z kopce protoze zadny blizko neni ale reknu at na to mrknou v servise..

Napsal: 25 čer 2007, 01:53
od elit
trapil jsem se s necim podobnym...dlouho tocil nez chytl. Jakmile jednou chytl, tak startoval uz normalne. Byly to gumicky na vstricich a nasledna vymena motoru.

Napsal: 25 čer 2007, 07:05
od tayron
Ty jsi menil kvuli tomu motor??? Ty gumičky prece jdou vymenit ne?

Napsal: 25 čer 2007, 15:15
od Paveljr
Presne tento problem jsem mel taky.Vyresilo to serizeni predvstriku ;)

Napsal: 25 čer 2007, 16:22
od tayron
Diky za rady jenom doufam ze to bude prkotina, dneska to nastartovalo rano v pohode... zda se mi ze kdyz neni takove horko tak to slape jak ma...

Napsal: 30 srp 2007, 20:14
od tayron
Takze mam kopletne rozebrene a vycistene tandemove cerpadlo a k tomu fungl nove rozvody a zavada neodstranena... i kdyz jedno rano to bylo bez problemu ale dneska jsem zase startoval na dvakrat... no tak nevim uz to nekdo z vas uspesne odstranil?
Dalsi plan bude podivat se na vstriky...

Napsal: 30 srp 2007, 22:18
od Higins77
S těma vstřikama bych počkal. Vem si normální pet lahev, uřízni dno, provrtej víčko a strč tam hadici co vede do tandemu (přivod) a něčím to utěsni. Nalej tam litr nafty a zkus nastartovat. Když hned naskočí, tak ti padá nafta a jestli ne, tak udělej ty gumičky na vstřicích.

Kdyby to bylo gumičkama na vstřicích, tak ti bude přibejvat olej, respektivě do oleje bude utíkat kolem vstřiků nafta.

Napsal: 31 srp 2007, 07:24
od Bugs.Bunny
Také by možná bylo dobré mrknout ráno s vagem kolik je teplota studeného motoru. čidlo teploty by mohlo dávat špatné info do řj. To s tou pet bych také zkusil.

Napsal: 31 srp 2007, 16:55
od tayron
Ok dik za rady zkusit se ma vsechno dam vedet jak to dopadlo...

Napsal: 15 říj 2007, 16:51
od Jirass
tayron píše:Ok dik za rady zkusit se ma vsechno dam vedet jak to dopadlo...
Tak jak to dopadlo? Má to šťastnej konec? 8)

Napsal: 16 říj 2007, 08:21
od elit
tayron píše:Ty jsi menil kvuli tomu motor??? Ty gumičky prece jdou vymenit ne?
No u me uz by bepomohlo nic (LOL) viz. nize

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 17 říj 2007, 20:06
od tayron
Tak jsem byl tri tydny na dovolene auto jsem dal do servisu takze meli cas vsechno vyzkouset a PROBLEM VYRESEN!!! Vymena vstrikovacich trysek a gumicek a Pašík startuje jak za mlada... Je to parada kdyz to chyta na prvni otoceni klicku :-D :-D :-D

Napsal: 17 říj 2007, 21:54
od Higins77
Heh tak to máš dobrý. Já mám něco podobnýho akorát to musí stát dýl jak dva dny. Ale to jen za předpokladu, že mám v nádrži přes čtvrt nádrže paliva, když mám na poslední čárce, tak stačí přes noc a ráno nastartuju, až za hooodně dlouho. Přesně jak jsi psal, naskočí a hned chcípne. Můj typ je zpětný ventil na přívodu nafty, už ho mám objednanej, neměli ho ani v Boleslavi tak ho museli objednat až z německa a to trvá dýl. Tak holt teď preventyvně udržuju přes půlku plnou nádrž a každej den někam jedu i když nemusím, prostě abych udržel naftu v trubkách :-)