Stránka 1 z 1
Transporter T4 problém s N75
Napsal: 17 črc 2014, 17:55
od Fanda.BMW
Ahoj, poradí mi prosím někdo, mám T4, 2,5 TDI 75Kw, má nedostatečný výkon v otáčkách, když za ni dám vlek a jedu do kopce, tak je to jako když mne někdo zezadu chytne za vlek a když uberu plyn a znovu přidám, začne tak na 30 vteřin normálně zrychlovat a pak opět to samé. Teď jsem zjistil, že když to přes VAG prozkouším, tak ten ventil, co je nad ním cvaká a tento N75 s číslem 701906283 ani cvaknutí. Má vůbec cvakat? Já bych ho nový klidně koupil, ale jen nevím, zda mi to pomůže. Děkuju Fany
Napsal: 17 črc 2014, 18:20
od adam8520
niesom si isty ale ten motor 2,5 tdi R5 ma obtokové turbo apon u audi to tak bolo....ale aj keby malo vgt tak v prvom rade skus kuknut na turbo a nech ti niekto naštartuje a ppozeraj na tiahlo banky a ak je n75 dobry tak ti to tiahlo zatiahne....jednoducho tam musiš videť ten pohyb regulacie.....
ale mam pocit ze pozeraš na ventil ktory ovlada egr.....aku farbu čiapočky ma tvoj N75 , mala by byť biela a ventil na egr ma čiernu čiapočku...dufam ze som poradil....
Napsal: 17 črc 2014, 18:41
od Tomas.cz
Tahle N75tka necvaká, ale jen jakoby "vrní" tak na to bacha, taky výroba není Pierburg jako u 1.9TDi, ale je made in usa.
Musí být opravdu ticho abys něco slyše.
Pokud bys jí přeci jen potřeboval, jednu funkční bych měl.
Napsal: 17 črc 2014, 19:17
od Fanda.BMW
Přesně, je to made in usa, no vrní, to mi moc nepřijde, že by vrněla, ale pokud by ta Tvá šla odzkoušet, tak ji samozřejmě rád koupím, jestli to pomůže
Napsal: 17 črc 2014, 19:27
od Tomas.cz
Nebo jinak, když máš v garáži ticho a dáš test členů tak slyšet je, buď teda vrní, nebo jsou slyšet koncové polohy, jednou mě to zmátlo, ale slyšet je.
Nicméně není to hlasité jako klasická N75.