Stránka 1 z 3

FELDA 1.3 MPI - jaké těsnění pod hlavu?ORIGO?CORTECO?ELRING?

Napsal: 17 črc 2014, 22:12
od ThrashTheTrash
Zdravím, v poslední době se mi stává, že dám těsnění na feldu 1.3 MPI, dám novou chladicí kapalinu a za 2 roky felda dojede, opět s tím, že tlakuje, nebo spíš, problém s emulzí (voda+olej).

Kupuju jen origo těsnění ve škodovce, ale asi to stojí za hovno, protože to je pokaždý zhnilý na sračky kolem olejových stěn.

Poradil mi jeden prodavač v obchodě, dát tam buď ELRING, nebo VICTOR REINZ. Teď jsem jedno koupil od CORTECA, dal ho tam, ale bylo snad poloviční jak to co kupuju ve škodovce za 150 Kč.

Máte s tím nějaké zkušenosti? Děkuji.

Napsal: 18 črc 2014, 00:00
od Jarda S.
originály jsou černý ? ty jsou k nišemu s VR obecně problémy nejsou jenom stojí dvojnásobek (hm)

Napsal: 18 črc 2014, 16:05
od slovacek.milos
podle mě dáš chladící kapalinu a nedáš destilku, pokud dáš městskou vodu tak žere

Napsal: 18 črc 2014, 16:17
od Tomas.cz
Já dávám Reinz, jinak mám kamaráda co dělá na vývoji motorů v Česaně a říkal, že používají teď Elring na TSi motory a co zkoušeli, tak co byl dřív Temac jako origo těsnění na starou škodováckou gardu dobrá značka tak dneska je kvalita špatná, to jest jeho slova.

Napsal: 20 črc 2014, 10:23
od Marek77
Nikdy jsem nedával destilku.

Pokud je u Feldy problém s těsněním hlavy, je třeba překontrolovat rovinnost hlavy a jestli není vyžraná, dále přesahy vložek a pravidelná výměna chladicí směsi - pak nemůže být problém s žádným těsněním.

Napsal: 20 črc 2014, 10:30
od ThrashTheTrash
Hlava dycky srovnaná, to dělám a vložky maj přesah dle literatury, tak nevím.

Dneska du dělat jednu feldu, kde se ten problém opět projevil, tak uvidim a pak sem zkusím naházet fotky, pokud nebyl problém někde jinde.


Děkuji za odpovědi.

Napsal: 20 črc 2014, 14:15
od slovacek.milos
[quote="Marek77"]Nikdy jsem nedával destilku.

destilka a voda se dá velice dobře pochopit v ultrazvukové čističce destilka je OK a voda slitinu zinku s hliníkem ničí

Napsal: 20 črc 2014, 14:26
od slovacek.milos
ThrashTheTrash píše:Hlava dycky srovnaná, to dělám a vložky maj přesah dle literatury, tak nevím.

Dneska du dělat jednu feldu, kde se ten problém opět projevil, tak uvidim a pak sem zkusím naházet fotky, pokud nebyl problém někde jinde.


Děkuji za odpovědi.
to je nějaká hovadina já přesahy neřeším pokud není vložka utopená, dávám obyčejné těsnění a předělával jsem nějakého sem tam favorita, že tam byla voda a stará kapalina, to je ale tak 14 let, jen tento týden jsem dělal BMM i MPi+lpg hlavy rovné o.1mm,

dělám to všechno vzduchem hlava je z půl hodky venku, když nějaký šroub chce jít tak mu přidám když ne tak moment a dvakrát úhel úhloměr používám, mezi utahováním dělám pauzy i hodinu a před úhlem ještě jedno udělám moment

Napsal: 21 črc 2014, 06:02
od slovacek.milos
nebo se nedostaečně věnuješ ostatním skupinám, zanesený chladič, omletí čerpadlo, ko termospinač,přtlaková zítka, dirka v epanxce, zadřený ventiláor, zrezlý chladič,volné hadice, lže teplotní čidlo, přístrojovka ze starého modelu,

po hlavě projed a nech to před dílnou třeba dvě hodiny na volnoběh jestli spíná ventilátor nikde nic neteče a všechno je v pohodě, jmenje se o přetlakové obježní chlacení tak tlak a oběh ;)

Napsal: 21 črc 2014, 12:41
od Marek77
slovacek.milos píše: destilka a voda se dá velice dobře pochopit v ultrazvukové čističce destilka je OK a voda slitinu zinku s hliníkem ničí
Pokud používáš géčko jako chladivo a správný poměr mísení, je úplně jedno, jakou vodu do toho použiješ. To nemá vliv vůbec na nic. I sám výrobce dovoluje použití běžné pitné vody.

Napsal: 21 črc 2014, 13:39
od slovacek.milos
[quote="Marek77"] a už jsem jsem se díval dávám jenom géčko z kel píšou tam voda, ne destilovaná jen voda,
čistím si sem tam ultazvukem když dáš destilku + chemii ok když dáš vodu z vodovodu hliník reaguje a černá, vodu mám městskou, studniční to je u nás katastrofa kamenec a železo, když dáš chlor tak ti v kýblu zčerná

Napsal: 21 črc 2014, 14:12
od TDI tech
davam origo skoda (temac to stou slepicou) A fridex nariedim destilkou do -25C a zatial no problem, tak 4 roky to vydrzi. Favorit / Felicia ma dost blbo vymyslene chladenie a a ktomu slaby chladic takze sa vari v jednom kuse a to makke tesnenie si to odnesie.

Napsal: 21 črc 2014, 18:05
od ThrashTheTrash
2 roky staré těsnění, novej G12 na -30°C, hlava srovnana, utopeny to nebylo a těsnění sežrany na sračky. Dal se tam teď VIKTOR REINZ a uvidime. Foukalo to stejně na druhym a třetim válci. Rezavé svíčky.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 21 črc 2014, 18:17
od slovacek.milos
před výměnou dej tento sajrajt z kelly Objednací kód: AC G018, pojezdi a udělej ještě dva průplachy a dej G11 + destilka,

dávám tři litry G11 a doleju to destilkou, G12 jsem vyřadil z chovu byly problémy,

máš v oběhu tolik bordelu že antokorozivní složku nové kapaliny přemuže a ta hned žere

pokud vypustíš poaplikaci přípravku opravdu hnus ještě to jednou opakuj jinak nemá cenu pokračovat, znova přípravek a výplach

Napsal: 21 črc 2014, 18:26
od ThrashTheTrash
Děkuji za informace, budem proplachovat. Dám tam G11 potom a pojezdíme.

Děkuji Miloši :)