Potřebuje poradit,protože už nevím kam dál,mám tu od švagrové Fabia 1.2 47kw motor AZQ a se svítící kontrolkou motoru a závadou
17833 - odvzdusnovaci ventil nadrze (N80): zkrat na kostru
Starý ventil cvaká již slabě,koupil jsem nový,cvaká výrazně líp,ale problém to neodstraní.Ventily jsem zkoušel na jiné fábii,protože na této když dám test akčních členů tak ventil se jen otevře a zůstane otevřený,na konektoru je stálých 12 voltů,jakoby jednotka nedávala impulsy při testu.To stejné i při nastartovaném motoru,ventil se jen otevře.
Už jsem pročetl všude možně,ale nic podobného jsem nenašel
Může být vadná jednotka?
Když odpojím jednotku a proměřím kontakty v konektoru od ventilu s konektorem od řídící jednotky,tak je to ok,jeden je na pinu 61 a druhy na kostru
Díky za rady
17833 - odvzdusnovaci ventil nadrze (N80): zkrat na kostru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0
Kontroloval jsi u PZ kola nádobku?Ve škodovce mi řekli mechoši a eletrikáři jedno....pane, netankujte plnou 

VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

Re: 17833 - odvzdusnovaci ventil nadrze (N80): zkrat na kost
Tě'd nad tím tak přemýšlím když odpojím jednotku,měl by být vubec jeden s kontaktů na kostře?
mjanulik píše:Potřebuje poradit,protože už nevím kam dál,mám tu od švagrové Fabia 1.2 47kw motor AZQ a se svítící kontrolkou motoru a závadou
17833 - odvzdusnovaci ventil nadrze (N80): zkrat na kostru
Starý ventil cvaká již slabě,koupil jsem nový,cvaká výrazně líp,ale problém to neodstraní.Ventily jsem zkoušel na jiné fábii,protože na této když dám test akčních členů tak ventil se jen otevře a zůstane otevřený,na konektoru je stálých 12 voltů,jakoby jednotka nedávala impulsy při testu.To stejné i při nastartovaném motoru,ventil se jen otevře.
Už jsem pročetl všude možně,ale nic podobného jsem nenašel
Může být vadná jednotka?
Když odpojím jednotku a proměřím kontakty v konektoru od ventilu s konektorem od řídící jednotky,tak je to ok,jeden je na pinu 61 a druhy na kostru
Díky za rady
Tak jsem rozdělal celou kabeláž pod torpédem až ke vstupu do vnitřního prostoru auta a k řídící jednotce a vše ok,takže zbývá jen už jen vadný výstup na jednotce
Naposledy upravil(a) mjanulik dne 16 lis 2014, 16:27, celkem upraveno 2 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0
Jo, posral sem to, špatně sem to přečetl tu chybu, máš asi pravdu, ale jen sem chtěl říct, abys zkontroloval tu baňku, zda není ucpaná.
Asi by to chtělo zkusit jinou řj.
Asi by to chtělo zkusit jinou řj.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
