Stránka 1 z 2

Motor AHU,čerpadlo ko?

Napsal: 09 srp 2014, 13:50
od Mattthew
Dobrý den,pred pár mesiacmi som sem písal,mal som problémy zo štartami.To sa vtedy vyriešilo,ale problém sa znova objavil.

Je to motor z Golfa III 1,9TDi 66kw.Kod motora je AHU

Bol som s ním v servise pri kamarátovi,skontroloval mi celý motor.Napojili sme ho na PC,skontrolovali všetky hodnoty.Čerpadlo malo voľnobežnu dávku 2,6mg.Skusili sme mu pridať naftu,vtedy sa zistilo že niekto už hýbal s hlavou čerpadla (šruby išli ľahko,jedna sa už pretočila).
Ja sa do toho veľmi nerozumiem,ale voľnobežna dávka si robila,čo chcela.Stačilo sa čerpadla trochu dotknuť,alebo pritiahnuť šrubu a zmenila sa.
Nakoniec sme to nastavili na 0,8mg,motor teraz naštartuje vždy.Ale hovoril mi,že bude mať vysoku spotrebu.
A teraz k otázke,hovoril mi,že može byť chyba aj vo vstrekoch.Čo si o tom myslite? Bude to čerpadlom,alebo možu byť aj vadné vstreky?

Napsal: 09 srp 2014, 14:30
od pavlin2
AFN nemá 66 kw :roll:

Napsal: 09 srp 2014, 14:31
od Mattthew
Pardon,je to AHU (wallbash) Už som z tých motoroch popletený

Napsal: 09 srp 2014, 14:39
od pavlin2
A jak je na tom předvstřik?

Napsal: 09 srp 2014, 14:55
od Mattthew
Ten bol podľa grafu v norme

Napsal: 09 srp 2014, 17:38
od pavlin2
Já když si nastavoval tu dávku tak to nijak nekolísalo, ty šrouby jsem povolil jen trochu a přes dřevo jsem na to klepal. Těch 0,8 je málo, má být 3-9 ale to asi víš.. A nepadá nafta? Nevím jestli je to možný, ale že by ta dávka kolísala v závislosti na tom kolik jde nafty do čerpadla? Kdyžtak mě někdo opravte...

Napsal: 09 srp 2014, 17:43
od Mattthew
Nafta nepadá,mám tam priehladnu hadičku.Šruby sa povolili asi o 1/2 závita,a stačilo sa čerpadla trochu dotknuť a už to lietalo.Aj pri dotahovaní to lietalo tiež.Takže asi chyba v čerpadle,či?

Napsal: 09 srp 2014, 17:47
od pavlin2
Já myslím že by stačilo vyměnit ten nastavovač- to čím se hýbe. A ty vstřiky ty se dají zkontrolovat v kanále 13 ale těma to asi nebude..

Napsal: 09 srp 2014, 18:14
od Mattthew
Nastavovač ani neviem čo je :D Ale asi mysliš celu hlavu?

Napsal: 09 srp 2014, 18:20
od toefuk
ano, mysli celu regulacnu hlavu.
Zajdi za kamosom a urobte log kanalu 001, 004, 008.
Zaves ho tu a potom mozme spekulovat co stym mas.

Napsal: 10 srp 2014, 10:56
od Mattthew
Log bude niekedy v priebehu týždna.No dnes som naštartoval až po odpojení snímača teploty a aj tak dlho točil,chytil na 2-3 valce a pomaly sa rozbehol.Keď som ho odstavil,do minuty naštartoval hneď,ale keď som ho nechal stáť viac ako 5 minut tak už nenatočil.

Napsal: 10 srp 2014, 18:00
od Mattthew
Mám ešte jednu otázku.Líšia sa nejako tieto čerpadla? Ide mi o ten obal čerpadla,jeden je mriežkovaný a druhý nie.

Obrázek


Obrázek

Napsal: 10 srp 2014, 21:58
od toefuk
mriezkovany je AFN, hladky obal AHU a 1Z, lisia sa vozdvihu vacky a dlzke drahy predsuvnika uhla vstreku.

Napsal: 11 srp 2014, 05:57
od UchoTD
to,že sa tá dávka pohybuje už pri jemnom dotknutí alebo pri pohnutí so šróbom je uplne normalne a to tak má byť,je to veľmi citlivé. skontroluj stop ventil a štavu na neho.

Napsal: 11 srp 2014, 05:58
od Mattthew
Dik :) Tak moje čerpadlo už dojazdilo,nafta do neho ide ale z čerpadla už nie.Ideme to odtiahnuť do servisu.
Takže tie čerpadla by som mohol zameniť? Našiel som za dobru cenu čerpadlo z AFN,ešte aj z môjho mesta.