Stránka 1 z 5

airbag-smazání crash dat

Napsal: 28 čer 2007, 08:25
od cosby
Kluci,slyšeli jste někdo o tom že Hex Can verze 704 umí smáznout crash data??
Mám známého,který montoval tempouše do Fabie,číslo jednotky 6Q0 909 605 H.Nevím,co udělal,ale pořád má tuto hlášku:Vag pise nasledovne:
00532 - napajeci napeti B+
07-10 - signal prilis maly - Sporadicka
00588 - aktivacni clen airbagu (ridic) (N95)
32-10 - Hodnota odporu prilis velka - Sporadicka
65535 - ridici jednotka: chyba v pameti
00-10 - sporadicka
Nejde to vymazat a prý po odpojení vaku spolujezdce to už žádnou závadu nezapíše.

Díky za reakce,cosby

Napsal: 28 čer 2007, 11:24
od cosby
nikdo?

Napsal: 28 čer 2007, 11:54
od laurin.clement
Mě se stalo něco podobného a příčina byla v tom,že jsem při odpojené jednotce zapnul klíček a naskočilo mi tam plno chyb jak tobě.Postupně jsem procházel všechny jednotky od motoru,přes ABS adt.a mazal jsem v nich chyby a pak to bylo vše OK.Vyzkoušej a uvidíš.

Napsal: 28 čer 2007, 17:36
od kevino
cosby píše:nikdo?
65535 - ridici jednotka: chyba v pameti
00-10 - sporadicka


rj airbagu vadna. skusil by som vymazat data o nehode mne to 2x pomohlo

Napsal: 28 čer 2007, 18:30
od cosby
Data o nehodě?,Kde,Myslel jsem,že stačí vymazat všchny závady a je to

Napsal: 28 čer 2007, 18:37
od pepik
cosby píše:Data o nehodě?,Kde,Myslel jsem,že stačí vymazat všchny závady a je to
704 umi smazat crash data ale jenom oc2 atd tanm to de ale tahle stara nejde ,nekdy se tohle stava kdyz neni jednotka ukostrena na sroubech musi bejt prisroubovana chce to skusit z toho smazat crash data parkrat sem to delal a povedlo se ,delam to vagprogem ale nejspis to nema prisroubovane haze to pak nesmysly

Napsal: 28 čer 2007, 19:13
od cosby
díka,le je to origo na šroubech.Zkusím to všude smáznout a uvidíme

Napsal: 28 čer 2007, 19:31
od vagus
cosby píše:díka,le je to origo na šroubech.Zkusím to všude smáznout a uvidíme
Smáznout nestačí. Nutno přepsat eepromku. VAG-COM nepomůže.
Potřebuješ takovouhle chytrou mašinku:
http://www.motordiag.cz/motordiag/produ ... 0tacho/015

Obrázek

Já jí mám ;)
...takže mi prosímtě pošli jednotku a já ti jí resuscitovanou pošlu obratem zpátky, OK?
Stejně je ti teď v autě na nic, v tomhle stavu to při nehodě pytle nevystřelí.

Napsal: 28 čer 2007, 20:26
od cosby
Tome díky,ale je to kámoše a on je z SK.Když tak mi napiš na mail,jak by se to dalo pořešit(třebas ti v šuplíku leží utilitka :) :) )

Napsal: 28 čer 2007, 20:27
od cosby
Mimo jiné,zkoušel jsi ten log??Ale to prosím přes mail

Napsal: 28 čer 2007, 20:53
od vagus
cosby píše:Tome díky,ale je to kámoše a on je z SK.Když tak mi napiš na mail,jak by se to dalo pořešit(třebas ti v šuplíku leží utilitka :) :) )
Utilitka na KKL kabel už se píše, ale znáš to, málo času. Krabičku ti pošlu. Více máš v mailu.

Napsal: 02 črc 2007, 10:57
od autak
Já myslel, že 6Q0 909 605 H je ta problémová, na kterou se nesmí přistoupit VAG-COMem. Nebo u 704 již tento problém není?

Napsal: 11 črc 2007, 18:02
od Tweety
vagus píše:
cosby píše:díka,le je to origo na šroubech.Zkusím to všude smáznout a uvidíme
Smáznout nestačí. Nutno přepsat eepromku. VAG-COM nepomůže.
Potřebuješ takovouhle chytrou mašinku:
http://www.motordiag.cz/motordiag/produ ... 0tacho/015

Obrázek

Já jí mám ;)
...takže mi prosímtě pošli jednotku a já ti jí resuscitovanou pošlu obratem zpátky, OK?
Stejně je ti teď v autě na nic, v tomhle stavu to při nehodě pytle nevystřelí.
Ahoj mám tohle zařízení taky. Pracuje to bez chyb, ale jen v autě nevím jak s ním pracovat pokud je jednotka venku. Poraď mi prosím jak na to

Napsal: 11 črc 2007, 23:18
od vagus
Tweety píše:
vagus píše:
cosby píše:díka,le je to origo na šroubech.Zkusím to všude smáznout a uvidíme
Smáznout nestačí. Nutno přepsat eepromku. VAG-COM nepomůže.
Potřebuješ takovouhle chytrou mašinku:
http://www.motordiag.cz/motordiag/produ ... 0tacho/015

Obrázek

Já jí mám ;)
...takže mi prosímtě pošli jednotku a já ti jí resuscitovanou pošlu obratem zpátky, OK?
Stejně je ti teď v autě na nic, v tomhle stavu to při nehodě pytle nevystřelí.
Ahoj mám tohle zařízení taky. Pracuje to bez chyb, ale jen v autě nevím jak s ním pracovat pokud je jednotka venku. Poraď mi prosím jak na to
Jednotka jde připojit i "na stole". Stačí připojit +12V, kostru a K-line. Zapojení konektorů na jednotkách airbagů je různé. K nalezení je např. v dílenských příručkách. Nebo napiš sem do fóra a se zapojením ti určitě někdo poradí.

Příklad zapojení jednotky řady VW5 / VW51 :
Obrázek

zapojení OBD konektoru:

Obrázek
4, 5 ... GND
7 ... K-line
16 ... +12V

___
Pro napájení je vhodné zajistit stabilizovaný zdroj 12-14V, min. 800mA.

Napsal: 12 črc 2007, 07:55
od Tweety
Díky to bych měl zvládnout. Nemáš náhodou zapojení na tuhle 1J0 909 609?