Stránka 1 z 1

motor tlakuje 125 kw BMN

Napsal: 16 srp 2014, 01:27
od popan
zdravim kluci
Loni v září sem koupil Leona 125 KW BMN.Asi 4 měsíce řešim problém úniku oleje,nejprve sem myslel že to je z turba,ale nedávno sem zjistil že to je z odvětrání ventilového víka,a olej kape ze sacího šneka turba.Teď motor má najeto podle budíku 132 xxx (servisku to nemá).Já to přitáh ve 120 xxx a začal sem řešit přibejvání oleje,bylo mi řečeno že to je důsledkem vypalování DPF(nafta prokapávající skrze pístní kroužky).Vyměnil sem olej a DPF nechal odstranit + čip (dieselpower).Olej nepřibejvá ale přijde mi že motor lehce tlakuje,a z ventilového víka se nepáří(když při nastartovaným motoru sundám víčko víka,vzduch vyhazuje kapky oleje ven tak,že za 30 sekund mam černou dlaň).Motor neklepe ani neškube,běží normálně.Trochu škubne při startu,ale to mam podezření na dvouhmotu.Trysky měněny v prosinci.Myslíte že by mohl bejt prasklej píst jak sem se tady dočetl,nebo "jen" zapeklý pístní kroužky?nějak nevim co s tim?Řešit to rozebráním motoru,nebo skusit nalogovat korekce trysek a podle toho něco rozpoznat?

dík za nějaký postřehy

Napsal: 17 srp 2014, 22:19
od popan
nevíte někdo jestli tenhle motor má odvětrání klikové skříně?jestli ten by nemohl bejt ucpanej?třeba

Napsal: 18 srp 2014, 18:50
od Fulltank
Tohle je tusim PD? Tam ty motory dejchaj pomerne hodne, v tom bych problem nevidel. Hlavne olej co se dostane do sani shori ve spalovaku.

Odkud ti to presne kape??

Napsal: 18 srp 2014, 21:29
od popan
já si myslim že to dejchá dost :roll:
kape to ze sací části turba,jak je sací šnek kterej se dá pootáčet tak v tý nejnižší části,když to řeknu blbě tak jako by se sací vrtulka lehce koupala v oleji

Napsal: 18 srp 2014, 21:44
od Fulltank
a na turbu mas takovej plastovej natrubek, co je pridelany jednym sroubem,co??

V jakym mnozstvi ti to tam kape?