Stránka 1 z 2

Leon AHF - neustálý problém

Napsal: 22 srp 2014, 08:52
od Vladores
Zdravím,
už sám nevím co a jak, to se pokusim, zda někdo nemá nějaký nápad.
Mám leona AHF 81kw, na jaře mi padlo turbo a zohybay ojnice.
Měnil jsem komplet motor, turbo repas, a dáva jsem sprint 764.
Auto už před tím bylo chipováno předchozím majitelem.
Auto jsem složil, nyní jsem dělal ještě těsnění pod hlavou.
I přes to, když je auto studené a dá se více plynu (stačí vytočit 2500 ot.) tak kolikrát i chcípne. Když chci ihned nastartovat, motor se točí z tuha (jako kdyby byla nějaká kapalina ve válcích) ale v IC olej neni (jen mastné, jako u každého), proto jsem vracel origo vstřiky (usoudil jsem, že když je auto nachipováno na origo vstřiky, může tam jít na 764 až moc nafty) ale i přes to auto dělá to samé. Jen jsem ty origo vstřiky skládal sám, páč jsem sehnal celé, ale ty dlouhým nepoužíváním byly zatuhlé, tak jsem tam dával své origo trysky. Jen si myslím, že to by mít vliv nemělo, 764 mi skládali a seřizovali v servisu. A dělá to uplně to samé. Měl by někdo nějaký nápad? Turbo je repase, ale pokud by tam házel olej, musel by být nějaký v IC ne? Z auta jde ale modro - bílí kouř když se to stane, pokud by to byla nafta, byl by to černý ne? Předem děkuji. :) (hm)

Napsal: 22 srp 2014, 09:05
od Toledo244
Ak dymi na modro - bielo,je to nespálena nafta alebo zle nastavené čerpadlo

Napsal: 22 srp 2014, 09:21
od Vladores
Předvstřik je ale dobrý. S čerpadlem se vůbec nehýbalo. Když se dají rozvody o zub, předvstřik je nesmysleně vysoký nebo naopak a nejde dohnat. Ten mam v pořádku.

Napsal: 22 srp 2014, 15:04
od Pája 19
Co tlak oleje? Není moc velkej?

Napsal: 22 srp 2014, 15:41
od jericho-3
Co to znamená komplet motor, že to byl vyzkoušený komplet motor, který předtím dobře jezdil?

Napsal: 22 srp 2014, 15:52
od toefuk
zmeraj tlak oleja na studenom motore

Napsal: 22 srp 2014, 16:17
od marejo
Vodu nežere ?

Napsal: 22 srp 2014, 16:41
od Vladores
Komplet motor jako že se měnil celej jinej motor. Po tom, co jsem ho tam dal jsem zjistil že tlakuje do nádobky, tak jsem nyní udělal i těsnění pod hlavou. Tlak oleje mohu vyzkoušet. S čím by to mělo souvislot popř. kudy by se do válců ten olej dostal? Hlava nyní také po kompletní repasy.

Napsal: 22 srp 2014, 17:03
od Pája 19
Olej za studena ve vyších otáčkách vytvoří vysokej tlak, kterej nafoukne hydra a vyvěsí ventily, proto to chcípne. A následně nemůžeš protočit motor, protože sou ventily ještě pořád vyvěšený a zaboucháváš je zpátky pístama. S tím může souviset i ten kouř.

Napsal: 22 srp 2014, 19:53
od Vladores
Když jsem měl teď hlavu dole tak nic ani na pístech ani na ventilech vidět nebylo. Ale rozhodně to vyzkouším změřit tlak. Nic jiného už ani neni.

Napsal: 04 zář 2014, 18:53
od Vladores
Tlak oleje při zahřátym motoru jsou 4 bary při 2000 ot/min. I když auto vytočim nad 4 tis tak jde poté motor nepravidělně a pokuřuje modře, při zátěži motor vydává divnej zvuk, takovej nezdravej :D jako kdyby někde něco profukovalo. Dělalo to jak na starym, tak teď vymněněnym motoru.

Napsal: 04 zář 2014, 20:03
od optimista
zacal by som rozhovorom s byvalym majitelom motora motor ti tlakovalo a dymi na modro ako dlho ho a ako velmi na nom varil parky potom tlakmi vo valcoch a potom uvidis jak si na tom atu trocha z dielenskej priruckyObrázek

daj vediet ako si dopadol

Napsal: 05 zář 2014, 15:48
od Vladores
nejhorší je, že mi to dělal i předchozí motor. Nyní jsem vymněnil i výmněník oleje, ten jedinný byl i z toho předchozího motoru. Pak už jen čerpadlo a řídící jednotka. Ale co by dělala za neplechu si nedokážu vysvětlit. Auto je upravováno předchozím majitelem, proto začnu od začátku, nová ř.j a nově udělaný soft a uvidim co to pak bude dělat dál...

Napsal: 05 zář 2014, 16:24
od STEAK
Ted ti pise at kouknes na olejove cerpadlo ze dava nejspis velkej tlal v otackach a stejne jako mo to pak jde na tri kucla to huli to barevne... Vymen olejove cerpadlo

Napsal: 05 zář 2014, 20:38
od Vladores
Že by byly 2 motory za sebou kde by bylo špatné čerpadlo?