Vinnetou píše:zdar, chci se zeptat k čemu slouží ten plastovej bazmek co je na podtlakový hadici co vede do posilovače? Do toho bazmeku jsou napojený ventily co ovládaj sytič a egrventil. nemůže být na vině, že mi přestal fungovat posilovač brzd? nebo je kaput posilovač?
ano
asi to bude zpětný ventil (
nejsem si stoprocentně jistý), vyndej a prozkoumej. Možná to je jenom rozbočka, může bejt netěsná. Pokud to bude zpětný ventil, tak jeho funkci vyzkoušíš prostým profouknutím z obou stran, kompresorem nebo pusou, zpětný ventil může být součástí tělesa posilovače brzd, konkrétně toho hadicového přípoje, to se liší podle výrobce a ostatní jistě hbytě zareagují a prozradí jak to přesně u té feldy je, já to neznám.
Pokud to nebude ani jednou věcí, nastartuj engine a postupně rozpojuj hadičky, třeba začni u posilovače, postupuj směrem k motoru, zkoušej kdy tam je a kde není podtlak. tak to zjistíš i bez pomoci profíků.
Když už budeš mít ruce v motoru, projdi si všechny podtlakové hadičky preventivně, můžou bejt steřelé, popraskané, netěsné... vytrhej je preventivně a zakup za 50 korun novou v metráži, podle doneseného vzorku. felicie není z nejnovějších strojů a guma časem stárne, podtlak v posilovači potřebuješ když brzdíš před přechodem pro chodce.
Hodně zdaru Marek
PS. Ostatní, jak sám vidíš podle počtu odpovědí, nemají čas řešit takovou trivialitu jako posilovač brzd u takového krámu jako škoda felicia s tak trapným motorem, jsou zaneprázdněni zakládáním témat o přesnosti tachometru vozidel moderních, montáži větších pneu na ně, většími turbodmychadly a,...
Příště se sem už s takovou blbostí jako jsou brzdy neobracej, dostaneš vynadáno od 3 konkrétních lidí

, když bude vidět že víš o čem je řeč,
budou Ti možná i vyhrožovat, to je na internetu normální, František Koukolík tyto lidi nazývá výstižně elektronická lůza.
správně poradí málokdo. Děkuju těm kteří tak činí.