zadné ložiska O1
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zadné ložiska O1
potreboval by som poradiť, chcem vymeniť krycie plechy na zadných brzdách, idem meniť za 256 a tie moje sú aj tak rozsypané. Ide mi o to, že som tu čítal, že zadné ložiská sa dajú rozobrať a poskladať, tak aby sa nepoškodili. Skúste mi niekto k tomu povedať viac, nemal som to nikdy rozobraté. dakujem
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9194
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
mám na to udělanej stahovák a nejhorší je nepoškodit prachovku.
Pro rýpaly asi ano životnost ložiska to možná zkrátí ale jsou tu auta kterým jsem to dělal před X lety a stále jezdí nehučí a jezdí na znovu složenejch.
Napsat ti o tom něco?? hmm viděl jsi rozebraný ložisko někdy?? prostě zadní vnitřní kroužek ložiska ti zůstane s prachovkou na hřídeli největší problém je ta prachovka.
Pro rýpaly asi ano životnost ložiska to možná zkrátí ale jsou tu auta kterým jsem to dělal před X lety a stále jezdí nehučí a jezdí na znovu složenejch.
Napsat ti o tom něco?? hmm viděl jsi rozebraný ložisko někdy?? prostě zadní vnitřní kroužek ložiska ti zůstane s prachovkou na hřídeli největší problém je ta prachovka.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
videl som už rozobraté ložisko, zaujíma to práve preto, lebo zadné z octy som ešte nevidel, napr. iveco daily má vzadu ložisko, ktoré má vnútorný kúžeľ z dvoch dielov a v strede je to spojené takou plechovou sponou. a toto nanovo poskladať je nemožné, rozsype sa
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
neviem, či nebude lepšie upraviť krycí plech tak, aby som ho tam dostal bez rozoberania ložísk.uvidíme
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
to těžko, protože plech drží pod pěti šrouby co drží trn na kterým je ložisko nasazený. U OII stačí uříznout tu vzpěru plechu a pak to jde bez demontáže ložiska, ale tam se dá ložisko sundat bez zničení, pokud není přirezlý kroužek a stačí jen vyměnit středový šroub..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
to ste ma nepotešili, tak čo? risknúť to s ložiskami, či sa vykašlať na plechy?
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 576
- Registrován: 22 pro 2009, 19:10
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Odpovědi: 0
Jak píše Hansob opatrně sundat, aby se nepoškodil těsnící kroužek, udělat si na náboji značky, aby poloha byla stějně jak předtím, odšroubovat náboj, sundat plech, očistit dosedací plochy náboje, namontit nový plech, pořádně očistit náboj, máznout ložisko a náboj vazelínou a složit.
Měnil jsem tak plechy asi tři roky zpět a ložiska zatím ok, tak bych se toho nebál a šel do toho.
Měnil jsem tak plechy asi tři roky zpět a ložiska zatím ok, tak bych se toho nebál a šel do toho.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
tak som to dnes absolvoval na pravej strane, zajtra ma čaká ľavá. stiahol som ho sťahovakom, samozrejme sa rozdelilo, vnútorná miska s gumenou prachovkou ostala na oske. Potom som stiahol aj druhú časť, najviac treba dávať pozor na tú gumenú prachovku od nápravnice. Všetko som poriadne očistil od hrdze, vymenil plechy, ložisko na stole o5 poskladal a nasunul na osku. Všetko poskladané, tak už len čakať akú to bude mať životnosť.
Najvačší problém by som videl v tom, že v strede ložiska je plastová klietka s protizubmi,ktoré zaskočia do drážky v miske a držia vnútorné misky pokope, bolo na nich vidieť stopy po násylnom rozobraní, zúbky boli vyhnuté do protismeru. aj ked je pravda, že ložisko je stiahnuté maticou.
Zajtra repete. Ďakujem za rady.
Najvačší problém by som videl v tom, že v strede ložiska je plastová klietka s protizubmi,ktoré zaskočia do drážky v miske a držia vnútorné misky pokope, bolo na nich vidieť stopy po násylnom rozobraní, zúbky boli vyhnuté do protismeru. aj ked je pravda, že ložisko je stiahnuté maticou.
Zajtra repete. Ďakujem za rady.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY