Chci zvýšit výkon na TDI 81Kw poradí někdo?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
petas312
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02 črc 2007, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Svitavy

Chci zvýšit výkon na TDI 81Kw poradí někdo?

Příspěvek od petas312 »

Zdravím,mám zatím seriovku 81 Kw Passata.Poradi mi někdo jak zvýšit výkon? Nechci investovat horentní sumy a nepotřebuju ani 200ps,mam v plánu chip ale někdo mi radil zkusit i trysky ale nechi měnit čepadlo ani turbo. Poradte někdo prosím.
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

pokud nechces menit cerpadlo ani turbo tak jdi jen do chipu
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Chci zvýšit výkon na TDI 81Kw poradí někdo?

Příspěvek od reesha »

petas312 píše:Zdravím,mám zatím seriovku 81 Kw Passata.Poradi mi někdo jak zvýšit výkon? Nechci investovat horentní sumy a nepotřebuju ani 200ps,mam v plánu chip ale někdo mi radil zkusit i trysky ale nechi měnit čepadlo ani turbo. Poradte někdo prosím.
Ahoj.

Kvůli tryskám se nemusí měnit turbo ani čerpadlo.

Záleží kolik máš najeto km. Pokud máš 150tis a více, rozhodně bych volil variantu trysky.

Lze použít sprint764 nebo powerplus764. Je to údržba a zároveň zvýšení výkonu. Bohužel u 110hp motoru není tak razantní.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
petas312
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02 črc 2007, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Svitavy

Re: Chci zvýšit výkon na TDI 81Kw poradí někdo?

Příspěvek od petas312 »

[Ahoj.

Kvůli tryskám se nemusí měnit turbo ani čerpadlo.

Záleží kolik máš najeto km. Pokud máš 150tis a více, rozhodně bych volil variantu trysky.

Lze použít sprint764 nebo powerplus764. Je to údržba a zároveň zvýšení výkonu. Bohužel u 110hp motoru není tak razantní.


Zdarec, není potřeba kvůli tryskám upravovat nebo měnit čerpadlo?Víš myslím jestli čerpadlo dá dostatečnej tlak do těch trysek.Nechci zacházet do extrému.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Re: Chci zvýšit výkon na TDI 81Kw poradí někdo?

Příspěvek od BH motor »

petas312 píše:[Ahoj.

Kvůli tryskám se nemusí měnit turbo ani čerpadlo.

Záleží kolik máš najeto km. Pokud máš 150tis a více, rozhodně bych volil variantu trysky.

Lze použít sprint764 nebo powerplus764. Je to údržba a zároveň zvýšení výkonu. Bohužel u 110hp motoru není tak razantní.


Zdarec, není potřeba kvůli tryskám upravovat nebo měnit čerpadlo?Víš myslím jestli čerpadlo dá dostatečnej tlak do těch trysek.Nechci zacházet do extrému.
Cerpadlo je o objeme nie o tlaku. tlak definuje tryska. len tak naokraj. Cerpadlo definuje len casovoobjemove charakteristiky vstreku.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Pravdu máte oba. Čerpadlo dává určitej objem za určitej čas. Vstřikovací tlak se snižuje použitím větších vstřik. otvůrků v trysce. Sprint764 nebo powerplus764 ale eště nemaj tak velký otvůrky aby ses musel čehokoliv bát 8)
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

vita píše:Pravdu máte oba. Čerpadlo dává určitej objem za určitej čas. Vstřikovací tlak se snižuje použitím větších vstřik. otvůrků v trysce. Sprint764 nebo powerplus764 ale eště nemaj tak velký otvůrky aby ses musel čehokoliv bát 8)
Nebylo by lepší těmhle tryskám krapet tlak přidat? Zkoušel to někdo?
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

conti píše:
vita píše:Pravdu máte oba. Čerpadlo dává určitej objem za určitej čas. Vstřikovací tlak se snižuje použitím větších vstřik. otvůrků v trysce. Sprint764 nebo powerplus764 ale eště nemaj tak velký otvůrky aby ses musel čehokoliv bát 8)
Nebylo by lepší těmhle tryskám krapet tlak přidat? Zkoušel to někdo?
znizis davku a oneskoris vstrek. inymi slovami zmenis charakteristiku vstrekovania. je len vec o kolko to dvihnes
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

BH motor píše:
conti píše:
vita píše:Pravdu máte oba. Čerpadlo dává určitej objem za určitej čas. Vstřikovací tlak se snižuje použitím větších vstřik. otvůrků v trysce. Sprint764 nebo powerplus764 ale eště nemaj tak velký otvůrky aby ses musel čehokoliv bát 8)
Nebylo by lepší těmhle tryskám krapet tlak přidat? Zkoušel to někdo?
znizis davku a oneskoris vstrek. inymi slovami zmenis charakteristiku vstrekovania. je len vec o kolko to dvihnes
Jenže tryskama s většíma otvorama uděláš právě opak. Tlak se sníží. Tak si myslim, že by se měl tlak upravit aspoň na původní hodnotu.
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

BH motor píše:
conti píše:
vita píše:Pravdu máte oba. Čerpadlo dává určitej objem za určitej čas. Vstřikovací tlak se snižuje použitím větších vstřik. otvůrků v trysce. Sprint764 nebo powerplus764 ale eště nemaj tak velký otvůrky aby ses musel čehokoliv bát 8)
Nebylo by lepší těmhle tryskám krapet tlak přidat? Zkoušel to někdo?
znizis davku a oneskoris vstrek. inymi slovami zmenis charakteristiku vstrekovania. je len vec o kolko to dvihnes
Neprejavi sa to nejako potom na hlucnosti motora? Ci uz negativne alebo pozitivne.
Kolotoč TUNING
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

tlak snad udává seřízení vstřikovače a ne velikost otvorů v trysce.. velikost otvoru v trysce ovlivnuje průběh tlaku po zdvihu jehly. ale otvírací tlak je daný vstřikovačem.. hlučnost se nepatrně změní, ale není to skoro znát..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

pravdu díš
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“