Stránka 1 z 3

Octavia II 2.0 rs tdi 125kw pd do 1500ot. nejede

Napsal: 26 říj 2014, 09:58
od Gige
Zdar chlapi.Mám problém z mojí oktávkou.Jednoho krásného dne mi zničeho nic přestala táhnout do 1500 otáček.pokusím se popsat můj problém.Ráno přijdu k autu,nastartuji a na neutrál sešlápnu plyn klidně až na podlahu ale bez reakce,motor to vytočí pouze na 1100ot. +- po minutě to teprve začne reagovat ale stále je znát že se tomu od spoda do 1500 otáček nechce a pak to vystřeli.No jezdit musím takže se rozjedu a vypadá to tak že to musím točit minymálně 2000ot abych se pěkně přes spojku vůbec rozjel a řadit tak aby nespadly otáčky pod 1500 jelikož to pak proste vůbec nejede.jakmile se otáčky přehoupnou přes 1500 otáček jede úplně normálně bez žádného problému.Oktavka je čipovaná,má zaslepený egr,vykuchané dpf a jezdila tak bez problému dva roky.Před půl rokem měněné vstřikovače u škodovky v rámci svolávací akce a najeto máme poctivých 135000.Auto bylo na diagnostice ale žádná závada nebyla zjištěna a to si tím borec lámal hlavu přes tři hodiny.No tak mě zajímá jestli tu už někdo takový problém neřešil.předem dík za rady

Napsal: 22 led 2015, 15:07
od Gige
Koukam ze zatim bez odpovedi.takze za tri mesice se zatim neprislo na to proc to nejede.bylo podezreni ze to zpusobujou ty plastovy klapky,takze se sundalo komplet cely sani a samozrejme ze klapky byly pekne vyzvejkany chybelo malo a asi by proletely motorem , no koupily se fungl novy za 12000 litru vycistilo se komplet cely sani ale problem to nevyresilo.jelikoz ani po nahrani originalniho softu nam diagnostika neukazuje zadnou chybu tak musime hledat jehlu v kupce sena.motor nema zadnou netestnost je poctivej a prede krasne.prolezly sme cerpadlo v nadrzi,skouselo se jestli neni netestnost palivovy soustavy a vse ok.takze dalsi vec na rade bude odskouseni vsech podtlakovych ventylu,pak nejspis pujde ven tandemove cerpadlo a kdyz ani to problem nevyresi tak kontrola vstriku(jsou fungl nove najeto 5000) a tak dal.je to asi zahada

Napsal: 22 led 2015, 16:28
od misoVW
Ako sú na tom vačky a zdvihatka?

Napsal: 22 led 2015, 18:59
od Gige
Ze by konecne naka dobra rada?Chystame se na to,to zkontrolovat pristi tyden.prozatim se resilo jestli je v poradku privod vzduchu a paliva a tesnost motoru a palivove soustavy.resim to pomaleji pac me omezujou finance.jeste se chystame zkontrolovat vsechny podtlakovy ventily.

Napsal: 22 led 2015, 19:11
od Franciktdi
klapku v sani jste zkouseli odpojit? co diag, ukazuje ztlaceni pedalu?

Napsal: 22 led 2015, 19:16
od Gige
Co se tyce sani tam je vse v poradu a nove ty plastove klapky.na diagnostice to mel typek asi tri hodky delal ji i za jizdy a vse je podle ni v poradku.

Napsal: 22 led 2015, 19:53
od Gige
Auto je fakt mrtvi presne do 1500 ot. pak jede jak ma az do 4500 .no a po dlouhem stani cekam tak minutu az dve nez zacne vubec reagovat na plyn a nekdy po nastartovani spadnou otacky a chcipne a na druhy nastartovani to chytne,otacky se zvednou i az na 1100 a pak to spadne na tech normalnich 900.

Napsal: 22 led 2015, 21:06
od Franciktdi
myslel sem velkou klapku v sani, ne vyrive klapky...

Napsal: 22 led 2015, 21:17
od Gige
Ta byla venku je vycistena a plne funkcni ale i tak zkusim vyzkouset odpojit.

Napsal: 22 led 2015, 21:22
od Huml
a když to po tom dlouhým stání nereaguje na plyn, tak v měřených hodnotách plyn funguje normálně?

Napsal: 22 led 2015, 21:48
od Gige
Predpokladam ze jo jelikoz se delala radna diagnostika a borec toho skousel dost jak za studena tak i ze zahratym.a jeste se to pry pozna tak ze kdyz to nejede ani prez tempomat tsk to pedalem neni.a nereaguje to fakt jenom kdyz to stoji tak cca pet hodin a vic jinak reaguje takze to dela jenom studeny a odstaty ale kazdopadne to tak nebo tak do 1500 nejede

Napsal: 23 led 2015, 16:14
od Gige
Dnes jsem skusil odpojit tu klapku a bylo to beze zmeny akorat jak zustala otevrena tak motor pekne zarachotil kdyz sem to chcipnul.zapsalo to chybu do jednotky a zustala svitit kontrolka motoru tak sme to napichly a hned vymazaly.

Napsal: 23 led 2015, 16:42
od TDIfun
Zkusil bych odpojit snimac dif.tlaku na zkousku zda to reagovani na plyn nedela von.

Napsal: 23 led 2015, 17:07
od Gige
Kazdopadne tedy vyskousim..tady jsemm nasel typka co resi problem kterej odpovida skoro memu a da se rict ze mu to vyresil ten ventilvtakze ho vyskousim vymenit za kamosovo a uvidime
http://forum.skodahome.cz/topic/126978- ... kapínanie/

Napsal: 23 led 2015, 18:50
od mesi3
podle mě nutný naházet logy s tím když to nejede, co dělá pedál, váha, turbo, kolik tam jde nafty ...