Stránka 1 z 1

Proč mi to jede hůř než sdi

Napsal: 31 říj 2014, 16:42
od Libor Hanzal
Stačí vysypat asi dvě kila obilí a tradá hotovo.Obrázek

Napsal: 31 říj 2014, 21:05
od cin
To je fakt obili nebo saze , anebo oboje ?

Napsal: 31 říj 2014, 21:58
od Ladas
musíš mačkat tu šlapku vpravo (noteeth)

Napsal: 01 lis 2014, 06:09
od ROMEK
Jazdite jak duchodci na spotrebu a potom sa divite :)

Napsal: 01 lis 2014, 15:06
od jericho-3
To je věčný problém, lidé oslněni kw a reklamou si koupí nejsilnější provedení toho kterého motoru a pak s tím jezdí kousek do školy nebo na hřbitov při dusičkách popřípadě jsou to škudlilové nebo chudáci a čumí jen na spotřebu..Když to zkurví, tak nadávají, co je to za sráč..Samozřejmě tím vůbec nemyslím Libora Hanzala, protože neznám konsekvence..A taky z důvodu, že jsem nemohl vyjet s T 4 do kopce a pak jsem měl "kat" plný sraček jako on...Ale já chtěl jet rychle, bez ohledu na spotřebu ,ale auto ne.. :)

Napsal: 01 lis 2014, 18:30
od yirka
ono taky záleží co do toho kdo leje, teď mi přitáhli SDIčko že to nejde nastartovat, rozvody OK a nešlo s tím otočit, makovici dolu a bylo to opřený o karbon, kterej se sloupl z makovice, když to dostalo štos při roztahování a spadl do válce. No a jezdilo to na nějakej olej z vysokotlakých kompresorů

Napsal: 02 lis 2014, 18:40
od Libor Hanzal
To není z katu.Jen to stálo 5 let bez motoru ve stodole a myši si udělaly v posledním dílu výfuku sýpku na obilí.

Napsal: 02 lis 2014, 22:37
od Vici
A jericho se hned chytil... (noteeth)

Napsal: 03 lis 2014, 07:24
od Pája 19
yirka píše:ono taky záleží co do toho kdo leje, teď mi přitáhli SDIčko že to nejde nastartovat, rozvody OK a nešlo s tím otočit, makovici dolu a bylo to opřený o karbon, kterej se sloupl z makovice, když to dostalo štos při roztahování a spadl do válce. No a jezdilo to na nějakej olej z vysokotlakých kompresorů
Jestli to náhodou nebylo spíš díky egru...

Napsal: 03 lis 2014, 08:07
od jericho-3
Vici píše:A jericho se hned chytil... (noteeth)
Jasně jsem na tohle chytlavej, zrovna v pátek jsem v takovém autě s takovým milovníkem kw byl nucen jet..Pořád jsem si říkal, kde ty kw vlastně jsou. Majitel ten motor tak zlenivěl, že dát mu opravdu čočku, aby ukázal co v něm je, tak se rozskočí anebo bude plná paměť závad a nouzák bude jediným režimem , který motor zvládne. :)