Seat Leon 2,0 TFSI BWA 292HP 389NM

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Seat Leon 2,0 TFSI BWA 292HP 389NM

Příspěvek od PROFITUNER »

Kvalitny IC, komlet vyfuk bez kat., sanie 100octan benzin.
Za malo penazi vela muziky :)
Obrázek
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

urcite to jsou upravy jen to co jsi psal ? ted jsem si koupil auto a ma ten samej motor a ty hodnoty jsou hodne dobry :D
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

No parada, ale zajimalo by me, za kolik litru se da s touto upravou jezdit :)
Neco takoveho by se mi libilo, ale nejsem si jist, jestli by to byl vhodny daily-car :D
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Mishaw
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 03 črc 2014, 19:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mishaw »

Všechno záleží na stylu jízdu a trase :) Za kolik s ní jezdí majitel ještě neznamená, že za tolik budeš jezdit ty :) Nicméně svižnou jízdou se pod 9 nedostaneš :D
TSI
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

tak to sem samozřejmě čekal, ale 7l lehkou nohou je pro mě pořád přijatelná spotřeba :) 9l svižně je na 300 koníků slušná hodnota myslím ;)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34698
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

za 9 svižně budeš hodně rád spíš tak 11 a víc a ve 100 benálu kámoš to tak na starým Rku měl asi 32O kobyl a dálnici byl rád do 9,5 oři ustálený 140
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

jirka.p píše:urcite to jsou upravy jen to co jsi psal ? ted jsem si koupil auto a ma ten samej motor a ty hodnoty jsou hodne dobry :D
Nezvyknem si moc vymyslat. Len je pravda,ze hardware musi byt urobeny naozaj dobre a k tomu adekvatny soft. Hardware si skaldal zakaznik sam, soft smerobili my.
Pri tomto auto je velmi dolezity IC, sanie aj vyfuk. Auto sme merali niekolko krat za sebou a kazde meranie bolo s rozdielom max 2PS, co je na TFSIcko velmi slusny výsledok.
Velmi dolezite a dost zlozite je k tomu spravne naladenie.
Okrem brzdenia, si to vyzaduje vela logovania,kontroly detonacii a lambdy.
Pri tomto vykone, su uz seriove vstrekovace uplne na hrane. mala turbina sa hore kompenzuje predzápalom, no hlavne sa musi brat ohlad na bezpecnost niektorých parametrov
Ziskat maximalny vykon v rozmedzi od 5800 do 7100 si vyzaduje vela prace.
Na uprave kupenej za 20,-€ s intenetu, to takto fungovat nebude.
1soda
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 26 kvě 2006, 18:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od 1soda »

Pekny vysledok ,klobuk dole ;)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“