Riadiaca jednotka

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Riadiaca jednotka

Příspěvek od Sifon »

Zdravim chcel by som sa opytat ci je pri vymene obtokoveho turba za turbo s variabilnou geometriou lopatiek treba menit aj RJ? Mam 66kw z r.v. 98. Nebolo by lepsie tam dat RJ z 81kw?
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

treba to lem prepalit. je tam msa15,5 a ta sa da na VGT prerobit.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

BH motor píše:treba to lem prepalit. je tam msa15,5 a ta sa da na VGT prerobit.
Cize ak bude turbo tak treba nevyhnutne aj chip?
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

V tomto pripade ano.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

BH motor píše:V tomto pripade ano.
Nebolo by jednoduchsie pre dalsie upravy vymenit tu RJ za tu z 81kw aby s tym neboli zbytocne komplikacie pri postupnosti uprav? teda najprv trysky potom turbo (+ spojka) len ci mi pri tych dvoch veciach ostane na chip. Len keby som tam dal tu RJ z 81kw tak to nemusim chipovat a turbo bude slapat na seriovy tlak kym bude financny dazd na chip.
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Sifon píše:
BH motor píše:V tomto pripade ano.
Nebolo by jednoduchsie pre dalsie upravy vymenit tu RJ za tu z 81kw aby s tym neboli zbytocne komplikacie pri postupnosti uprav? teda najprv trysky potom turbo (+ spojka) len ci mi pri tych dvoch veciach ostane na chip. Len keby som tam dal tu RJ z 81kw tak to nemusim chipovat a turbo bude slapat na seriovy tlak kym bude financny dazd na chip.
tie rj su uplne hardwarovo rovnake. nevidim dovod na vymenu.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

BH motor píše:
Sifon píše:
BH motor píše:V tomto pripade ano.
Nebolo by jednoduchsie pre dalsie upravy vymenit tu RJ za tu z 81kw aby s tym neboli zbytocne komplikacie pri postupnosti uprav? teda najprv trysky potom turbo (+ spojka) len ci mi pri tych dvoch veciach ostane na chip. Len keby som tam dal tu RJ z 81kw tak to nemusim chipovat a turbo bude slapat na seriovy tlak kym bude financny dazd na chip.
tie rj su uplne hardwarovo rovnake. nevidim dovod na vymenu.
Diky za radu :)
Kolotoč TUNING
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“