Stránka 1 z 1
Laguna dti nadmerna dymivost, smrad ako z avie
Napsal: 08 lis 2014, 14:35
od Mawerick81
ZDravim all,, mam lagunu dti, viem, ze vacsina dieslov dymi, ale moje asi viacej,, zakazdym ked sa trocha ostrejsie rozbieham a samozrejme ked zaberie turbo tak za autom mam cmud,, cerpadlo je po repase,, mozno trysky.. k tomu este ci studeny alebo zohriaty motor, tak smrad z vyfuku je ako zo starych nakladnych aut,, nieco na sposob starej avie. Kolega v praci ma FOcusa TDDI, a jemu ten dym z vyfuku oproti mojmu skoro az vonia.. poradte co s tym,, DIK
PS: este volaco,, starty ma auto perfektne,, na brnk aj v mrazoch, takisto vykon ma dostatocny, spotreba priemer podla internetu 5,48l/100
Napsal: 08 lis 2014, 18:04
od Ferrari1980
ťažko radiť, možno skúsiť dia...ale biely dym a smrad ala Avia značí nespálenú naftu...
Napsal: 08 lis 2014, 19:11
od Mawerick81
to som zabudol,, ten dym je cierny,, uplne cierny.. ked nastartujem studeny motor, tak nevidiet dym, len smrad ako Avia,, bol som s tym na STK, a az na treti pokus ked tomu kuril naplnku to dal,, povedal, ze je velky rozptyl a dymivost..
Napsal: 10 lis 2014, 09:54
od Marek001
Trochu mi nesedí že máš dobrý výkon aj spotrebu... Môžeš skúsiť pre začiatok zaslepiť AGR ventil ale hlavne skontroluj váhu vzduchu. Tento motor nemá snímač plniaceho tlaku preto je správne meranie prietoku vzduchu velmi dôležité (pri tej príležitosti prípadne manometrom zmerať plniaci tlak). Ak budú tieto veci v poriadku, tak by som išiel po tých vstrekoch, ani klasické dvojpružinové vstreky nevydržia večne.
Napsal: 10 lis 2014, 11:15
od sathol
praskla hadice od turba nebo něco podfukuje
Napsal: 10 lis 2014, 17:41
od Mawerick81
to marek: EGR je zaslepene od zaciatku, a co sa tyka prietoku vzduchu,, tak ten je pred turbom,, nie za nim,, inak by ma silno zaujimalo podla coho vie RJ ze ma pridat palivo ked nastupi turbo,, ked nieje nikde snimac plniaceho tlaku... ale prestriekat ho mozem,, aj premerat ci dava dobre hodnoty..
Napsal: 10 lis 2014, 19:15
od Marek001
Mawerick81 píše:to marek: EGR je zaslepene od zaciatku, a co sa tyka prietoku vzduchu,, tak ten je pred turbom,, nie za nim,, inak by ma silno zaujimalo podla coho vie RJ ze ma pridat palivo ked nastupi turbo,, ked nieje nikde snimac plniaceho tlaku... ale prestriekat ho mozem,, aj premerat ci dava dobre hodnoty..
Podla váhy vzduchu

to nech ťa nemýli že prietok vzduchu je meraný pred turbom. Ani nehovorím že to je tvoj prípad, ale aj tak by som na tvojom mieste pozrel tú váhu a manuálne zmeral plniaci tlak.
Napsal: 10 lis 2014, 19:19
od Mawerick81
este taka otazka,, moze to nejak ovplyvnovat ze nemam v boxe klasicky vzduchovy filter ale sisku?
Napsal: 10 lis 2014, 22:48
od Marek001
Mawerick81 píše:este taka otazka,, moze to nejak ovplyvnovat ze nemam v boxe klasicky vzduchovy filter ale sisku?
to si nemyslím že by malo nejako výrazne ovplyvniť
Napsal: 11 lis 2014, 07:31
od koma33
vaha vzduchu derava hadica turba alebo streky
Napsal: 17 lis 2014, 12:20
od Mawerick81
takze dymenie sa zmeirnilo,, mal som v airboxe sisku, ktoru som necistil 15 000km,, je cierna znutra,, dal som tam papierak co som mal doma,, ten je skoro novy,, dymu je menej, ale citelne sa vratila turbodiera, a tiez zatah odspodu kym zapne turbo sa zhorsil,, je mozne, ze to velke dymenie robila zanesena siska? Druha moja otazka znie, ako vlastne vie RJ motora ze ma pridat palivo ked zacne tlacit turbo? CO viem, tak DTI motor u Renaultu nema cidlo tlaku turba v sani,, zeby len z toho, ze vaha vzduchu zisti ze cez nu preteka viac vzduchu ktory si taja turbo?