Golf III 1Z cukani

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2012, 19:17

Golf III 1Z cukani

Příspěvek od Bmwrepair »

Zdar panove, dostal se mi pod ruce tento dedecek a trosku me trapi:) Jedna se o to ze auto pri pridani plynu v nizkych otackach zacne silne cukat a pri doslapnuti plneho plynu se to uklidni az pred 3000 otackami. Diagnostika nic neodhalila, cerpadlo se zkouselo jine, taktez ecu a trysky. Tak nejak me nenapada kde jeste hledat chybu.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Většinou to dělá el. Hlava cerpadla
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2012, 19:17

Příspěvek od Bmwrepair »

Ale obe cerpadla se chovaji naprosto stejne
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Ukostření motoru? Umí to dost pozlobit.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2012, 19:17

Příspěvek od Bmwrepair »

zkouselo se hlavne ukostreni ecu, motoru spis jen tak zbezne. Pokud by byl motor spatne ukostreny, projevilo by se to hlavne pri startu, ne? Kostra by neprenesla startovaci proud.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Možná. Ale mám zkušenosti, že elektrika si tu a tam žije vlastním životem. A ohledně toho startu bych řekl, že to bude právě naopak - velký proud tím přechodem ještě projde, i když se ho dost ztratí, ale malé proudy se třeba už prostě neprotlačí.

Byl to jen nápad...........
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2012, 19:17

Příspěvek od Bmwrepair »

v kazdym pripade to vyzkousim, je pravda ze to se zkouklo jen zbezne
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33585
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Golf III 1Z cukani

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Bmwrepair"] Diagnostika nic neodhalila,

diagnostika je co :? čtení paměti závad?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33585
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

řešil jsem to X let u jednoho motoru začalo to při 17OO a skončilo asi 24OO když si na to šel pomalo tak to necukalo, nebo hned potřadit a vyhonit to v točkách někdy zabral plný,
čerpadlo taky nic nepořešilo, ani turbo, ještě při tom cukání čly takové kuloité čoudy, ;)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

odpoj tachometr na převodovce a vyzkoušej ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2012, 19:17

Re: Golf III 1Z cukani

Příspěvek od Bmwrepair »

slovacek.milos píše:
Bmwrepair píše: Diagnostika nic neodhalila,

diagnostika je co :? čtení paměti závad?
Milosi, Milosi jestli u tebe je diagnostikou mysleno vycteni chyb, tak u me ne. A kdyz pisu ze se tam nenaslo nic co by nebylo ok, tok tim myslim ze v live datech je vse tak jak by melo byt. Nejsem jeden z tech co nez si uspini ruce od oleje, zaklada na forech mraky temat a mysli si ze auto mu nekdo opravi od klavesnice. Ostatnim dekuji za napady, tacho a kostru motoru proverim:)
STEAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2011, 21:40

Příspěvek od STEAK »

Zkus odpojit snimac tachometru a koukni na kolecko na klice
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33585
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Golf III 1Z cukani

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Bmwrepair"][quote="slovacek.milos"][quote="Bmwrepair"] Diagnostika nic neodhalila

až z toho budeš totál jaryn zkus kolik ti vrací vstřiky do přepadů za tepla i za studena, na to se u rotaček zapomíná, zda vůbec jsou tam vstřiky jaké mají být a silu cu podložky jestli je správná, tam desetiny hrají roli, trysky ty bych dal do kádinky s acetonem a ultrazvuk ;)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5026
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

STEAK píše:Zkus odpojit snimac tachometru a koukni na kolecko na klice
Se optám, jaký vliv na to má snímač tachometru ?
Ptám se,nekamenovat......
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

jednotka dostává zkreslenej signál o rychlosti a to jí oblbne ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“