Stránka 1 z 2
Výměna čerpadla Lucas
Napsal: 01 pro 2014, 15:04
od owecka
Zajímalo by mě, jestli je nutné po výměně vstřikovacího čerpadla Lucas
(kus za kus) provádět nějaké nastavení nebo úpravu softwaru v čerpadle/řídící jednotce.
Jedná se o Clio II, vstřikování DCU3R, motor F8Q bez turba.
Díky za radu
Napsal: 01 led 2015, 17:33
od Mato86
nic netreba
Napsal: 01 úno 2015, 20:54
od Matias
Motory nedelam, ale mam tedka na dilne kangoo se stejnym motorem. Dotahlo se nepojizdny. Uz startuje, ale jede jakoby na tri, hrozne vibruje a kouri. Cerpadlo se testovalo. Pry.
Po seslapnuti plynu nejde do otacek. Mozna by slo, ale zda semi ze by mu slo malo nafty. Je to sluzebak. Majeto cca 170t km.
Napsal: 01 úno 2015, 20:59
od Dr.Spiegel
Jestli kouří tak rozdělat a počistit vstřiky.
Napsal: 02 úno 2015, 11:48
od roman1648
Matias píše:Motory nedelam, ale mam tedka na dilne kangoo se stejnym motorem. Dotahlo se nepojizdny. Uz startuje, ale jede jakoby na tri, hrozne vibruje a kouri. Cerpadlo se testovalo. Pry.
Po seslapnuti plynu nejde do otacek. Mozna by slo, ale zda semi ze by mu slo malo nafty. Je to sluzebak. Majeto cca 170t km.
1. Mrkni na konzistenci nafty, jestli tam není v ní benál, to by šlo natočit, hulilo by to a nechtělo jet, ani ho tam nebusí být moc, palivovej filtr..
2. Kontrola rozvodů jestli to nehuplo, mohlo by se chovat taky tak
3. Kontrola vstřiků
4. Čerpadlo bylo na kontrole - kde? ( prý )
5. Pak už jen mechanika - změřit tlaky, ale to by asi nechytlo vůbec..
dej vědět
Napsal: 02 úno 2015, 13:20
od Matias
Auto už je fuč.

Dojelo to ze servisu. Čerpadlo bylo prý dvakrát kontrolovaný, vstřiky taky.
Rozvody mě napadly jako první. Taky jsem mu to říkal.
Čerpadlo bylo v Bosch servisu Černý.
Teďka dělají znovu rozvody, tak čekám na info.
Napsal: 04 úno 2015, 09:58
od Mato86
Treba diagnostiku urobit a podla chyb sa vieme hybat dalej
Napsal: 04 úno 2015, 13:29
od Matias
Neboj, diag jsem dělal. Napřed jich tam bylo hodně, relé žhavení, řídící jednotka, atd.
Jednotka byla KO. Dal jsem jinou na kterou jsem nastartoval.
Nakonec se nastavily znovu rozvody a auto jezdí.
Napsal: 04 úno 2015, 13:47
od roman1648
no, to jsem si myslel....
Napsal: 04 úno 2015, 20:27
od Matias
Taky se v tom hrabalo mraky lidí přede mnou. Elektrika že bych zvracel. Atd.
Napsal: 04 úno 2015, 20:39
od roman1648
Jj,klasika,ale pravdu ti nikdo nerekne...kokoti
To mam nejradsi,dotahnou berlu,kozouce rezavy jak pinda lisky bystrousky,ale vcera to jeste normalne jelo...
Napsal: 15 bře 2015, 16:59
od owecka
Ahoj všichni, tak jsem tu zpět.
Nevíte někdo kde bych sehnal schema elektrozapojení
Lucase? Nejlepe v Cliu II. Měl jsem auto v servisu
a po jejich zasahu řídící jednotka hlásí ztrátu kontroly nad prutokem paliva.
Auto buď nastartuju a po chvili chcipne nebo vubec nechytne.
V jinym servisu tam dali jejich čerpadlo, ktery bylo po repasi
a chová se to stejně. Vzhledem k tomu, že v tom předchozím servisu
se vrtali ve svazku, tak mam podezření, že tam vyrobili nějakou elektrickou
zavadu.
Díky všem za radu.
Napsal: 16 bře 2015, 22:22
od Ferrari1980
Je tam Lucas Epic, čiže problém...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=142422
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
PS - daj si tu vyhľadať prípsevky podľa autora - mňa - a nájdeš kadečo k téme Lukas Epic
Napsal: 04 dub 2015, 08:18
od Mato86
napis presne chyby z diagnostiky...
Napsal: 25 čer 2015, 20:00
od owecka
DF066 poloha ovladace prutoku paliva - nespravna poloha
vyzkoušena celkem tři ruzná čerpadla, výsledek stejný...
Až do startu motoru se vše tváří v pohodě, pod plynem chytne, vyhlásí tuhle poruchu a zdechne. Bez plynu chytne a zdechne ihned, nevyhlásí žádnou poruchu...