Berlingo 20HDI nemá výkon
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Berlingo 20HDI nemá výkon
Zdravím, mám problém s berlingem, auto prostě nemá výkon, za studena ohromně černě hulí, za tepla už je to ok, nástup turba žádný, není ani slyšet, včera jsem byl na diagnostice, váha vzduchu vypadá ok, vyčistil jsem, ale plnící tlak je konstantní s atmosferickým, ale ani nevím, kde je snímač, jestli tam vůbec nějaký je. V jámě jsem zkoušel hýbat s regulací na turbu, která vypadala zasekla, ale pak už se hýbala. Výkon auta ale beze změny. Problém je ale určitě někde v přívodu vzduchu, EGR vypadá že funguje normálně. Nesetkal se s tím někdo? Vyndávat turbo u tohohle auta je nic moc, takže se mi do toho jen tak nechce. Dík
Ps.: v diagnostice byla chyba váhy vzduchu, pak nízký tlak v railu a imobilizér, ani jedno nejde vymazat, ale vše funguje, tlak je ok i váha je ok, dává tak do 500-600, imobilizer občas zablbne, ale že to nejde vymazat je divný...
Ps.: v diagnostice byla chyba váhy vzduchu, pak nízký tlak v railu a imobilizér, ani jedno nejde vymazat, ale vše funguje, tlak je ok i váha je ok, dává tak do 500-600, imobilizer občas zablbne, ale že to nejde vymazat je divný...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nevím co to je
plnící tlak je konstantní s atmosferickým?
to jakože žádný tlak, ?
tlak na rejlu to chce taky jezdit a sleovat, umí oreznout oba regulátory tlaku a nefachčí jak mají,
pak zacpi přepad iu čerpadla a vytáhni hadičkou přepad ze všech vstřiků dej do flašky a napiš kolik deci se vrátilo za tři munuty
plnící tlak je konstantní s atmosferickým?
to jakože žádný tlak, ?
tlak na rejlu to chce taky jezdit a sleovat, umí oreznout oba regulátory tlaku a nefachčí jak mají,
pak zacpi přepad iu čerpadla a vytáhni hadičkou přepad ze všech vstřiků dej do flašky a napiš kolik deci se vrátilo za tři munuty
vstřiky měněny před 3 lety, v těch problém není, prostě v diagnostice je atmosferický tlak 984mbar a plnící to samé...tlak v railu je v pohodě, při startu hned 300 a pak při jízdě někdy vyšší
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
regulátor jsem tam měnil už 2x myslím a tohle regulátor není, dělá to jiný příčiny
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nechápu proč bych nemohl mít tlak přes 300, než to odreguluje...problém je v přísunu vzduchu podle mě, váha vypadá ok, IC to nemá, hadice by byla slyšet, ovládací ventil nevyzkouším, protože na volnoběh v jámě to nenatlačí tak, aby to ovládalo, turbo není slyšet vůbec, dřív slyšet bylo a písko, turboefekt-náběh kroutáku skoro není, předtím byl, nechce se mi to vyndávat toho šneka, páč je tam super přístup
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Dělal jsem 406-2.0HDi RHY, turbo bez N75, bez IC, hned spojka do sání, jsou tam dva podtlakové N18, jeden na EGR ventil a druhý na škrtící klapku, která na volnoběh zaškrtí sání, podívej se jestli ta klapka není nějak seklá, ale přístup na bude naprd, vyndat filtrbox s váhou? Nevím, tohle bylo v 406, takže místa hodně.
symptomy odpovídají zaseklé klapce v sání, uplně stejně jako když mi prasklo táhlo od chcípací klapky u oktavky, taky to čudilo a nejelo vůbec, takže možná to je správná cesta, je to taky RHY, po obědě se na to mrknu, kde bych tii klapkuu měl hledat...?
edit: podle autodat mají dva ty ventily jen některé modely 406, berlingo jen egr
edit: podle autodat mají dva ty ventily jen některé modely 406, berlingo jen egr

1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
je to vaha vzduchu
bud ju vycisti alebo vymen potom pojde vykon hore aj to pocitis kultivovanym chodom 
