Stránka 1 z 2

FIAT DUCATO 3,0 MultiJet dymí

Napsal: 16 pro 2014, 20:52
od misrad
Zdravím vás. Nevie mi niekto poradiť? Pred nedávnom mi začalo auto z ničoho nič dymiť. Keď stojím a pridám zopár krát , ostáva mi na zemi fľak ako od sadze. Neviem či to má súvis s tým, ale pri jazde a prudšom zošľapnutí plynu, niečo tam ako keby syčalo, neviem či je to nejaká hadica, alebo to má súvis so spojkou, lebo mám pocit, že aj tá u začína šmykať. Diagnostika neukazuje žiadnu chybu.
Za každú radu ďakujem.

Napsal: 16 pro 2014, 22:19
od prdlavka
Nemáš jen prasklou hadici od turba? když je poškozena auto ztratí výkon a kouří černě jak diesel lokomotiva (noteeth)

Napsal: 16 pro 2014, 22:23
od misrad
zdá sa mi , že má to taký zvuk pri akcelerácii , ako keby bola prasknutá hadica, ale nič som nenašiel

Napsal: 16 pro 2014, 22:35
od prdlavka
to muže byt jen mala praslinka která se pod tlakem otvíra,na diagnostice uvidíš kolik je požadavek a kolik to fučí,nebo intercoler a hadice ven a pořadne prohýbat a prohlidnout,pokud už maš víc km mohlo by turbo pouštět olej a muž být kolem toho poškozeni mastnota...

Napsal: 16 pro 2014, 22:40
od misrad
Budem sa musieť na to lepšie pozrieť. Auto podľa mňa nemá až tak veľa km, ale neviem ako kto na tom jazdil pred tým a neviem či má skutočné km, ale podľa stavu vyzerá, žeby aj mohlo mať. Akurát sa mi zdá , že spojka pomerne rýchlo odišla. Ale chodí stále naložený a na krátke vzdialenosti.

Napsal: 16 pro 2014, 22:49
od prdlavka
no těžko soudit,ja třeba tyhle motory dělám hlavně v obytných autech a tam je to furt vlastně přeložený:-) pneu nafoukaný na 5,5bar a furt to vypadá podhuštěný- závady větší do 100000km klapky sání,egr,turba,body computer,sem ta přidřenej pist nebo ojnice

Napsal: 16 pro 2014, 22:56
od misrad
Toto auto sa mi zdá trošku iné , ako tie čo vídavam. Je to verzia L3 mrazák, je nejaké nízke a má to 15" kolesá. Najazdených to má momentálne nejakých 180 000 km. Ale čo sa motora týka, ide veľmi pekne.

Napsal: 16 pro 2014, 23:00
od prdlavka
a vozíš dobroty nebo mrtvoly?

Napsal: 16 pro 2014, 23:02
od misrad
:D vozím jogurty, syry , mlieko.... a možno raz aj mrtvoly, kto ho vie :)

Napsal: 17 pro 2014, 16:04
od misrad
Vec vyriešená. Prasknutá hadica od turba. Musel som objednať celú hadicu aj s kovovou rúrou, lebo samostatná hadica, že sa vraj objednať nedá. Každopádne ďakujem za radu.

Napsal: 17 pro 2014, 17:56
od prdlavka
hlavně že to dopadlo ;)

Napsal: 17 pro 2014, 21:15
od misrad
To je fakt. :) Len ešte vymeniť spojku a hádam bude chvíľu pokoj. Menil tu už niekto spojku? Pozeral som na to, tak nebude to asi také jednoduché.

Napsal: 19 pro 2014, 10:31
od trantik
Spojku sem letos měnil na svém a jelikož je to chlaďák takže řemenice navíc která je tam tak zalepena ze nesla na aute povolit. tudíš sel ven cely motor :punk: prasklo mi spojkový ložisko, jinak lamela a přítlačak byli v vpohodě a to ve 170 000km. s autem se nemazlím vozím ovoce težké náklady většinou auto přeloženo + tahám 3T vozejk

Napsal: 19 pro 2014, 10:36
od misrad
Založil som akurát novú tému ohľadom spojky. Ďakujem za odpoveď. Motor išiel von zo spodu , alebo z predu všetko von?

Napsal: 19 pro 2014, 10:45
od trantik
jelikož nešli povolit šrouby na držáku převodovky tak šel předem bál sem se abych je neutrhal, jinak stímto sem přišel na spoustu jinych závad
tady je moje téma když sem to řešil : http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=130921
nevypouštěl sem kompresory jen jsem je odklonil, jinak auto mam garážované a stejně těch šroubu co jsem ulámal šílenost přeji mnoho zdaru

původně než sem začal vytahovat celý motor tak sem ho chtěl spustit o 10-15cm na závitovkách na straně řemenic aby šla převodovka vyklonit, ale najednou se to začalo kupit tak sem byl bezkompromisní :)