Je potreba zhavit u JTD a MJTD??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Je potreba zhavit u JTD a MJTD??
Kluci dohadal sme se se vsme kolegama ohledne zhaveni u JTD,rptoze ja prohlasuju,ze JTD startuje bez zhaveni az nekdy do -5 pak uz je problem mel sme tak EURO 2 1,9tkua ted mam EURo 3 2,4 otocim klicek a nezhavim a startuje krasne.
ted sem tam mel 1,3 MJTD,ktera bez zhaveni nenastartovalo v dilne,kde je 21 stupnu a to 2 potom co sem vypnul motor. Rikal sme,ze tma bude jiny problem,ale vseci na me rvali,ze nee ze diesel musi zhavit:D proste vubec sem je nedokazal presvedcit. Byl tma urvany drat do rele zhaveni. a pak po oprave opravdu auto chytlo na drc tak se mi vseci vysmali no,ale dneska se auto vratilo,ze startuje az na desaty pokus a co si myslite,ze resili? zhaveni dosli na to,ze jeden zhavic jde do zkratu,ale minuly tyden byly vsechny dobre.
No a dneska aspon chvilku po vymene opravdu startuje pekne,ale ja tomu nechapu.
schodou okolnosti tam bylo na opravdu motor ducato 2,3 JTD a tam se stalo neco podobne a zase zjistili,ze nejde proud do zhavicu kvuli spatne kabelazi a furt zhaveni! proad jak debilove motor teply na dilne,ale podle nich potrebuje zhavit jinak nenastartuje.
zajimal by me vas nazor.
podle me je schopna bez zhaveni v pokojove teplote bezprostredne po vypnuti motoru nastartovat vpohode aj predkomurka.
Ted jsem za debila co chytraci, ale orpavdu JTDcka znam a vim,ze zhavit nepotrebuji dokud neni mraz. muselo by to byt nejak podmineno u novych aut,ze to blokne vstrik paliva,kdyz tam je nejaka porucha
ted sem tam mel 1,3 MJTD,ktera bez zhaveni nenastartovalo v dilne,kde je 21 stupnu a to 2 potom co sem vypnul motor. Rikal sme,ze tma bude jiny problem,ale vseci na me rvali,ze nee ze diesel musi zhavit:D proste vubec sem je nedokazal presvedcit. Byl tma urvany drat do rele zhaveni. a pak po oprave opravdu auto chytlo na drc tak se mi vseci vysmali no,ale dneska se auto vratilo,ze startuje az na desaty pokus a co si myslite,ze resili? zhaveni dosli na to,ze jeden zhavic jde do zkratu,ale minuly tyden byly vsechny dobre.
No a dneska aspon chvilku po vymene opravdu startuje pekne,ale ja tomu nechapu.
schodou okolnosti tam bylo na opravdu motor ducato 2,3 JTD a tam se stalo neco podobne a zase zjistili,ze nejde proud do zhavicu kvuli spatne kabelazi a furt zhaveni! proad jak debilove motor teply na dilne,ale podle nich potrebuje zhavit jinak nenastartuje.
zajimal by me vas nazor.
podle me je schopna bez zhaveni v pokojove teplote bezprostredne po vypnuti motoru nastartovat vpohode aj predkomurka.
Ted jsem za debila co chytraci, ale orpavdu JTDcka znam a vim,ze zhavit nepotrebuji dokud neni mraz. muselo by to byt nejak podmineno u novych aut,ze to blokne vstrik paliva,kdyz tam je nejaka porucha
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
No prave overeno stovkama uzivatelu a overeno na mojich autech,takze nechapu proc to 1,3 MJTD v teple mistnosti bez zhaveni nechytlo a se zhavenim na drc
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
Odpovědi: 0
- Torgan
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 961
- Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
- Bydliště: Senica Slovakia
Odpovědi: 0
zatial som nepatral ako funguje multijet, co sa zmenilo a nezmenilo, ale kedze robis vo fiate, tak tam by to mechanici mali vediet najlepsie. na starych JTD to žhavilo až okolo nuly. Ale nejaký čas to potrebuje aby to natlacilo naftu. Mne to lepsie startuje ked je pod nulou ako ked je 10 stupnov, tak pocitam ze to funguje rovnako, a to tak ze to nad nulou nezhavi alebo to zhavi len 1-2sec a ked niesu zhavice v spickovej forme tak to startuje horsie. Aj z toho dovodu som sa tapytal na tie tlaky vo valcoh , ale aj ked robis vo fiate nevies zistit tuto hodnotu.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Taky mi moje lépe chytá od nuly do -3 jak je nad nulou,tak to je čistě na stavu čerpadla a vstřikovačů.No byl tam člověk co řeší záruky a říkal,že ducato žhavit musí,ale hovno. předváděčky i co půjčujem motor IVECO nežhavím a startuju jako to moje. Pak si dožhavuje pokud potřebuje. 3lo mi o to jestli bez žhavení ten motor nenastartuje. to točilo třeba minutu. doblo 1,3 MJTD 55 kw jsou to krámy.
Nicméně na tom ducatu co taky přestalo startovat bylo vadné čidlo teploty vody.
Nicméně na tom ducatu co taky přestalo startovat bylo vadné čidlo teploty vody.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
no vidis a to auto bylo cely den v teple mistnosti a bezprostredne potom co motor bezel a zhasl se uz nechtelo chytit. Je to divne musi tam byt nejaka navaznost na vstrik paliva
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
tocilo to treba minutu nebo se musleo 6x po sobe a pak vyletelo brutalne moc bileho dymu z vyfuku coz na zhavice pasuje,ale proste nepasuje mi to k tomu motoru. ja nezhavil ani u PDcka ani u rotacky ani u niceho:D
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm