Stránka 1 z 1

TDI ARL

Napsal: 22 pro 2014, 09:13
od tunerpaja
Dobrý den,
Mám problém s mím golfem motor arl..
Nejede a má spotřebu kolem 8 až 9 litrů..
Turbo po repasi a ještě jednou kontrolované ok..
Vstřikovací jednotky testované a je to ok..
Noví snímač teploty paliva a tlaku v sacím potrubí..
Katalyzátor ok ted už OFF
Tandemové čerpadlo vyměněno za bosch..
Všechny filtry vyměněné za nové nakoupeno v bosch servisu..
Tlak ve válcích je od 29 do 30,5 baru
Na log vše ok jednotka bez chyb....
Na brzdě pouhích 90 kw o 20 méně něž by mělo být nikdo neví co stím čiper bezradný mechanici bez šajny napadá mě že odešla řídící jednotka motoru jeto možné??
Je nějaký zbusob jak pozanat vadnou řídící jednotku když se tváří žejí nic není a nechybí??

Napsal: 22 pro 2014, 09:17
od octavia.TDI
dej sem ten log
meril si to od tankovani do tankovani ?

Napsal: 22 pro 2014, 09:30
od tiguan2
Dival jsi se na vačku? Ja mam něco podobného.

Napsal: 22 pro 2014, 09:52
od tunerpaja
Natankováno po víko ujeto 105km dotankováno po víko 8.5L netěsnost paliva sem nikdě nenašel plazil semse pod tím pul dne a nic..

Log je na Ulozto Golf ARL block 1-3-8.csv
Golf ARL block 3-8-10.csv

Váha vzduchu je slabší ale aji z diodou nejde na brzdě přes 90kw
ta vačka mě taky napadla ale opticky nejde nic poznat jdeto nějak změřit??

Napsal: 22 pro 2014, 09:53
od tunerpaja
Děkuji za vaše názory a rady .. :-)

Napsal: 22 pro 2014, 18:20
od cin
Nechci rypat ani nikoho urazet, ale osobne bych zkusil jiného ladice , který ma vic zkusenosti, a třeba lepsi vybaveni a disponuje brzdou Za sebe doporučuju http://www.tdifun.cz/

Napsal: 22 pro 2014, 19:39
od Ladas
číslo jednotky a co máš za číslo snímače tlaku v sání

:-D

Napsal: 22 pro 2014, 22:38
od tunerpaja
Záhada vyřěšena špatné napětí na výstupu pro pd vstřikovače.
Řídící jednotka vyměněna a hned naměřeno 111 Kw.