blbne elektrika

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

blbne elektrika

Příspěvek od Pitlik »

Caute, problem s elektrikou v aute v popise... netusim cim to moze byt ale pravdepodobne alternator. Na volnobeh blikaju vsetky svetla aj palubovka aj exterier aj interier. Samo od seba tuka aj rele smeroviek pritom ani nepustim smerovky. Neviete cim by to mohlo byt? Vag nehlasi chybu... som zufaly a netusim kde zacat....
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Prohledni si ukostreni kabelaze zacni od baterky....starter apod.
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

ted sem to taky řešil, bylo to vypálený nad baterkou v pojistkách, konkrétně se odtavila pojistka i se šrubem z pojistkovky, kabel se taky opálil, vznikl tak přechodák a byl z toho vánoční stromek
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

Zistil som ze po pridani plynu to trocha prestava... pozeral som baterku aj som meral a je v poriadku, aj poistky nad nou su vsetky v poriadku, kostra startera vyzera tiez v poriadku.. skusal som merat dobijanie alternatora a bolo to 14,05V neviem ci to je poriadku alebo nie.. tiez som si vsimol totalne vymlateny tlmic vibracii remena alternatora.. je v poriadku to dobijanie? Ktore ukostrenie by sa dalo este skontrolovat, pripadne kde moze byt este chyba v kabelazi?
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Dzenik76
Přispěvovatel
Příspěvky: 179
Odpovědi: 0
Registrován: 22 čer 2014, 22:10

Příspěvek od Dzenik76 »

14V je urco v poradku......13,5 az 14,5 je normal
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

14 voltů není žádná sláva. Záleží na momentálním odběru. Kolik je napětí přímo na alternátoru? Jak vypadá volnoběžka na altíku?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 530
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

podla mna baterka skus si pozicat baterku...
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

Meral som pri všetkých spotrebicoch zapnutých (kurenie, svetla, radio) aby som bol presný namerané bolo 14,30V na baterke pri zapnutom motore. Pri vypnutom motore aj spotrebicoch 12,2V. Baterka ma rok nemyslim ze by to mohla byt ona aj ked clovek nikdy nevie.... nemeral som priamo z alternatora, zmeriam - napisem.. volnobezku chcem menit spolu s tym tlmicom vibracii remena takze coskoro sa k tomu dostanem. Hlavny problem je v tom ze to nerobi stale :( vsetky hodnoty, ktore som vyssie pisal boli merane ked auto slapalo v poriadku.. Cakam na chvilu kedy to zacne blikat a vypadavat aby som zmeral dobijanie. Este nieco - dokonca vyplo radio ked to zacalo robit prvy krat.
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Dzenik76
Přispěvovatel
Příspěvky: 179
Odpovědi: 0
Registrován: 22 čer 2014, 22:10

Příspěvek od Dzenik76 »

tak já osobně sázím na regulator napětí v altíku.....
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

Ten asi velmi neodskusam. Alebo da sa nejak premerat?
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

Vcera mi pocas jazdy zablikala a zapiskala kontrolka baterie. Nic ine som si vsak nevsimol, ale pre istotu som to napojil a VAG vypisal chyby: 01336 a 01334. Obe maju suvis s komfortkou, moze byt problem niekde tam? Kde ju mam hladat? Dakujem za pomoc (uz po vymene remena, tlmica vibracii a napínacej kladky)
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

U O1 je pod volantem.
Oct asv 2000, DieselPower
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

este otazka: ked nejaky spotrebic odoberie energiu alternator na zaklade coho vie ze ma dobit? Napríklad stahovanie okien - spustim okno a odoberie prud a vidiet ako pohasnu svetla.. Regulator ma za ulohu tento odber vyrovnat tak aby nedoslo k pohasnutiu? Pretoze ked mi na snehu preklzli kolesa a miestami chytilo "grip" tak pohasli svetla a vyplo a zaplo radio..
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Tyouko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 12 led 2009, 18:22
Bydliště: HE

Příspěvek od Tyouko »

Skontroluj este ukostrenie karoserie pod baterkou, ale musis dat dole aj tu konzolu plastovu co je na nej baterka.
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

A co tie chyby VAG, mozu byt koli zlej kostre pod baterkou? Nejde mi do hlavy ze to urobi len niekedy, inak vsetko funguje. Dnes mi to urobilo znova dokonca blikli kontrolky asr, abs, baterka.. Ostatne som si nevsimol bolo to fakt len na pol sekundy :D a tri krat zapiskala palubovka.
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“