
Rušení při sepnutí/vypnutí kotle
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rušení při sepnutí/vypnutí kotle
Už několik let mě dost štve, že když spíná nebo vypíná elektrika v plynovém kotli, ruší to rádio nebo rozhodí obraz v televizi. Neexistuje nějaká dostupná věc, která by to vyrušila? Funguje třeba přepěťová ochrana obousměrně? Je to stará rozežraná Mora 5100. O výměně kotle nechce majitel bytu slyšet, protože ho dával přece nedávno, někdy před 20 lety. 

Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
rozepiš se víc o problému, on ten pojem "rušení" je celkem nic neříkající.
Rozhodí obraz jako že to blikne, nebo to ruší delší dobu? šumí, lupne, kostičkuje.
jak starý rozvody máš v bytě? (pokud to víš, měď/hliník)
co a jak spíná ten kotel? drátově bezdrátově?
Přepětovku bych do toho netahal, tady spíš bude otřeba odrušovač.
Rozhodí obraz jako že to blikne, nebo to ruší delší dobu? šumí, lupne, kostičkuje.
jak starý rozvody máš v bytě? (pokud to víš, měď/hliník)
co a jak spíná ten kotel? drátově bezdrátově?
Přepětovku bych do toho netahal, tady spíš bude otřeba odrušovač.
Je to čtyřicet let nebo ještě víc starý barák, pojistky jsou ještě šroubovací keramické, takže vedení bude asi ještě v hliníku. Lupne v tom a ještě rozhodí obraz cca na 3 vteřiny, dokud elektricky nezapálí plyn a pak zase při zhasínání plamenu. Odrušovač by tomu mohl pomoct, díky za radu. Kam by se měl domontovat? V tomhle se nevyznám.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
presne tak, tím začni (od prípojky..)Jarda S. píše:jestli máš vedení v hliníku tak projdi všechny spoje a dotáhni je
zabudni na odrušovač, najprv porieš kde je tá strata napätia ktorú spôsobí odber kotla (TV a pod. sú na to dosť citlivé) -bude sa to len zhoršovať
ešte jedna otázka..kotoľ a telka idú z tej istej fázy??
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Spoje přetaženy, bez úspěchu. Je to na jiné pojistce, ale stejně to prská.
Kotelnik - v té zapalovací části? Vyznáš se v tom nějak víc?
Kotelnik - v té zapalovací části? Vyznáš se v tom nějak víc?
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
A kde se dá taková potvora koupit? Jakou a kam to namontovat? Díky
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...