Nefunkční tempomat B5.5, 1.9 TDi@96kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 630
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Nefunkční tempomat B5.5, 1.9 TDi@96kw
Přestal mi fungovat tempomat. Zcela bez zjevné příčiny. Ovládaní mám na volantu, takže páčkou by to byt nemělo. Jde zapnout a vypnout - kontrolka svítí/nesvítí. Ale nereaguje na nastaveni za jízdy.
Diagnostika psala u motoru:
16885 - Vehicle Speed Sensor
P0501 - 35-00 - Implausible Signal
Dělal jsem test pedálových čidel (brzda, plyn, spojka) a tam čidla (spínače) fungují. Nalezenou chybu jsem vymazal, po další jízdě (cca 3 km, rychlost max 90 kmh) se už neobjevila, ale tempomat stejně nejde. Mám tedy shánět ten rychlostní sensor? A kde ho mám hledat? Prý je na převodovce, ale nahoře nebo dole? Jde to vyměnit rozumně doma, nebo to není moc přístupné?
Díky.
Diagnostika psala u motoru:
16885 - Vehicle Speed Sensor
P0501 - 35-00 - Implausible Signal
Dělal jsem test pedálových čidel (brzda, plyn, spojka) a tam čidla (spínače) fungují. Nalezenou chybu jsem vymazal, po další jízdě (cca 3 km, rychlost max 90 kmh) se už neobjevila, ale tempomat stejně nejde. Mám tedy shánět ten rychlostní sensor? A kde ho mám hledat? Prý je na převodovce, ale nahoře nebo dole? Jde to vyměnit rozumně doma, nebo to není moc přístupné?
Díky.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 630
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 630
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 630
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
A jak? Jinak vcera jednu jizdu sel, pak uz zas ne. Uz jsem to nenapichoval, ale predpokladam, ze tam ta chyba zase bude. Asi koupim to cidlo, stoji par stovek. Spis jde o to kde je a zda jde vyndat bez komplikaci. Napr. Zda se nemusi vypoustet olej z prevodovky apod.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 545
- Registrován: 27 říj 2009, 14:36
- Bydliště: Brno, Kutná Hora
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 630
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Tak jsem to asi našel, opravdu je to nad levou poloosou. Jenže je problém se k tomu dostat. Rozumně asi jen zespodu a to chce zvednout celé auto. Mám tam navíc konektor ještě s takovým tím pérkem, takže to ani nepůjde jednoduše rozpojit. Tak zkusím kamaráda, kdy bude mít volno na hever, aby mi na to mrknul.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 630
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Od volantu ne, ale vzhledem k tomu, ze radio ovladani slape bez problemu a kdyz ten tempomat vcera sel, tak taky zadny problem, tak si myslim, ze to jde dobre. Navic ta chyba mi pripada vcelku evidentni. Zkusim to teda nejak zvrchu.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 630
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Tak jsem se na to dnes ještě jednou mrknul přes tu nádržku na vodu a tak se tam fakt dá dostat v pohodě. Příčina je jasná. Praskla těsnící guma na konektoru a ten byl plný vody. Takže jsem ho vyfénoval a zasilikonoval. Zítra stříknu kontaktolem a uvidí se, zda čidlo přežilo. Díky všem za pomoc a rady.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
kdyby to bylo tím čidlem na převodovce, tak by především nejel tachometr, signál rychlosti pro jednotky jde až z budíků, používá ho víc jednotek než jen motorovka, i rádio, climatronik, komfortka, chyba by klidně mohla být např. v nahnilým vedení ke komfortce, který se třeba zkratuje nebo kolikrát někdo zapojí rádio a do signálu rychlosti se z něj pustí 12V, tak to taky nejde 
