škoda že motor nebyl ohřátej na provozní teplotu cca 85stupnu místo těch 70,2 hodnoty by byli ještě o chlup jiný.
Ale i z tohoto se dá říct že je to v normě.
Já už to měřil několikrát a hodnoty se při zahřátém motoru nezmění. Jen mě zajímal Váš názor.
Co ty hodnoty vstřiků? Jsou tam dost rozdílné hodnoty z + do -
Předvstřik při zahřátém motoru je pořád 61. Je to dobrá hodnota na tento motor nebo máte ověřený nějaký jiný číslo?
Na tento předvstřik jsem se dostal asi na 8 pokus povolování čerpadla
skor ako predvstrek by som sa zameral na kanal 4 mas tam dost velke rozdiely ale ako pisali nadomnou poriadne to zohrej a znova
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
Humle, jakou máš zkušenost se změnou počátku vstřiku v souvislosti s nájezdem kilometrů?
Naše stařičká AGR, když jsem se koukal na počátek, je někde kolem 40 a když jsem dělal rozvody, dával jsem něco 50-55, už nevím přesně.
Na rozvodech najeto 115 000km.
no takhle přesně to vypozorovaný to nemám jestli je to zrovna o tolik, určitě záleží taky třeba na použitým řemenu, ale myslím, že to je naprosto v pohodě, určitě ale nemá smysl dávat zbytečně velkej s tím, že to časem dojde
Zdarec na kanálu 13 okno 3 máš plus 0,7 tak si myslím že už je to docela dost většinou hranice je kolem 1 těch 2 co je tam napsáno jako našeptání už je moc.Já mám ALH najeto 256 000 a mám všechny válce +- 0,1 ale pravda je ta že to celou dobu jezdilo na německou naftu a km jsou origo a většinou když ten motor musí přidávat na některém válci tak ten válec je buďto horší nebo horší vstřik.
Nechci plašit kdyby se vyjádřil ještě někdo byl bych rád popřípadě se omlouvám...
Jinak jak ti to startuje a jezdí?
VW GOLF IV 66KW ALH
VW GOLF IV 81KW ASV
VW GOLF IV 74KW AKL
Zdarec na kanálu 13 okno 3 máš plus 0,7 tak si myslím že už je to docela dost většinou hranice je kolem 1 těch 2 co je tam napsáno jako našeptání už je moc.Já mám ALH najeto 256 000 a mám všechny válce +- 0,1 ale pravda je ta že to celou dobu jezdilo na německou naftu a km jsou origo a většinou když ten motor musí přidávat na některém válci tak ten válec je buďto horší nebo horší vstřik.Jinak ostatní hodnoty ok...
Nechci plašit kdyby se vyjádřil ještě někdo byl bych rád popřípadě se omlouvám...
Jinak jak ti to startuje a jezdí?
VW GOLF IV 66KW ALH
VW GOLF IV 81KW ASV
VW GOLF IV 74KW AKL