OCTAVIA MOTOR BXE CRASH
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OCTAVIA MOTOR BXE CRASH
Má někdo zkušenosti s urvanou ojnicí na Škoda Octavia II Combi 1.9TDI 77kW motor BXE (r.2008) s proraženým blokem. Měl sem motor 10 dní po rozvodech. Turbo padalo na III.r.s. při 80km/h do nouzáku. Při přejíždění jiného vozu jsem podřadil ze IV.r.s. na III.r.s. a při 70km/h jeba v motoru a za 2s vypnul sám. Mohlo se to stát špatně udělanými rozvody? Dle prohlídky je řemen a kladky bez viditelného poškození.
Je mi jasné, že dnes těžko koupíte motor s prokazatelnými vlastnostmi a zárukou. Mohlo se poškodit ještě něco jiného (spojka,převodovka)? Do kolika korun se dá tato výměna pořídit? Dá se prodat zbytek motoru? Koukal sem na netu po bazarech a motory se pohybují kolem 20k a crashnuté se prodávají za 10k. Odečte autoservis od opravy cenu za starý motor? Díky za každou odpověď.
Je mi jasné, že dnes těžko koupíte motor s prokazatelnými vlastnostmi a zárukou. Mohlo se poškodit ještě něco jiného (spojka,převodovka)? Do kolika korun se dá tato výměna pořídit? Dá se prodat zbytek motoru? Koukal sem na netu po bazarech a motory se pohybují kolem 20k a crashnuté se prodávají za 10k. Odečte autoservis od opravy cenu za starý motor? Díky za každou odpověď.
Re: OCTAVIA MOTOR BXE CRASH
tak tebe bych chtěl za zákazníkaO.Z.Z.Z.Y píše:Má někdo zkušenosti s urvanou ojnicí na Škoda Octavia II Combi 1.9TDI 77kW motor BXE (r.2008) s proraženým blokem. Měl sem motor 10 dní po rozvodech. Turbo padalo na III.r.s. při 80km/h do nouzáku. Při přejíždění jiného vozu jsem podřadil ze IV.r.s. na III.r.s. a při 70km/h jeba v motoru a za 2s vypnul sám. Mohlo se to stát špatně udělanými rozvody? Dle prohlídky je řemen a kladky bez viditelného poškození.
Je mi jasné, že dnes těžko koupíte motor s prokazatelnými vlastnostmi a zárukou. Mohlo se poškodit ještě něco jiného (spojka,převodovka)? Do kolika korun se dá tato výměna pořídit? Dá se prodat zbytek motoru? Koukal sem na netu po bazarech a motory se pohybují kolem 20k a crashnuté se prodávají za 10k. Odečte autoservis od opravy cenu za starý motor? Díky za každou odpověď.

SUPERB iii 2,0tsi,2018,L@K,4x4,200kw,DSG, Columbus,černá
Re: OCTAVIA MOTOR BXE CRASH
já zas nechci mít za servisáky vychcaný zloděje a že už sem jich hodně vyměnil. kdyby automobilky nevyráběly sračky a každej podnikal poctivě, já a další lidi by to neřešili. jen pro příklad uvedu moji první investici do ojetého vozu : týpek (soukromník) s heverem ve stodole a netbookem na diagnostiku mi vyměnil gumičky na vstřicích za 4k bez papíru. takže nehodláte na autě za 140k měnit motor za pade. to už si můžu zrovna koupit za osm pětek novej, že?mia1 píše:tak tebe bych chtěl za zákazníka
Je to zas ""opice-banan""y kdyby jsis koupil za 150 rok starou fabii,tak na to 5let nesahnes.mme se taky zdalo ze jsou treba zednici drazi,tak jsem si barak postavil sam:-Pmimochodem by me zajimalo cim se zivis ty?určitě to delas jen abys prezil. Ja mam zkušenosti,ze ti co nejvic breci pri oprave auta,tak za mesic se chvali jak nechal 50tis za vikend lyžování.B-)
SUPERB iii 2,0tsi,2018,L@K,4x4,200kw,DSG, Columbus,černá
sem stavební technik a bohužel v dnešní době asi jako většina v tomto státě vydělávám lehce podprůměrný plat ve svém oboru. kdybych měl 50k na lyžování, tak sem tento příspěvek ani nepíšu. už jen proto, že bych si nekoupil jetý auto za 140k. snažím se dělat svou práci poctivě a to samé chci od ostatních. ale to je debata na dlouhé hodiny a na jiném místě. docela mě to urazilo, ale nevadí mi to. jsem na to zvyklý.
Trochu se divím, že OZZZYho tak napadáte, vždyť se jen ptal. Když je utržená ojnice, je to jak píše prdlavka, rozvody jsou v tom nevinně.. A že to jsou sráče a koncern si dělá ze zákazníků prdel, je fakt. Samozřejmě mechán, který to ví a opraví si to sám, má na to jiný názor než zákazník, kterému vylítne ojnice blokem. Tou ránou se většinou nic jiného nepoškodí, ale samozřejmě po demontáži motoru je třeba zkontrolovat spojku a dvouhmotu. Jestli ti někdo zbytek motoru vezme protiúčtem je otázka, co z toho vlastně zbylo..moc asi ne. Spíš by chtělo tipnout , kolik si kde řeknou za výměnu motoru /toho co tam patří/ nebo i za případnou přestavbu...A to je rozdílné, já bych se kluka s ručním heverem nebál, pokud ho znám a auto by byl Passat, u kterého se dá motor vyměnit v pohodě na zemi, u Octy je to horší..Takže sehnat motor se zárukou a slušného a poctivého mechána. To druhé bude asi složitější..Bohužel, ale tady by jsi jistě také nějakého sehnal.. 

nepropadat panice...
protiúčtem zničený motor asi nikdo nevezme zvlášť s ojnicí venku samozřejmě všechny díly jsou zákazníka a může si je přidat třeba do základů pokud chce železobeton s prvky Vw ono 50 za výměnu včetně materiálu nebude zase takový problém když k tomu přičteme spojku náplně sem tam nějaký těsnění jsi tam hned...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Heleď pro tvoje pobavení, měl jsem v sousedství firmu, majiteli jsem 3 roky dělal dvě auta, ke konci, než se odstěhoval, se mě sem-tam ptal, jestli mě tahle "nuzná" práce baví, plahočit se ve špinavých montérkách a jestli tuhle činnost chci dělat celý život...mia1 píše:Je to zas ""opice-banan""y kdyby jsis koupil za 150 rok starou fabii,tak na to 5let nesahnes.mme se taky zdalo ze jsou treba zednici drazi,tak jsem si barak postavil sam:-Pmimochodem by me zajimalo cim se zivis ty?určitě to delas jen abys prezil. Ja mam zkušenosti,ze ti co nejvic breci pri oprave auta,tak za mesic se chvali jak nechal 50tis za vikend lyžování.B-)
No, zkrátka od doby co se odstěhovali / 7.2014/ mi dluží nedoplatek na faktuře 14 809kč za opravu vozu, o to víc mě to sere, že celkovou částku inkasoval od pojišťovny na základě mé faktury, ale jaksi už pozapoměl ty peníze dovézt...
Nicméně, pravidělně se chlubil, jak udělá ročně "bokem" 4 000 000kč, tu utratil pětset, tu sedmset a kde byl problém

Ale zpět k problému původního tazatele, nemine tě nákup jiného BXE, pak je na zhodnocení, co namontovat z původního motoru, co koupit nové apod., ale to se obávám že zjistíte, až se motor vyvrhne z auta.
Na jednu stranu ho chápu, taky bych byl po čerstvé investici do motoru nasranej, že se zase něco podělalo. Na druhou ale nesnáším lidi, kteří pořád podezřívají toho, kdo dělal na autě naposledy a když je problém, už od dveří hulákají REKLAMACEEE a já tě za to podřežu a proklínám tvojí rodinu do pátého kolene. Nejdřív je třeba vše zhodnotit a nehledat za vším podvod a všechny házet do jednoho pytle. Tady za to fakt nemůže, je to prostě nemoc tohoto typu motoru. Neber ty moje kecy zle, jen jsem napsal i své zkušenosti s jinak spokojenými zákazníky.
Mnohdy se to ale blbě vysvětluje a mechanik jako by i mohl za to, že si sami vybrali (a kolikrát i přes varování) takové auto.

Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Re: OCTAVIA MOTOR BXE CRASH
[quote="O.Z.Z.Z.Y" Odečte autoservis od opravy cenu za starý motor?[/quote]
Vezme si od tebe prodejce spodního prádla starý posraný trenky, převlíkne tě a dá slevu na nový? Neposral ti je náhodou on? Nejsem automekánik (ale do aut malinko vidim a vim co je to dnes za šunty), jsem obyčejný zákazník, který se taky nenechá ochcat, ale soudný jsem.
Vezme si od tebe prodejce spodního prádla starý posraný trenky, převlíkne tě a dá slevu na nový? Neposral ti je náhodou on? Nejsem automekánik (ale do aut malinko vidim a vim co je to dnes za šunty), jsem obyčejný zákazník, který se taky nenechá ochcat, ale soudný jsem.

Golf II GTI G60, mraky úprav, momentálně 197PS na brzdě, Vmax 247km/h
Golf IV 2.3 V5 4motion série do práce
Golf IV 2.3 V5 4motion série do práce