Stránka 10 z 11

Napsal: 29 lis 2015, 09:21
od čoud
Nejsem si jistej jestli je to to video co jsem myslel ale dělá to uplně stejně, cca 24-28 minuta dál nevím proč má sundanej dekl z čerpadla jestli proto že mění i těsnění pod deklem? Chce to video asi zhlédnout celé.
https://www.youtube.com/watch?v=_UdZOHc_rTE

Napsal: 29 lis 2015, 09:36
od eXi
https://youtu.be/zQVpSzLMp3YY rozborka cerpadla... (4:40) Na aute by to asi slo lehce povytahnout, ale nikde tam těsnění nevidim..

Napsal: 29 lis 2015, 09:44
od čoud
eXi píše:https://youtu.be/zQVpSzLMp3YY rozborka cerpadla... (4:40) Na aute by to asi slo lehce povytahnout, ale nikde tam těsnění nevidim..
Na tomhle videu není vidět ale je na tej části rozdělovací hlavy co je vsunutá v těle čerpadla.

Napsal: 29 lis 2015, 09:49
od burton.b22
Za mě vytáhnout čerpadlo ven a přetěsnit celé(včetně gufera). Nic složitého na tom není.

Napsal: 29 lis 2015, 11:02
od slovacek.milos
mě by zajímalo při komplet přetěsnovačce jak přehazujete gufero, i se stalo dvakrát že gufero teklo za rok znova,

když přijedu k čerpadlářovi tak se mi stane že mi gufero nevymění rotože nemá zrovna přípravek na výměnu asi pro přesné usazení, že b ho vyloupl a natlačil nové to nedělá :?

Napsal: 29 lis 2015, 19:39
od pepe276
slovacek.milos píše:mě by zajímalo při komplet přetěsnovačce jak přehazujete gufero, i se stalo dvakrát že gufero teklo za rok znova,

když přijedu k čerpadlářovi tak se mi stane že mi gufero nevymění rotože nemá zrovna přípravek na výměnu asi pro přesné usazení, že b ho vyloupl a natlačil nové to nedělá :?
Miloši, musíš shodit rozvodové kolo a pod staré gufero vrazit slabý šroubovák a vyndat-vypáčit ho. Pak tam nasadíš nové a naklepneš ho lehce přes ořech z goly a pak na ten ořech nasadíš matku rozvodového kola a utahuješ jí a tak to gufero zatlačíš až na doraz. Pak matku a ořech sundáš, nasadíš kolo, utáhneš a uděláš rozvody a fertig :) Několikrát už jsem to tak dělal a OK. Jde to udělat i na autě, bez vyndání čerpadla. Používej vitonové, to by mělo vydržet a třeba myslím Corteco stojí cca 50-100Kč.
Jinak jakou přesnou polohu gufera myslíš??? Žádná není, jen se gufero namáčkne myslím zároveň s hranou čerpadla a je to.

Napsal: 29 lis 2015, 22:01
od slovacek.milos
co píšeš tak jsem to dělal no stalo se mi že gufero prostě nevydrželo a čerpadlář dává gufero nějakým přípravkem

nevím co ti říct když zas za ním pojedu zeptám se o co go, jezdím tam málo dvakrát za měsíc a tak,

Napsal: 26 led 2016, 18:54
od madmax1200
chlapi ,nemate chut tu napsat seznam do čeho lejete hydrauliku ,at jsem trochu v obraze?Já tím krmim medeveda 124ku,transita 2,5 Di a Opel Arena 2,5D.Jediný co na to jezdi skutečně brz problémů je ten Opel.Medvěd se zapíká a nejede cca po 600km,Transit se zapíká jede,ale hulí cca po 400km,ale jede pořád stejně a Opel,tak to je hvězda-nehulí a jede jak má.A já si chci koupit velkou dodávku a nechci šlápnout vedle.Není nic moc zc čeho vybírat a potřebuji výkon - vozit dvě motorky cca 450kg.Nejmenší je Opel Movano/Renault Master 2,5D-komurka,Sprinter 2,9 Komurka---ale nedaří se mně ho vůbec sehnat,pak už jen 2,9 Tdi ale to je vlastně větší brácha VW LT 35 a ten má to samé jen menší 2,5 Tdi.Do těch tdiček se moc neženu,protože ten trnasit Di byl po 400 km zapečenej jako prase a hulil jak starý kamna.Možná jen by mohlo mít vliv to turbo,že by to líp palilo.Poradíte?

Napsal: 26 led 2016, 21:20
od slovacek.milos
a co chceš radit sám vidíš že to nefunguje tak chceš jen odvařovat motory :?

Napsal: 26 led 2016, 21:47
od madmax1200
slovacek.milos píše:a co chceš radit sám vidíš že to nefunguje tak chceš jen odvařovat motory :?

Nechci te nejak urazit,ale precti si muj prispevek jeste jednou.Pokud k tomu nic dalsiho pozitivniho nemas,tak se prosim Te nevyjadruj.Dekuji

Napsal: 26 led 2016, 22:01
od burton.b22
Možná by pomohl předehřev. Mercedes ho má ale musí být zapnuté topení.

Napsal: 26 led 2016, 22:02
od pepe276
Hydrauliku nikam nedávám, takže nevím.
Ale: Jaké trysky a tvar spalováku a jaký vstřikovací tlak má ten Opel? To je asi hlavní věc, po které bych šel a hledal rozdíly oproti ostatním autům. Případně bych ještě hledal nějaké další významné rozdíly od ostatních aut a podle toho bych zkusil nějak doupravit ostatní tvé favority, do kterých bys případně šel. Možná by pomohl i předehřev, jak píše burton. Když máš hustější palivo, tak tím nikdy nic nezkazíš.
Zatím tu asi všichni psali, že na hydrauliku to po pár km nechce jezdit, jak jsi psal i ty.

Napsal: 26 led 2016, 22:14
od madmax1200
pepe276 píše:Hydrauliku nikam nedávám, takže nevím.
Ale: Jaké trysky a tvar spalováku a jaký vstřikovací tlak má ten Opel? To je asi hlavní věc, po které bych šel a hledal rozdíly oproti ostatním autům. Případně bych ještě hledal nějaké další významné rozdíly od ostatních aut a podle toho bych zkusil nějak doupravit ostatní tvé favority, do kterých bys případně šel. Možná by pomohl i předehřev, jak píše burton. Když máš hustější palivo, tak tím nikdy nic nezkazíš.
Zatím tu asi všichni psali, že na hydrauliku to po pár km nechce jezdit, jak jsi psal i ty.
Toho Opla jsem koupil za smesnych 8tisic,ze ho dolikviduju a odpalim na srotak.Ale ono ouha.Dovybavil jsem ho hydraulickym cerpadlem z ABS,jelikoz nema zadne podavaci,tesne pred cerpadlem slus do zpatecky a ten bidak chrochta i pri - 16. Od dubna do ted nakroutil přes 26.000 km a nevidel nic jineho nez hydrauliku.Zrejme se lekl a snazi si zachranit krk :D.Vypatram typ trysky,tlak a typ cerpadla.

Napsal: 26 led 2016, 23:15
od pepe276
A to je přímý, nebo nepřímý vstřik?

Napsal: 27 led 2016, 06:58
od madmax1200
Neprimy vstrik.Tyhle motory se davaly i do Opel Movano a Renault Master.Jen to prd jede a docela si papnou. 59 kw oznaceni motoru S8U770,780.Jen nevim co je tam za cerpadlo.Snad ne Lucas.Ja ma v Arene Bosch.